Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.05.2018 klo 09:20

Hei, Soroppi!😍 Sait mut hymyilemään, jopa nauramaan! Kiitos siitä! (Vaikka sulla on hankaluuksia aikataulutuksen kanssa, mutta silti.)

Mulle tulee ystävä tänään kylään vähän kauempaa. Olen miettinyt ja valmistanut ruoan. Paistan vielä patongit ennen syömistä. Kaiken muun pitäisi mun mielestä olla selvää.

Olen kotona kevyessä kesämekossa. Läpikultavassa. Mutta tuntuu parhaimmalta olla näin. Lähden ystävän käynnin jälkeen tänään kaupoille. Tai sitten huomenna. Kengät pitää viedä suutarille, ja hankkia oviverkko parvekkeen oveen. Yöllä tuli sisälle pari ampiaista, jotka nyt ovat autuaammilla pesämailla.

Hyvää tiistaita kaikillle! (kai se on tiistai?😐 )

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2018 klo 16:33

Hei JP
Mukavaa päivää sinulle. 😍 Pidä hauskaa. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.05.2018 klo 09:42

Ystävä kävi. Toista houkuttelen - luultavasti turhaan - tänne.

Tytön kesäloma lähestyy. Mitähän silloin tehdään..? 😐

Olen valvonut - jo - kaksi tuntia ja väsyttää. Mulla tulee luultavsti tuttu käymään tännään. Kyllä mulla on sosiaalisia ympyröitä aika paljon. - Näin pitkään sairastaneeksi. Tämän eilisen ja tänne houkutelemani ihmisen olen tavannut vasta sairastuttuani, ja niistä olen pstynyt pitämän kiinni! Tuntuu oikeastaan aika helpottavalta, kun ajatelee, että olen voinut elää ns. normalia elämää...

Pitää kohta lähteä käymään asioilla. En jaksaisi, mutta on pakko.

Väsyttää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.05.2018 klo 18:42

Söin. Liikaa. Mietin, menisinkö oksentamaan. Se helpottaisi oloa. Ruokaa menisi hukkaan, mutta johan se on syöty. En tarvitse noin paljon energiaa tai herkku smoothieta.

Oksensin. Jo helpotti vähän. Vatsassa on vielä jotain. En tiedä, pitäisikö siitäkin päästä eroon.

Kyllä. Ehdottomasti.

Etsin kangasta tyynyn päällisiin. Jotain vaihtoehtoja jo löysin omista varastoistani. Sitten tarvitaan vetoketjua tai nappeja. - Napit löydetty. Nyt sitten vielä intoa ommella! En vain löydä aiemmin ompelemiani tyynynpäällisiä...😠

Ärtynyt ja levoton, JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.05.2018 klo 12:46

Miksi mun on niin helkkarin vaikea muistaa tätä: että jos otan ennakoivia tarvittavia tai tarvittavia enemmän, alkaa vain ahdistaa enemmän?!!😐 Eilen otin ensimmäisen tarvittavan vasta illalla, ja nyt tänäänkään en ole vielä tarvinnut niitä. Joku aika sitten vähän ahdisti, mutta se taisi olla pääasiassa ehkä pientä jännittyneisyyttä ja fyysisen rasituksen tuomaa kiihtymystä. En ottanut siihen lääkettä, ja nyt on ihan hyvä olla!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.05.2018 klo 13:33

Lääkkeiden kanssa on vaikeaa. Ei sitä aina tiä mihin pääsärkyyn ottaa lääkettä.

Mulla on ongelmana nyt muistaa ottaa ees lääkettä/lääkkeitä. En tunne et saisin niistä mitään. Paitsi yksi lääke. Pitää kello käes kattoo koska lääkkeet ottaa, muuten unohan ne. Miksi en saa/voi jättää niitä vaan pois. Säästyis paljon rahaa. Tosin sit tulee harhat ja masennus syvenee ym.
Voiko tästä olo enää paheta.

Aurinkoista päivää sulle

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.05.2018 klo 19:29

Kiitos, Saloka. Kyllä se lämmin tuli tällekin päivälle.

Mä en muistaisi ottaa lääkkeitä, ellei mulla olisi puhelimen kello hälyttämässä ko. aikoihin.

Oon saanut ommeltua tänään!😳

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2018 klo 10:28

Hei JP.
Mitä ompelet nyt?
😍 Jaanas

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.05.2018 klo 18:25

Lämpö ja aurinko on palanneet. Oon ommellut ja leikannut kangasta. Kävin läpi tytön vaatekaapin. Otin pienet pois ja jaoin ne kahten kassiin: kirpparille ja roskiin.

Nyt on masentunut olo.

Kaipaan juttukumppania. Melkein itkettää. Masensi jo ennen tytön vaatteiden läpikäymistä. Hän kasvaa ja minä vanhenen. Olen tänään miettinyt elämään, mennyttä. Isän hautajaisia, elämää ennen sitä, ja sitä miten isän kuolema helpotti elämään omalla tavallaan. Vastuita jotka olen saanu otsaa vastaan. Tekemiäni käsitöitä, ystäviä ja tuttuja... Vähän kaikkea...☹️ Ja kaiken yllä on suruharso.

Tekisi mieli satuttaa itseäni. Mutta luultavasti en tee mitään. En ainakaan jää kuolemaa kutsumaan.

Mietin sairaalaankin joutumista/pääsemistä. Yhteen sairaalaan en ainakaan halua. Pelkään sitä.

Mietin, mitä tekisin. Ehkä voisin levätä lopppupäivän. Olen ehkä touhunut tänään liikaa ja väsyttänyt itseäni turhan paljon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.05.2018 klo 14:59

Hei, Jaanas! 😍

Kysyit mitä ompelen... Tällä hetkellä vaatteita; ensisijaisesti tunikoita...

Tänään on kaikkinensa parempi olo kuin eilen, ainakin vielä. Ihana lämpö! Tein viiime kesäksi, ja ehkä jo edelliseksikin, kevyitä kesämekkoja. Niille on nyt ollut käyttöä!

Kävin tuossa aimemmin päivällä asioilla ostarilla. Nyt ompelen. Odotan miestä skypeen...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.05.2018 klo 14:45

Olen saanut rauhoitavien käytön minimiin. Eilen en ottanut lainkaan. Tänään on vähennetty opamoxia, suunnitellusti, joten voi olla, että olo vaatii rauhoitavia. Vaan katsotaan. En ota jos ei ala ahdistaa. Eli ei ennekoivasti. Mulla on tänään yksi tapaaminen illallla. Vähän jo jännittää.

Mua väsyttää. Voisin varmaan nukahtaa. Odotan kuitenkin yötä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.05.2018 klo 08:12

Eilen ahdisti. Otin pari kertaa rauhoittavia, mutta en enempää. Mulla oli tapaaminen illalla. Kun palasin sieltä kotiin, tunsin edelleen/taas ahdistusta. Jäin kuitenkin odottelemaan, menisikö se ohi. Ja listalääkkeillä sain sen pois. Olen aika tyytyväinen itseeni.☺️

Sitten pitäisi löytää hakaneuoja lisää! Missä ne on? 😐 Ja onko niitä edes enempää? 😐

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2018 klo 15:19

Hei JP
Minulla on enää puhelin jolla pääsen nettiin. Tietokoneeni verkko sanoutui irti.
Minun pitäisi tehdä itselleni pari kesämekkoa.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.05.2018 klo 15:40

Hei, Jaanas😍

Kesä/hellemekoille on tänä vuonna ollut ainakin etelässä paljon käyttöä ja ennen varsinaista kesää. Toivon sään jatkuvan mahdollisimman ennallaan myös oikeana kesäaikana!😎

Minä yritän valmistella yhden kurssin materiaaleja. Kävin siihen tarkoitukseen ostamassa tänään tarvikkeita. Kankaita pitäisi leikata. Se on oikeastaan ihan mukavaa puuhaa. Kunhan saa aloitettua. Olen nyt leikannut jo 4 (!) palaa...! Reilut 300 jäljellä... 😋

Onko sinuasta vaikea käyttää puhelimen kautta Tukinettiä? Minä olen sen varassa aina intervalleilla sairaalassa.

JP

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2018 klo 09:06

Hei JP.
Alkaa tämä sujumaan pikkuhiljaa.😍