soroppi kirjoitti 13.2.2018 19:37
Jardin Prive kirjoitti 11.2.2018 15:15
Hei, Soroppi!☺️❤️☺️ Kirjoitin jo sinulle, mutta hukksasin sen...Olen kotiutunut intervallilta sairaalasta. Itesetuhoinen olen vielä,mutta lievemmin kuin aiemmin viikolla.
Uskon, että on rankkaa ola keskellä tunnemyrskyä. Valitako poikaystävä vai ihastus...? Toivon sinun löytävän tasapainon asioiden suhteen mahdollisimman nopeasti!😍
Mun tunne-elämään liittyen mä taidan toivoa ettei mun tarvitsisi valita ollenkaan. Ainakin yritän sitä, jos kuvio käy mille tahansa osapuolelle kestämättömäksi niin arvioidaan tilannetta uudestaan sitten.
Kivaa kuulla että sulla JP on ollut lievempää, vaikka oksentelu ei varmaan hyvää teekään. 🙂 Miten sun päivät on menneet?
Mua jäi mietityttämään missä mielessä ajattelet että itsetuhoisuus ratkaisee asioita? Et kai suunnittele pysyvästi poistumista? 😐 Mulle tulisi sua ikävä!
Hei, Soroppi! ☺️❤️☺️ Päivät menee kursseilla tai kotona netissä tai tukihenkilön kanssa tai... Oksentelen nykyään harvemmin kuin vaikeimpina aikoina.
...Tuosta itsetuhoisudesta. Välillä haluan tosiaann pois tästä elämästä. En ole vielä tehnyt lopullista ratkaisua sen suhteen. Olo vaihtelee. Nyt juuri en halua kuolla, mutta se halu voi olla jo huomenna. Kai se tytön jaksaminen mun kuoleman jälkeen vähän mietityttää.
Viikonloppuna olen kurssilla, ja sen jälkeen lähden miehen luo talviloma-viikoksi.
Koetko, että voit saada sekä poikaystäväsi että ihastuksesi? Joudutko valitseman heidän väliltään? Ymmmärrän, että tilanne on sinulle rankka. Minä tein tuon valinnan aikanaan, ja koen tehneeni silloin väärän ratkaisun.