Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.04.2018 klo 13:46

Mä hommasin osamaksulla pesukoneen joitakin vuosia sit. Joudun kyl luopuu siitä sitten ku tyttö muuttaa. Liian oso yksin asuvalle. Tai sit alan yleistä konetta käyttää. Tosin oma kone on oma kone. Ei ole vuoroihin takerruttava. Ja eikä jää toisten jämiä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.04.2018 klo 17:53

Yritän järjestää olohonetta. Väsyttää ihan kauheasti. Joudunko menemään nukkumaan jo reilusti ennen seitsemää??😐

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.04.2018 klo 16:38

Hei, Saloka! Niin totta on tuo oman pesukoneen tarve. Nyt yritän vielä maksella edellisiä lainoja pois. Aikaa siihen tulee menemään...

Mulla oli taas tänään ahdistuskohtaus. Olin asioilla, ja asioille pitäisi vielä lähteä. Tuntuu tosi vaikealta. Alkaa tuntua siltä, että haluaisin kuolla.😞

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.04.2018 klo 20:36

Ahdistaa ja masentaa. Tänään on ollut kaksi melko pitkää ahdistuskohtausta; puhutaan tunnneista... Ja masennus alkaa tulla päälle. Mietin kuolemaa ja itseni vahingoittamista. Huomenna tapaan lääkärin. En tosin tästä johtuen. Tekee mieli kuolla ja päästä pois tästä turhuudesta.

Olenkin viime aikoina miettinyt, kauanko tämä hyvä olo Terapian loppumisen ja lääkevähenyksen jälkeen voi jatkua. Tähän asti ilmeisesti. Nyt haluaisin luovuttaa.☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.04.2018 klo 20:31

Flunssa iski. Ei tämä vielä paha ole, mutta kuitenkin... Jätän menemättä huomenna kurssille. Burana toimi kuten pitikin... eli alkoi nostaa lämpöä...😋 Väsyttää vaikka nukuin illasta tunnin päikkärit.

Kurkku on kipeä ja lihaksia vähän särkee. Toivottavasti tyttö ei saanut tartuntaa, kun viimeksi tavattiin.

Tapasin tänään lääkärin mahdollisen terapian merkeissä. Sen mahdollisuus tuntuu hyvältä. Tunnen tarvitsevani sitä. En selviydy itsekseni. Tarvitsen kannattelua.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.04.2018 klo 11:13

Pyykkipäivä ja flunssa. Nyt ei ole oikeastaan kuumetta. Mutta olo on vähän heikko... Lepäilen, että jaksaisin mennä viikonloppuna kurssille. Imeskelen sinkkiasetaattia. Jos se helpottaisi...

Tytöstä en ole kuullut edellisen soiton jälkeen.

Menisipä tämä tauti ohi.😟

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.04.2018 klo 14:31

Toivottavasti ei ole influenssaa. Pikaista paranemista ja muista levätä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.04.2018 klo 20:41

Ei tämä influenssa ole, onneksi... Otin sen influenssa rokotteen, joka oli terveydenhuollon versio. Kuumetta on satunnaisesti. Nyt alkaa väsyttää. Menen nukkumaan...

Hyvät huomenet, itse kullekin!

JP

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 12.04.2018 klo 07:30

Hei.
Minulla myös kamala nuha, mutta ei onneksi kuumetta.😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.04.2018 klo 06:58

Hei, Saloka ja Mihin pyrit...☺️❤️

Mulla flunssa jatkuu ja kurkkuun sattuu. Nenä vuotaa. On heikko olo. Pitää kuitenkin viikonloppuna käydä kaupungilla asioilla... Kuumetta ei onneksi ole... Yskin. Neljän jälkeen olen nukkunut puoli tuntia. Väsyttää siis myös...

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.04.2018 klo 04:28

Flunssa se vain jatkuu. ☹️ Nukuin eilen päivällä ja illalla päikkärit, joten unta ei riiitänyt paljoakaan yöksi. Mutta ei se haittaa. Voin nukkua tänäänkin päikkärit. Asioilla kävin eilen, joten tälle päivälle ei ole sitäkään velvollisuutta.

Mietin, pitäisikö ja jaksaisinko käydä apeekissa hankkimassa flunssaan lääkkeitä. Ja käydä samalla kaupassa ostamassa maitoa. En tiedä viitsinkö. Huomenna olen kuitenkn menossa asioille.

Heikottaa.

Se, mikä on positiivista, on ettei kurkku ole niin kipeä kuin flunssan alun päivinä!

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.04.2018 klo 12:42

En jaksa paljoa kerralla. Pienen työn jälkeeen on levättävä. Jotenkin turhauttaa. Pitäisi saada pari ompeluprojektia tehtyä mutta kun ei... Sitä kuvitelisi jaksavansa, kun ihan rauhassa menee ja tekee. Voisiko tämä ollla influenssaa, jonka rokotus olisi lievittänyt? Ehkä periaatteesa, mutta kyllä mä olen vielä ihan perusflussan kannalla. Luulisi muussa tapauksesa kuumetta olevan enemmän.

Väsyttää...

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 15.04.2018 klo 14:07

Samoja vointeja on minullakin. Eipä mitään jaksa. Pitää aina välillä levätä. Ulkona upea sää,istuin hetken patiolla,mutta sisälle oli tultava. Minäkin haluan uskoa,että olisi vain perusflunssaa. Voimia myös sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.04.2018 klo 17:13

Kiitos, Mollyan!😍 Olen jaksanut jonkin verran ommella. Pitäisi saada verhot valniiksi mahdollisimman pian. Niitä kaivataan jo.

Ilmeisesti kaulan imusolmukkeet on turvoksissa. Sattuu korvien alle. Omia diagnooseja...😉 Huomenna pitäisi jaksaa käydä aamusta asioilla.

Nyt loppui ompelu.

JP

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 15.04.2018 klo 20:27

Hei JP.
Kiva että saat tehtyä ompelutöitäsi. Onko kaulasi kovin turvoksissa, ettei ole sikotauti,
kuin on kuumettakin. 😑❓