Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.04.2018 klo 11:16

Heips, Mihin pyrit!😍

Mun ymmärtääkseni sikotaudin voi sairastaa vain kerran , ja se on sairastettu. Olo on alkanut vähän helpottaa. Tosi kipeä olen edelleen. Asioile pitäsi lähteä. Kuulostaa, ettei kehä kolmosen tienoilla juuri sada tällä hetkellä eli voisin lähteäkin. Tyttöä en nyt tapaa, ettei hänkin sairastu.

Terveemmät jaatkot kaikille!

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.04.2018 klo 20:19

Flunssan helpottuuminen jatkuu. Mutta huomattavan kipeä olen edelleen. Joudun luultavasti ja valitettavasti perumaan koppuviikon ohjelmat. ☹️ Harnittaa. Olisin niin mielelläni mennyt ja tarvinnut niitä. Kursikin jää väliin. 🙄 Saa nähdä, mitä kaikkea joudun perumaan tämän flunsan takia.

Ainakin MIhin pyrit on flunssassa. Onko teitä muitakin? Onko se vaikuttanut elämäänne enemmälti?

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 18.04.2018 klo 08:08

Hei JP.
Minä paranin jo. Koeta sinäkin parantua. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.04.2018 klo 14:47

Paraneminen on onneksi käynnissä.🙂

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 18.04.2018 klo 14:59

Mulla ei ainakaan oo flunssaa, allergisia oireita vaan mut ne helpottaa allergialääkkeillä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.04.2018 klo 13:15

Suostun menemään lääkäriin alkuviikosta, jos vointi ei ala tästä parantua. Olen itse edelleen sitä mieltä, että tämä on ihan perusflussa, joka kestää. Mutta kun olen näin väsynyt... Ja en ole nukkunut sängyssä liki kahteen viikkoon, vaan sohvalla pystymmässä asennossa. Voisin vaikka päästä hoitajan ohi lääkärille? Joudun nyt otamaan useammat päikkärit päivän aikana, että jaksan...

Mulla oli antoisa tapaaminen lääkärin kanssa loppuviikosta.🙂

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 21.04.2018 klo 16:57

Jos on kunnon flunssa nii se vie kyllä kaikki mehut..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.04.2018 klo 17:08

Kannattaa mennä näyttää ainakin hoitajalle

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 21.04.2018 klo 18:40

Nii, teet miltä susta itestä tuntuu, mut sanoin vaan ton..

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.04.2018 klo 19:08

saloka kirjoitti 21.4.2018 17:8

Kannattaa mennä näyttää ainakin hoitajalle

Hei, Tyttönen vaan ja Saloka! 😍

Flunssa vie tosiaan voimat. Itse tauti uuvuttaa ja sitten vielä huono nukkuminen. Meillä ei pääse lääkärille kuin hoitajan kautta. Menen käymään siellä ehkä maanantaina tai tiistaina.

Olisi kiva tehdä jotain mukavaa, mutta kun ei jaksa. Sen verran sentään, että selvitin kahden langan vahvuudet. Iso suoritus tällä hetkellä! Ja vielä kun jaksan roikkua netissä. Ei tässä muuta jaksakaan.

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.04.2018 klo 17:30

Jo eilen vointini oli ihan hyvä. Järjestin paikkoja. Ja sain vähän näkyvääkin aikaiseksi. Ja löysin yhden etsmäni tavaran. Tänään olen jatkanut tiskaamista ja käynyt kahdesti kaupassa. Ruokaa aion tehdä myös.

Kela haluaa taas kohtuulistaa mun vuokrani. Se käsiteltiin jo kertaalleen viime vuonna. Silloin sain setvittyä asian lääkärintodistuksella. Samaan paperiin vetoan edelleen. Tuntuu kohtuuttomalta olla samassa tilanteessa vuosittain! Ja kun kyse ei ole niinkään asunnon hakemisesta, mitä asuntoja ei täällä vain kuitenkaan edes ole, vaan terveydestäni, joka ei salli muuttoa. Minulla on masennus sekä etenevä sairaus, joka ei tule helpottamaan. Vielä se ei ole paha, mutta en tiedä tilanteesta vuoden päästä. Tämä asunto on lähes esteetön tautia ajatellen. Miksi siis asioin Kelan kanssa jatkuvasti samasta asiasta, joka on selitetty heille lääkärintodistuksessa...?!😑❓ Turhauttaa!

En tykkää edelleenkään Kelasta!

Tukihenkilön suhteen mun pitäisi miettiä, miten olen kesän aikana kotona, ja miten reissussa. Tytönkin kanssa tahtoisin olla!

Mun pitäisi saada ommeltua yhdet verhot. En ole vain saanut aikaiseksi. Tunnen itseni luuseriksi ja laiskaksi sen suhteen.

En tykkää itsestäni!

JP

Käyttäjä Joie kirjoittanut 23.04.2018 klo 18:29

Heippa JP! Sä kun olet haka käsitöissä niin esittäisin yhden tyhmän kysymyksen. Kun ompelukoneessa on se langankireydensäädin, niin kumpaan suuntaan se lanka oikein menee kireämmälle: kohti suurempaa numeroa vai kohti pienempää? Kun siinä on semmoinen säädin, jossa on numeroita 0-9.

Nimim. uusi verhokangas ja peukalo keskellä kämmentä. 😳

Paranemisia sinulle! Toivottavasti flunssa pian hellittää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.04.2018 klo 18:36

Joie kirjoitti 23.4.2018 18:29

Heippa JP! Sä kun olet haka käsitöissä niin esittäisin yhden tyhmän kysymyksen. Kun ompelukoneessa on se langankireydensäädin, niin kumpaan suuntaan se lanka oikein menee kireämmälle: kohti suurempaa numeroa vai kohti pienempää? Kun siinä on semmoinen säädin, jossa on numeroita 0-9.

Nimim. uusi verhokangas ja peukalo keskellä kämmentä. 😳

Paranemisia sinulle! Toivottavasti flunssa pian hellittää.

Hei, Joie!😍 Esititpä kysymyksen, johon en varmaa vastausta tiedä. Mutta luulisin langan kiristyvän, kun säädintä käännetään kohti suurempaa numeroa.

Mullakin olisi verhokangas ommeltavana. Ei jaksa. Flunssa on liki kokonaan ohi. Jotenkin vain tänään väsähdin iltapäivällä. Eilinen ja sunnuntai menivät jo ihan hyvin. Ja viime yönä nukuin jo lähes pitkälläni ilman yskää. Kaipaan päikkäreitä. En niitä ehdi nukkumaan. Menen aamusta kurssille. Viimeinen kerta. On mentää nukkuman ajoissa. Eiköhän se onnistu.

Käyttäjä kirjoittanut 25.04.2018 klo 17:52

Hei JP.
Käsityöt kiinnostavat yhä. Mitä sinulla on nyt menossa?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.04.2018 klo 19:55

Haluaisin lopettaa yhden asian miettimisen. Se ei hyödytä mitään. En voi tehdä asialle mitään. Se on sellaisinen kuin on. Ehkä mun olisi paras jättää koko asian käsitely tähän? 😐 Se voisi olla paras vaihtoehto.

En vain osaa irrottautua. ☹️

Kysyisin teiltä muilta, mitä mun pitäisi teidän mielestä tehdä tällaisessa tilanteessa. Kyse on rahasta, ja se on mulle aina jotenkin pelottava aihe.

Taidan laittaa itselleni mieluisaaa musiikkia soimaan. Jos se veisi ajatuksia pois. Ja sitten keskityn teidän muiden viesteihin😉