soroppi kirjoitti 25.2.2018 13:26
Hei JP, multa jäi aikaisemmin vastaamatta tähän kun jäin miettimään miten paljon haluan tilannetta avata. Yritämme nyt avointa suhdetta, niin että minun ei olisi välttämätöntä valita. Tämän ovat molemmat kumppanini hyväksyneet, tosin luulen että poikaystäväni ei osannut odottaa ihan tällaista antaessaan minulle "luvan" aloittaa/jatkaa tätä. Pelkään kyllä että tuotan vain hirveät määrät tuskaa niille joita rakastan, mutta en myöskään koe että pystyisin/haluaisin/uskaltaisin valita.
Minua kiinnostaisi kuulla miten valitsit, jos haluat kertoa?
Kiitos joka tapauksessa JP että olet olemassa ☺️❤️
Hei, Soroppi...
Tuntuu kipeältä kirjoittaa. Valitsin puolisoni ja ihastukseni välilltä, ja valitsin ihastukseni. Pian huomasin tehneeni virheen, mutten saanut enää polisoani takaisin. Halusin pitää edes yhdestä miehestä kiinni silloin, mutta tulin itse jätetyksi.
Satutin ihmistä jota rakasti silloin, ja rakastan edelleen. Ehkä nykyinen rakkauteni häneen perustuu illuusioon, mutta sillä ei ole tässä väliä.
Elän nyt hyvässä parisuhteessa. Rakastamme toisiamme ja haluamme olla yhdessä. Mutta syyllisyys seuraa minua.
En tarkoita tällä sitä, että sinun pitäisi mielestäni valita poikaystäväsi. Mutta toivon, että saat tehtyä päätöksen, jonka kansssa voit elää sovinnossa itsesi kanssa. Voimia sinulle siihen!
Kiitos sinulle olemassaolostasi, Soroppi!☺️❤️☺️