Verenpaine oli aamusta alhaalla. Yläpainekin alle 100. Olo oli tosi huono. Mutta nyt se on helpottanut.
Mulla on tänään hoitajan tapaaminen ja sitten lähden reisuun miehen luo Tampereen suuntaan... Odottelen miehen soittoa, että varmistaa mun olevan hereillä. Väsyttää vielä. Nousinhan klo 3.
Kävin eilen kirjastossa. Piti kopioida yhdestä kirjasta ohjeita talteen. Olen nyt laittanut kopiot vain sellaisenaan kansioon talteen, mutta voisin vähän ryhmitellä niitä. Löytyisi esim. helpommalla sukkaohjeet ym.
On tuo verenpaine edelleen alakanttiin, mutta olo on ihan ok. Tai melko ok.
Ulkona kuuluu tuulevan.
Mittailen aina välillä verenpainetta. Yläpaine on n 20 yksikköä matalampi kuin normaalisti ja alapaine vielä matalampi. En tiedä, mikä sitä laskee. Suolaa syön liian vähän. Natriumarvot on alarajoilla. Ehkä pitäisi alkaa syödä lakritsia. Se olisi ainakin hyvää ja mun tapauksessa ehkä aika terveellistäkin.
Mun pitää hankkia kaavapaperia. Jos käydään kaupungissa, voisin käydä sitä ostamassa. Mies voisi seuraavan kerran tullessaan tuoda sen mukanaan. Toisaalta otin sitä nyt mukaan kotoa jonkin arkillisen. Jos se riittää, ostan paperin vasta täällä. Saan sen helpommin ja nopammin kotiin ja käyttöön.
Mulla on hankittuna yksi kangas, ja olen miettinyt, millä kaavalla tekisin siitä tunikan. Käytän luultavasti yhtä kava, jota olen käyttänyt jo kerran aiemmin. Tykkään mallista, ja se sopii minulle. Katson kuitenkin vielä lehdet läpi.
Mukavaa päivää kaikille!🌻🙂🌻