Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 20:55

☺️❤️ Hei JP.☺️❤️
Imuri toimii ihanan hyvin, olen tyytyväinen. Saan postissa siihen lisää pölypusseja, olen tyytyväinen. Verkkokaupalla on aika hyvä palvelu, en ihan ole tyytyväinen. 🙂👍
Sain veikkaukselta uuden veikkauskortin tänään postissa, olen tyytyväinen. 🙂👍
Mukavaa että pääset reissuun. Ja mene vain Tallinaan käsityömessuille, saat uusia vaikutteita.
Hyvät jatkot sinulle. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.02.2018 klo 07:26

Verenpaine oli aamusta alhaalla. Yläpainekin alle 100. Olo oli tosi huono. Mutta nyt se on helpottanut.

Mulla on tänään hoitajan tapaaminen ja sitten lähden reisuun miehen luo Tampereen suuntaan... Odottelen miehen soittoa, että varmistaa mun olevan hereillä. Väsyttää vielä. Nousinhan klo 3.

Kävin eilen kirjastossa. Piti kopioida yhdestä kirjasta ohjeita talteen. Olen nyt laittanut kopiot vain sellaisenaan kansioon talteen, mutta voisin vähän ryhmitellä niitä. Löytyisi esim. helpommalla sukkaohjeet ym.

On tuo verenpaine edelleen alakanttiin, mutta olo on ihan ok. Tai melko ok.

Ulkona kuuluu tuulevan.

Mittailen aina välillä verenpainetta. Yläpaine on n 20 yksikköä matalampi kuin normaalisti ja alapaine vielä matalampi. En tiedä, mikä sitä laskee. Suolaa syön liian vähän. Natriumarvot on alarajoilla. Ehkä pitäisi alkaa syödä lakritsia. Se olisi ainakin hyvää ja mun tapauksessa ehkä aika terveellistäkin.

Mun pitää hankkia kaavapaperia. Jos käydään kaupungissa, voisin käydä sitä ostamassa. Mies voisi seuraavan kerran tullessaan tuoda sen mukanaan. Toisaalta otin sitä nyt mukaan kotoa jonkin arkillisen. Jos se riittää, ostan paperin vasta täällä. Saan sen helpommin ja nopammin kotiin ja käyttöön.

Mulla on hankittuna yksi kangas, ja olen miettinyt, millä kaavalla tekisin siitä tunikan. Käytän luultavasti yhtä kava, jota olen käyttänyt jo kerran aiemmin. Tykkään mallista, ja se sopii minulle. Katson kuitenkin vielä lehdet läpi.

Mukavaa päivää kaikille!🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 10:19

Hei JP.
Olehan varovainen sen verenpaineen kanssa! Alhainen verenpaine on vaarallista!
Kiva että pääset vähäksi aikaa miesystäväsi luokse!

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 13:35

Hei JP.
Kuinka jaksat? Oletko päässyt kunniallisesti perille?
Koska tulet takaisin?

Jaana6 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 04.02.2018 klo 13:06

Hei JP, mitä kuuluu?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.02.2018 klo 22:16

Täällä yksi matalan vp omaava ihminen. Välillä saan sellaisia kohtauksia, kun laskee liian alas. Tk:ssa multa ei ees saa vp:tä. Päätä ei voi yhtään laittaa alaspäin. Mut tämän kanssa pitäisi elää. Oppia elämään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.02.2018 klo 18:48

Hei, Jaana6, Soroppi ja Saloka!☺️❤️☺️☺️❤️☺️☺️❤️☺️

Olen palannut kotiin. Väsyttää. Miestä on ikävä. Haluaisin satuttaa itseäni. En tiedä...

Verenpaine on pysynyt normaalina. Haukottelen.😴 Pääsisinpä jo nukkumaan!

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 06.02.2018 klo 15:57

Hei JP, älä satuta itseäsi 🙂 Nukuitko hyvin?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.02.2018 klo 18:42

Hei JP.
Mukavaa että olet päässyt turvallisesti kotiin, mutta älä jää ikävöimään kovin pitkäksi ajaksi.
Itsetuhoisuus ei ratkaise ongelmiasi. Jos haluat muuttaa, sinun pitää ottaa selvää käykö se
päinsä. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.02.2018 klo 10:08

jaana6 kirjoitti 6.2.2018 18:42

Hei JP.
Mukavaa että olet päässyt turvallisesti kotiin, mutta älä jää ikävöimään kovin pitkäksi ajaksi.
Itsetuhoisuus ei ratkaise ongelmiasi. Jos haluat muuttaa, sinun pitää ottaa selvää käykö se
päinsä. 😍

Hei, Soproppi ja Jaana6! Olen sopeutunut olemaan yksin kotona. Lähden talvilomaksi miehen luo. Viime yön nukuin tosi hyvin, ilman unilääkkeitä. Heräsin vain kerran.

Kyllä itsetuhoisuus kuitenkin ratkaisee jotain.

Bongasin terapiassa viimeksi taas sen mulle ominaisen tavan, että kun koen, että mut ollaan hylkäämässä, minä hylkään ensin. Se voi olla vetäytymistä kontaktista. Mutta äärimmillään se tarkoittaa itsemurhaa. Silloin hylkään ainakin kaikki. En olllut muistanutkan tätä reaktiotani...

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.02.2018 klo 14:04

Hei JP.
Ootko sinä käynyt sähköhoidossa?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.02.2018 klo 16:28

Hei, Jaana6!☺️❤️☺️

En ole koskaan saanut sähköä. Ei, etteiko sitä olisi ehdotettu, mutta en vain ole voinut suostua. Kieltäytymiseeni on ollut kaksi syytä: Toisaalta haluan pitää itsestäni kontrollin, mikä ei onnistu, jos minut nukutetaan, ja toisaalta pelkään muistini puolesta.

Oletko sinä saanut sähköä?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.02.2018 klo 09:53

Hei JP.
En minä ole saanut sähköhoitoja. ☺️❤️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 10.02.2018 klo 12:17

Hei JP, mitä kuuluu? Vieläkö itsetuhoisuus on vaivannut?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.02.2018 klo 18:33

Hei JP.
Minut on bongannut mies jonka kanssa ennen seurustelin, happy pancake´stä. 😍
Hän haluaisi aloittaa suhteen kanssani alusta. 😍 Meillä meni suhde poikki kuin olin
seksuaalisesti haluton koska hän ei halunnut olla minulle seksuaalisesti haluttava elikä
mielestäni seksikäs, vain tunsi sen tarkoittavan jotain vain muuta. 😠 En koskaan ole
kertonut hänelle, mitä ajattelin hänestä silloin. 😠 Seksiä olisi pitänyt saada, mutten
olisi kelvannut hänelle muuten. 😠 + 😍
En tiedä, vaikka kertoisinkin hänelle sen joskus. 😍