Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.05.2018 klo 17:24

Hei, Jaanas! ☺️❤️☺️

Miten saat kissan pysymään parvekkeella, ettei vain tipu. 😐 Tämä on ongelma yhdelle ystävälleni... Onko sulla neuvoa?

Kävin apteeksisa ja kaupassa, molemmet maksoivat ihan liikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2018 klo 08:02

Hei JP.
Minulla on lasitettu parveke, ei sieltä kissa tipu. Ennen minulla oli toisenlainen parveke
ja kissa aina kateissa. 😑❓

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.05.2018 klo 10:34

Hei, Jaanas! 😍 Hyvä juttu tuo lasitettu parveke! Yksi huoli vähemmän!

Vaikkka mulla menee Ataraxia, tuntuu, että oireilen allergiasta. Koivu kai nyt... Aiemmin vain heinät.

Jotenkin väsynyt olo!

Nyt tekisi mieli apua... Psyyke oireilee. Tietoa syystä en tiedä.

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.05.2018 klo 18:54

☺️❤️
En nyt osaa muuta sanoa, kuin että halaus sinulle, JP.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.05.2018 klo 06:08

Kun oma lapsi sairastaa ensimäisiä kertoja kotoa pois muuton jälkeen, on tilanne varmaan kummallekin vaikea. Uskoisin, että se on vaativampi kuitenkin vanhemmalle kuin lapselle (aikuiselle lapselle). Ainakin musta tuntuu siltä. Haluaisin pelastaa tyttöni kaikelta pahalta!

JP

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2018 klo 12:42

Hei JP
Minulla myös Allergiaa. Ja psyyke temppuilee, mutta syyt ovat tiedossa. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.05.2018 klo 16:46

soroppi kirjoitti 9.5.2018 18:54

☺️❤️
En nyt osaa muuta sanoa, kuin että halaus sinulle, JP.

Hei, ja kiitos taas kerran, Soroppi. Otan halauksen mielelläni vasatan. Ja hali myös sinulle!

Mulla on mennyt päivä käsitöiden merkeissä. Ei ole tullut siivotua, mikä olisi kyllä ihan pakko. Mulla tulee ystävä kylään ensi viiikolla. Kun en vain saa aloitettua. En halua en jaksa ei huvita.

Tyttö on flunssassa kotonaan. Enkä pääse hoivaamaan häntä.

Mietin sitä, että alkaako mun voinnissa vähittäin näkyä terapian loppuminen. Siiitä on jo aikaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.05.2018 klo 16:50

Hei, Jaanas! 😍 Oletko allerginen koivulle tai lepälle vai mille? Noita kahta kai on nyt pääasiasa ilmassa.

Miten sun psykkinen vointi? Tuntuuko tosi hankalalta?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.05.2018 klo 19:08

Tajuan, että haluaisin käyttäytyä lapsellisesti. En ole tänää kuuullut miehestä mitään oma-aloitteisesti häneltä, ja nyt hän on liikkeellä siskoni kanssa. En tykkää tilanteesta! Mutta ainut, mitä mulle tulee mieleen, on olla vastaamatta hänen yhteydenottoonsa (mahdolliseen yhteydenotoon) tänä iltana... Ja mulla on aikainen herätys, eli nukkumaan pitäisi mennä ajoissa.😞 Olen kateellinen siskolleni, ehkä vähän mustasukkainen hänelle ja lisäksi olen pahoittanut mieleni.

Tiedän, ettei mun tarvitse ottaa kaikkea kohtelua vastaan. Mutta pelkään jätetyksi tulemista. 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2018 klo 21:44

Hei JP
Ostin tänään karkkipussin kuin kävin kaupassa, olen syönyt sen jo melkein kokonaan. ☺️❤️
Minulla on joskus todettu allergiaa koivuille, mutta en ole kärsinyt siitä joka vuosi. ☺️❤️
Tänään oli tosi rasittava päivä kuin jouduin matkustamaan kaupunkiin pankkiin.
☺️❤️ Hyvää viikonloppua ja mukavampaa seurustelua jatkossa. ☺️❤️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 12.05.2018 klo 23:13

Toivottavasti JP asiat järjestyy parhain päin. Tuntuisiko sinulle mahdolliselta puhua miehen kanssa hylätyksi tulemisen pelostasi? Tiedän ettei se ole helppoa mutta se auttaisi ehkä selvittämään asioita ilman että se tuntuu syyllistämiseltä... Mustasukkaisuus on kyllä hankala tunne.

Mä olen vanhemmilla. Katson jääkiekkoa, ja iskä kuorsaa niin että talo raikuu.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.05.2018 klo 21:06

Hei, Jaanas!😍 Tukkoinen olo täällä. Nenä valuu välillä ja yskän ärsytys alkaa heti, kun yrittää puhua. Vettä menee. Ja vessassa saa sitten juosta. Mulla ei ole koskaan tehty allergiatestejä. Olisihan se mielenkiintoista tietää virallisesti, mikä allergisoi.

Mukavat alkuviikot sinulle!

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.05.2018 klo 21:28

soroppi kirjoitti 12.5.2018 23:13

Toivottavasti JP asiat järjestyy parhain päin. Tuntuisiko sinulle mahdolliselta puhua miehen kanssa hylätyksi tulemisen pelostasi? Tiedän ettei se ole helppoa mutta se auttaisi ehkä selvittämään asioita ilman että se tuntuu syyllistämiseltä... Mustasukkaisuus on kyllä hankala tunne.

Mä olen vanhemmilla. Katson jääkiekkoa, ja iskä kuorsaa niin että talo raikuu.

Hei, Soroppi!😍 Olin viikonlopun intervallilla sairaalassa. Vaikuttaa siltä, että loppuviikon ärtymys on ensioire alkavasta masennuksesta. Eilen olin aivan masentunut. Tänään on ollut tasaisempi olo, mutta edelleen silti...

Olen puhunut miehelle ajatuksistani ja mustasukkaisuudestani. Olen mietinyt asiaa viikonlopppuna. Olen pyytänyt häneltä myös anteeksi. En voi edellyttää, että hän olisi vain minun kanssani koko ajan. Onhan mullakin muuta elämää kuin hän. Miksi siis edellyttää häneltä toista?!😐

Useimmiten olen mustasukkainen toisen ajasta. Haluaisin itselleni kaiken tai ainakin hyvin paljon! Tässä tapauksessa olen mustasukkainen myös siskolleni, mutta ei mulla ole sihen syyytä. Näin uskon. Tämä liittyy edelliseen kappaleeseen .

Nyt on sen suhteen parempi olo.

Mutta miten masennus etenee?😑❓

Mukavaaa viikon alkupuolta sinulle!😍

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.05.2018 klo 20:01

Tänään en ole kokenut masennusta. Että vaihtelee tämä vointi. Liittyisikö epävakauteen?😐

Nyt tekisi mieli satuttaa itseäni. Ehkä menen kuitenkin ensin nukkumaan. Päätä särkee. Ehkä se on tämä helle. Vaikka kyllä mä nautin tästä lämmöstä! 😎 Väsyttää! En varmaan jaksa valvoa yhdeksää pitemmälle.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 15.05.2018 klo 08:37

Olet ihana, JP 😀 Mun masennus on myös taas kaikonnut, viime viikolla oli pari selvästi masentunutta päivää mutta sitten tuli viikonloppu, ja se oli hyvä. Iskä tosin taisi olla vielä sunnuntaiaamuna sen verran päissään ettei uskaltautunut rattiin - mutta parempihan se niin.

Nyt mulla on taas auto. Tänään pitää töiden puolesta mennä yhteen tilaisuuteen joka tuntuu ihan ajan hukalta. Se on hankalasti keskellä aamupäivää niin ettei ennen sitä ehdi tekemään mitään, joten nyt olen vielä kotona ja ihmettelisin mitäköhän oikein tekisin.

Eilen käytiin yhden lammen rannassa, mutta ranta tulvi niin että pitkokset oli aivan veden vallassa. Kengät pois ja paljain jaloin, onnistui kuitenkin kun oli niin lämmintä. Aika hauskaa!