Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.03.2018 klo 08:59

Järjestäminen ja siivous jatkuvat... Ei tässä vielä epätoivoinen olo ole, mutta turhauttaa. Kaikki etenee niin hitaasti.😠

Odotelen lääkärin soittoa. En tiedä milloin se tulee. Vähän jännittää. Mietin, mitkä tutkimuksen tulokset ovat. Mutta yritän rauhoittaa itseäni sillä, ettei tutkimus tai sen tulos muuta enää mitään. Tiedänpä vain sitten tilanteen... Silti vähän pelotaa!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.03.2018 klo 12:45

Mulla ei ole sitä sairautta, mitä tutkittiin! Helpottaa.

Mutta lääkitystä pitäisi muuttaa yhden lääkkeen osalta. Hankala varmaan löytää korvavaa...😐

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.03.2018 klo 18:12

Kivaa kuulla JP että yhdeltä sairaudelta vältyit 🙂 Miten muuten on mennyt? Vieläkö olet jatkanut järjestelyjä vai ootko palannut käsityön ihmeellisiin maailmoihin?

Mä yritän tässä vääntää jotenkin mieleni työvaihteelta vapaalle. Jos menen hetkeksi ulos, ehkä se siitä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.03.2018 klo 18:29

Hyvä et tuli hyviä uutisia. 🙂👍

Mun pitäis lipastoja ja kaappeja siivota, mut en jotenkin jaksa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.03.2018 klo 19:05

soroppi kirjoitti 9.3.2018 18:12

Kivaa kuulla JP että yhdeltä sairaudelta vältyit 🙂 Miten muuten on mennyt? Vieläkö olet jatkanut järjestelyjä vai ootko palannut käsityön ihmeellisiin maailmoihin?

Mä yritän tässä vääntää jotenkin mieleni työvaihteelta vapaalle. Jos menen hetkeksi ulos, ehkä se siitä.

Hei, Soroppi!😍

Niin, kiva kun yhdeltä taudilta välttyi. On noita muuten jo ihan riittävästi....😝

Oon setvinyt paikkoja edelleen. Käsitöiden pariin en ole ehtinyt. Kotona tavarat ja huonekalut vaihtavat paikkoja. Ja uutta tulee ja vanhaa lähtee pois. Osa poistuvista menee hävitettäväksi ja osa kierrätykseen.

Harmillistat tuo töiden dead line. Onko se sinun itsesi asettama vai ylemmältä taholta?

Toivottavasti pääset irti tuosta paineesta ja saat vietettyä levollisen viikonlopun!🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.03.2018 klo 20:08

saloka kirjoitti 9.3.2018 18:29

Hyvä et tuli hyviä uutisia. 🙂👍

Mun pitäis lipastoja ja kaappeja siivota, mut en jotenkin jaksa.

Hei, Saloka!☺️❤️☺️

Niinpä!

Meillä on murtauduttu - taas - kellarikomeroihin. Mun omaan ei oltu tunkeuduttu. Ei siellä kyllä olisi ollut oikein mitään vietävää. Paljon tavaraa, mutta muille aivan arvotonta.

Tuttu vakuutti, ettei mun tarvitse saada koko kotia kuntoon alkuviikkoon mennessä. Vain osa asunnosta.

Väsyttää. Odotan soittaako tyttö...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.03.2018 klo 13:44

Sain käytyä asioilla ilman suuurempaa ahdistusta. Nyt söin juuri, ja pitäisi alkaa siivoaminen. Ei oikein innosta. Meinasin kai jossain vaiheesa ommella, mutten nyt oikein tiedä, ehdinkö. Mikä on asioiden tärkeysjärjestys. Olisi ihanaa saada olohuoneen pöytä näkyviin! Ostaisin siihen sitten tulppaaneja!

Suunnittelen ompelutöitä lahjaksi. Niihin on onneksi aikaa, ennen kuin pitää olla valmista. Materiaalit löytyivät pitkälti omista varastoista.🙂

----

Vähän olen saanut järjestettyä. Oikeastaan tosi vähän. Nyt on sitten pyykinpesu edessä. Ja kahvin juonti, lääkkeet.

Tytön sain kiinni eilen. Juteltiin hetki ja suunnitelltiin jatkoa. 😍 Tyttö ja mies ovat mulle tärkeimmät ihmiset!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.03.2018 klo 15:40

Tänään kävi tukihenkilö. Käytiin asioilla, ja mua ahdisti. Aika kovastikin. Kauppaan en pystynyt enää menemään.

Lahjan valmistaminen on mielessä.

Syön nyt. Olen kasvissyöjä, ja mietin vegaaaniksi siiirtymistä. En kaikkein tiukimillaan, mutta osittain, kotioloissa kuitenkin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.03.2018 klo 17:47

Hei JP.
Mitä kuuluu?
Minulla on ohjelmaa melkein kuukaudeksi. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.03.2018 klo 20:00

Hei, Jaana6. ☺️❤️☺️ Mulla on tainnut olla kolme ahdistuskohtausta tänään. Muuten ihan hyvä päivä... Tytön muutossa olin mukana joko auttamassa tai sotkemassa. Koin itseni lisätaakaksi.

Sain kuitenkin itselleni vähän huonekaluja, ja jotain vietiin pois. Pyyhin äsken pölyisen pöydän. Tulevina päivinä loput.

Pian menen nukkumaan. Aamulla on kurssi, ja on noustava aikaisin... Väsyttää jo.😴

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.03.2018 klo 22:37

Tyttökin haluis lisää kasviksia. Tänään tei pelkkää kasviksia ja jauhelihaa ja kaikki meni.huomen vois ton yhen kebab pussin paistaa ja kattoo onko pakkasessa enää kasviksia. Kokonaan vegeks en mä voi ryhtyy, liian matalat b12 ja foolihappo,

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.03.2018 klo 16:08

Hei, Saloka😍 Mä suostun siihen, että nuo vitamiinit on otettava purkista tai jostain vitaminisoidusta. Niin tarkaksi en rupea.

Taitaa olla niin, että toisinaan on edessä omien eväiden ottamista mukaan, jos haluan syödä ruokavalioni mukaan. Se ei liene ongelma.

Nousin ennen kuutta ilman herätystä, kurssille. Huomenna melkein samanlainen nousu.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.03.2018 klo 15:43

Tänään nousin aikaisin. Itse asiassa aamuyöstä. Mulla oli tapaaminen. Nyt en tiedä, mitä tekisin. Käsitöitä vai järjestelisinkö paikkoja? Vai mitä...?

Söin liikaa makeaa ruoan jälken. Ja ison annoksen ruokaakin. En saanut kuitenkaan oksennettua juuri mitään.

Käyn leikkkaamaan toiseen tunikaan kangasta...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.03.2018 klo 17:36

Mä täällä ahdistun taas pikku hiljaa, kun joudun huomenna menee isälle käymään. Miksei kukaan ymmärrä että en halua. Nyt olisi ihanaa asua jossain toisella puolen kaupunkii, mut perhana asun 10 min kävelymatkan päässä. Miksi mä en voi olla normaali, normaali ihminen joka pystyisi käymään sairaan isänsä luonna pelkäämättä että hän kuolee sillä hetkellä tai että hän kaatuu ja loukkaa itsensä joko ennen tai jälkeen tai just silloin. Ehkä tä on sit niin vastenmielistä mun osalta isän kohtaaminen, niin ku hoitaja mulle sano. Vielä ei siitä viikonlopustakaan ole puhuttu, joudunko silloin koko sen ajan yksin isää kattoo. Varmaan niin käy, jos äiti saa päättää. Eihän se välitä vaikka olisin missä kunnossa. Anteeksi et tulin tänne mäkättää ym. Tiedän että jos omalle sivulle laittaisin tämän tekstin, ni siellä haukat söisi mut elävältä. En vaan jaksais nyt niitä haukkoja, kun en ees jaksa elääkää, jos oikein ajattelee. Yritän saada kämppää kuntoon, jos se toisi iloisemman olon ja sellaisen, tai onko se sit sitä että kun viiminen tulitikku on palanut niin porukka löytää mun tavarat järjestyksestä. Mut tätä menoo olen sairaalassa taas. Siihen ei auta perhetyö eikä mikään muukaan.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 16.03.2018 klo 12:57

Hei JP, mitä päivääsi kuuluu? 🙂 Vieläkö on ahdistanut? Mä lopetin työt tänään aikaisin kun olen lähdössä junalle, ja pitäisi sitä ennen saada asioita tehtyä. Laiskottaa kyllä vähän, mutta kaipa se tästä kohta.