soroppi kirjoitti 22.3.2018 16:37
Koetko JP terapian loppumisen hylkäämisenä? (Jos koet, en tarkoita mitenkään kritisoida sitä tunnettasi tai järkeistää tilannetta niin että olihan se tiedossa - meissä elää hyvin paljon sellaisia reagointi- tai tulkintatapoja jotka on opittu varhain ja joilla on hyvin vähän tekemistä järjen ja rationaalisen maailman kanssa. Niistä on joskus haittaa, mutta se ei tarkoita että ne olisivat mitenkään vääriä tai ettei niitä saisi olla.)
Ootko puhunut miehen/tytön kanssa? Musta tuntuisi uskottavalta että molemmat välittävät susta ja olet heille tärkeä ihminen edelleen vaikka he olisivatkin välillä työlääntyneitä sinuun. Tai voihan olla, ettei mies ollut ärsyyntynyt sinuun ensinkään vaan johonkin ihan muuhun, ja tulkitsit sen itseesi kohdistuvaksi 🙂
Joka tapauksessa, toivon sinulle levollisia päiviä ja miellyttäviä öitä.
Halauksin,
soroppi
Hei, Soroppi! ☺️❤️☺️ Ja kiitos kun jaksat pohtia mun asioita!🙂
Tunnen tosiaan terapian loppumisen hylkäämisenä. Vaikka olen tiennyt tarkkaan montako kertaa tapaan terapeutin. Olemme käsitelleet sitä terapiasa. Se on ollut hyvä. Lapsuuteenhan tuo taitaa viedä. Ja se, että pidän joitakin ihmisiä täydellisinä. Nämä kaksi asiaa sotkeutuvat sitten toisiinsa... En kirjoita siitä nyt tarkemmin...
Tyttöön ja miehen oen ollut yhetydessä. Mies oli vaihtanut yhden työpäivänsä pois siltä ajalta kun olen hänen luonaan. Se tuntuuu tosi hyvältä! Ihan punastun ja olen otettu toisen rakaudesta!😳 Ja halusta olla kanssani!
Kävin tänään ostamassa kankaita. Käsityöt kutsuu... Kutistin jo kankaat!. Huomenna pääsen ompelemaan...! Tai ainakin leikkaaman kankaita. ☺️
Toivon myös sinulle levollisia päiviä ja miellyttäviä öitä! Milloin olet lähdössä poikaystäväsi luo? Minä lähden ensi viikon alussa. Jää kurssikertoja väliin, mutta menen mieluumin miehen luo.
Toivottavsti saat työt pois mielestäsi!🙂👍