Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.03.2018 klo 17:00

Hei JP.
Olen tässä pohtinut potettiaalista seksuaalisuutta ja alkoholin kulutusta. 😍
Itselläni on alkoholia käyttämätön miesystävä, 😍 mutta minulla on taas
ollut haluja juopua humalaan. 😍 En kuitenkaan ole tehnyt niin vielä, eikä
salokakaan ole aivan immuuni niille tottumuksille. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 26.03.2018 klo 15:42

Hei JP, toivottavasti sait pidettyä lääkkeet sisällä 🙂 Tuleeko tyttösi jo tänään?

Tuollainen irrationaalinen/yleistynyt pelko on hankalaa, toivottavasti se lievenee välillä. Onko sua mietityttänyt vielä omien sairauksiesi vaikutus tyttöösi? (Sillä tuli mieleen kun kirjoitit siitä jossain vaiheessa. Harvassa kyllä (varmaan) se vanhempi joka ei jossain vaiheessa ole huolissaan lapsensa puolesta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.03.2018 klo 20:26

Hei, Jaana6, 😍 Luin toisesta ketjusta, että olisit viettämässä raittiuden 1-vuotis juhlaa. Kannattaisiko siitä pitää kiinni? Olisiko miesystävn suhteen enemmän mahdollisuuksia, jos jatkaisit raitina? Seksualisuus on siten toinen asia, ja siitä en nyt osaa sanoa mitään.

Tyttö kävi tänään. Laitettiin kotona paikkkoja vähän kasaan.

Lääkäri soitti. Vähennettiin yhtä lääkettä lisää. Nyt mulla on jo kaksi lääkettä vähennyslinjalla.

Väsyttää. Pian menen nukkumaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.03.2018 klo 09:03

soroppi kirjoitti 26.3.2018 15:42

Hei JP, toivottavasti sait pidettyä lääkkeet sisällä 🙂 Tuleeko tyttösi jo tänään?

Tuollainen irrationaalinen/yleistynyt pelko on hankalaa, toivottavasti se lievenee välillä. Onko sua mietityttänyt vielä omien sairauksiesi vaikutus tyttöösi? (Sillä tuli mieleen kun kirjoitit siitä jossain vaiheessa. Harvassa kyllä (varmaan) se vanhempi joka ei jossain vaiheessa ole huolissaan lapsensa puolesta.

Hei, Soroppi!😍 Kyllä lääkket pysyi sisällä...🙂 Ja joo, tyttö kävi eilen. Kasattiin vähän hyllyjä.

On tuo pelko tytön voinnnista helpottanut. Ainakin tllapäisesti. Silloin kun voin huonoimmin, tuo pelko omasta syyllisyydestä ei tunnu mulla. Ei ole kykyä ajatella toisen puolesta, haluan vain itselleni pahaa. Paremmin voidessa on tilaa ajatella toisenkin parasta. Siltä ei ehkä tosiaan kukaan vanhempi säästy.

Mukavaa pääsiäistä sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.04.2018 klo 08:10

Hei, kaikki!🌻🙂🌻 Pääsiäinen on vietetty. Tyttöä olen tavannut. Ja kotin reissusta saapunut.

Täällä on ihan huima sumu.

Olen valvonut aamuyöstä. Nyt vähän väsyttää, ja olo on huono. Sossuun pitää soittaa. On asioita hoidettavana sinne suuntaan. Ovatko jo tehnet päätöksen. Kun ovat KELAssa jo tehneet päätöksen toukokuullekin. Saan laittaa hakemuksen toukokuulta sossuun.

Voin yllättävän hyvin... Toivottavasti asiat etenevät...

Voi kun tulisi kevät! Tai oikeastaan kesä!

JP

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 04.04.2018 klo 18:33

Hei.
Kuulostat iloiselta ja pirteältä. 🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.04.2018 klo 19:44

Yksi ahdistuskohtaus tänään. Melko pitkä, tunteja. Olin aamusta kurssilla. Ihan kivaa. Vaikka siellä jo ahdisti.

Nyt väsyttää. Nousin niin aikaisin. Tahtoisin nukkumaan, mutta en mene vielä. Jälleen ahdistaa.☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.04.2018 klo 17:05

mihin pyrit? kirjoitti 4.4.2018 18:33

Hei.
Kuulostat iloiselta ja pirteältä. 🙂🌻

Hei, Mihin pyrit!☺️❤️

Olen kohtalaisen iloinen ja pirteä. Viime yökin jäi vähän lyhyeksi. Tapasin tytön tänään. Tuntui hyvältä, vaikkei oikein juttutuulella ollutkaan. Ja miksi olisikaan ollut. Ei kai äidille tarvitse esittää mitään. (Tosin kyllä minä kaipaisin sitä, että toinen ilahtuisi mun tapaamisesta.)

-Enkö puhukin ristiriitaisia....? 😑❓

Huomenna menen tutun kanssa kaupunkiin.

JP

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 06.04.2018 klo 08:52

Hei.
Kuulostat niin reippalta. 🤔

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.04.2018 klo 09:08

Hei, Mihin pyrit? ☺️❤️ Lääkkeillä tässä porskutetaan. Jos luopuisin lääkkeistä, minkä tein viimeksi pari vuotta sitten lääkärin suostumuksella, olisin pian taas sairaalassa. On elämässä nyt muutakin tukevaa. Terapia vain loppui tässä pari viikkoa sitten, enkä tiedä, miten vointi kehittyy sen jäljiltä.

Seuraavaa intervallia odotellessa...

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.04.2018 klo 20:08

Yksinäinen olo.☹️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.04.2018 klo 22:26

Jardin Prive kirjoitti 6.4.2018 20:8

Yksinäinen olo.☹️

Sama täällä ☹️

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 07.04.2018 klo 06:46

Hei.
Se oli ainakin todellista. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.04.2018 klo 21:17

Hei, Mihin pyrit ja Tyttönen vaan!😍

Yksinäinen olo tänäänkin. En käynyt misään. Kotona koko päivä. Tytöstä kuulin jotain. Oon pääasiassa ommellut.

Selkä jumittaa. Olisipa täällä joku, ettei tarttisi olla niin yksin. Miehen luo menen joidenkin viikojen kuluttua. Se tuntuu hyvältä.

Alkaaa väsyttää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.04.2018 klo 13:12

Tänään on pyykkipäivä. Joku oli ottanut mun vuorosta tunnin itselleen. Varasin sitten vuoroa itselleni vielä illaksi. Valitin asiasta miehelleni. Ehdotti ostamaan oman koneen, ettei joka kerta pyykätessä tarvitsisi valilttaa jostain. Mutta kun ei ole rahaa...😠