soroppi kirjoitti 12.5.2018 23:13
Toivottavasti JP asiat järjestyy parhain päin. Tuntuisiko sinulle mahdolliselta puhua miehen kanssa hylätyksi tulemisen pelostasi? Tiedän ettei se ole helppoa mutta se auttaisi ehkä selvittämään asioita ilman että se tuntuu syyllistämiseltä... Mustasukkaisuus on kyllä hankala tunne.
Mä olen vanhemmilla. Katson jääkiekkoa, ja iskä kuorsaa niin että talo raikuu.
Hei, Soroppi!😍 Olin viikonlopun intervallilla sairaalassa. Vaikuttaa siltä, että loppuviikon ärtymys on ensioire alkavasta masennuksesta. Eilen olin aivan masentunut. Tänään on ollut tasaisempi olo, mutta edelleen silti...
Olen puhunut miehelle ajatuksistani ja mustasukkaisuudestani. Olen mietinyt asiaa viikonlopppuna. Olen pyytänyt häneltä myös anteeksi. En voi edellyttää, että hän olisi vain minun kanssani koko ajan. Onhan mullakin muuta elämää kuin hän. Miksi siis edellyttää häneltä toista?!😐
Useimmiten olen mustasukkainen toisen ajasta. Haluaisin itselleni kaiken tai ainakin hyvin paljon! Tässä tapauksessa olen mustasukkainen myös siskolleni, mutta ei mulla ole sihen syyytä. Näin uskon. Tämä liittyy edelliseen kappaleeseen .
Nyt on sen suhteen parempi olo.
Mutta miten masennus etenee?😑❓
Mukavaaa viikon alkupuolta sinulle!😍
JP