Jo eilen vointini oli ihan hyvä. Järjestin paikkoja. Ja sain vähän näkyvääkin aikaiseksi. Ja löysin yhden etsmäni tavaran. Tänään olen jatkanut tiskaamista ja käynyt kahdesti kaupassa. Ruokaa aion tehdä myös.
Kela haluaa taas kohtuulistaa mun vuokrani. Se käsiteltiin jo kertaalleen viime vuonna. Silloin sain setvittyä asian lääkärintodistuksella. Samaan paperiin vetoan edelleen. Tuntuu kohtuuttomalta olla samassa tilanteessa vuosittain! Ja kun kyse ei ole niinkään asunnon hakemisesta, mitä asuntoja ei täällä vain kuitenkaan edes ole, vaan terveydestäni, joka ei salli muuttoa. Minulla on masennus sekä etenevä sairaus, joka ei tule helpottamaan. Vielä se ei ole paha, mutta en tiedä tilanteesta vuoden päästä. Tämä asunto on lähes esteetön tautia ajatellen. Miksi siis asioin Kelan kanssa jatkuvasti samasta asiasta, joka on selitetty heille lääkärintodistuksessa...?!😑❓ Turhauttaa!
En tykkää edelleenkään Kelasta!
Tukihenkilön suhteen mun pitäisi miettiä, miten olen kesän aikana kotona, ja miten reissussa. Tytönkin kanssa tahtoisin olla!
Mun pitäisi saada ommeltua yhdet verhot. En ole vain saanut aikaiseksi. Tunnen itseni luuseriksi ja laiskaksi sen suhteen.
En tykkää itsestäni!
JP