Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.01.2018 klo 17:20

Hei, Jaana6. Kyllä mulla on heitä molempia ikävä. Tytöä näin pari päivää joulun jälkeen, miestä uudenvuoden jälkeen. En tiedä, kumpaa on ikävämpi enemmän. Ehkei sitä ole tarvis edes miettiä. Helpommmin toteutan kuitengin miehen tapaamisen. Sitten voisin kysellä tytön perään. Väsyttää.😴

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.01.2018 klo 19:54

Söin liikaa ja oksensin. Pitkästä aikaa... Nyt on ainakin psyykkisesti parempi olo.

Yritin soittaa tytölle, muttei vastannnut. Miehelle soitan nukkumaan käydessä.

Saan tuttavilta Lundia kirjahyllyä. Ilmaiseksi. Se tunttuu hyvältä. On vain mietittävä, miten tuon ompelunurkkauksen sisustan. Olen ajatellut siinne Ikean lipastoa, mutta voi olla, ettei se mahdu sinne. Harmittaa. Pitäisi käydä katsomasa, mitä osia Lundiaa on saatavilla... kyllä mun on pakko luopua siitä lipasto-haaveesta. Säästän siinäkin rahaa. Eli sinne tulee kirpparilta hankkimani vitriinikaappi ja Lundiaa, ja työpöytä, jonka ehkä myös saan tuttavilta .

Huomaan miettiväni ja suunnittelevani tulevaisuutta. Haluanko siis elää?😐 Tällä hetkellä ehkä. Suuri "EHKÄ". Jotenkin pelkään vain, etten osaa elää. Itsetuhoisuus on niin pinnassa. Viilsinkin juuri.

Olen masentunut. Luulen niin.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 26.01.2018 klo 20:10

Kauniita unia, JP 🙂

Ootteko skypetelleet miehen kanssa?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.01.2018 klo 08:33

Hyvää huomenta, Soroppi!☺️❤️☺️

Eilen ei Skypetelty miehen kanssa, kun hän kaatsoi ja kuunteli omia ohjelmiaan. Mutta soitin nukkumaan käydessä.

Tänään heräsin vasta kuuden jälkeen. Olen parina yönä otanut unilääkkeen ja unta tukevan lääkkeen. Ja olen sitten nukkunut pitempään. Eilenkin heräsin vasta lähempänä kahdeksaa.

Mulla on tarkoitus ommella itselleni olkalaukku. Katselen ohjeita netistä. Olen tehnyt niitä useamman, mutta en pitkään aikaan. Pitää löytää neuvoja.

Näin unta Lundioista. 😀

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.01.2018 klo 12:37

Hei JP.
Minulla on kahdet treffit huomenna, kahden eri miehen kanssa, mutta samassa paikassa,
ja eri aikaan. ☺️❤️☺️
Kivaa että olet nukkunut hyvin, vaikka lääkkeiden voimalla.
Minulla on niin monta käsilaukkua etten tarvitse uusia, ja kenkiä kanssa.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.01.2018 klo 13:31

🙂 Mäkin olen syönyt melatoniinia taas jonkin aikaa. Katsotaan miten pitkään sitä jatkan.

Osaatko (tai haluatko) muuten JP sanoa, mikä aiheutti tuon parin päivän takaisen kuolemankaipuun?

Näin unta että pidin sylissäni vauvaa. En tiedä oliko se omani, mutta oikeastaan sillä ei ollut väliä. Se oli ihan hyvä uni, vaikka pelkästään unen asteelle jäisikin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.01.2018 klo 09:35

jaana6 kirjoitti 27.1.2018 12:37

Hei JP.
Minulla on kahdet treffit huomenna, kahden eri miehen kanssa, mutta samassa paikassa,
ja eri aikaan. ☺️❤️☺️
Kivaa että olet nukkunut hyvin, vaikka lääkkeiden voimalla.
Minulla on niin monta käsilaukkua etten tarvitse uusia, ja kenkiä kanssa.

Hei, Jaana6!😍

Kerro sitten, miten treffit meni! Kuulostaa oikeastaan aika mukavalta.🙂👍

Kai se on lääkkeiden ansiota, että nukun pitempään kuin kolmeen tai neljään. Tänäänkin nukuin puoli kahdeksaan.

On mullakin laukkuja (pääasiassa itse tehtyjä), mutta tämän hetken vaatteisiin sopivaa isohkoa käsilaukkua puuttuu...

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.01.2018 klo 09:47

soroppi kirjoitti 27.1.2018 13:31

🙂 Mäkin olen syönyt melatoniinia taas jonkin aikaa. Katsotaan miten pitkään sitä jatkan.

Osaatko (tai haluatko) muuten JP sanoa, mikä aiheutti tuon parin päivän takaisen kuolemankaipuun?

Näin unta että pidin sylissäni vauvaa. En tiedä oliko se omani, mutta oikeastaan sillä ei ollut väliä. Se oli ihan hyvä uni, vaikka pelkästään unen asteelle jäisikin.

Hei, Soroppi!☺️❤️☺️

Mä syön nukkumiseen Tenoxia ja Mirtazapinia pienelä annoksella. Mirtazapin on unen tukemiseen, että nukkuisin pitempään... Luulen ainakin näin...

En osaa sanoa, mistä kuolemankaipuu tuli. Ehkä se oli jotenkin seurausta terapian keskusteluista.

Kaipaatko omaa lasta? Onko sinulla vielä aikaa sellainen saada. Ymmärtääkseni olet alle 30-vuotias. Eli kiirettä ei ole. Minulla on yksi tyttö, joka on lähellä täysi-ikäisyyttä. Enää en luultavasti saisi lasta. Ikää on jo sen verran.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.01.2018 klo 18:50

Hei JP.
Treffit menivät päin P.tä. Ensimmäiselle olin liikaa, ja toista en edes tavannut kuin minulta
loppui virta kännykästäni ja lähdin sitten kotiin lataamaan sitä.
Sain ostettua 20 postikorttia, ja käytyä apteekissa. Nyt syön matkoiltani ostamani suklaalevyn. Hyvää illan jatkoa. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.01.2018 klo 20:36

Miten, Jaana6, koet mönkään menneet treffit? Harmittaako vai tuntuuko polestaan siltä, ettei juuri hetkauta?

Mua alkoi väsyttää ihan hirveästi. Pitää lähteä pian nukkumaan. Kaikki lääkkeet on otettu. Paitsi viimeiset yölääkkeet...

Kävin katsomassa tutun luona Lundioita. Saan niitä tarvittavan paljon ompelu nurkkaukseeni.🙂

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.01.2018 klo 21:40

Hei JP.
Ei minua pahemmin harmita mönkään menneet treffit. Mutta tuo sainko lotossa potin silloin
kuin olin lomilla vähän harmittaa, ja saattaa viedä yö unetkin minulta.
Haluaisin vielä saada kokoon matkarahat että pääsisin toukokuussa Rodokselle.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 17:02

Taitaa jäädä ens vuoteen se toukokuussa rodokselle meno.☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.01.2018 klo 20:31

Hei, Jaana6! ☺️❤️☺️ Olet rohkea, kun uskallat lähteä matkalle yksiksesi! Ei onnistu minulta. Ei edes Tallinnaan matkaaminen. Ja ilmeisesti kielitaitosi on hyvä, kun pärjäät sillä! Musta ei ole siihenkään. Sain opettajan suosiollisuudella varmaan yliopistossa kurssit läpi...😐

Ehkä mullakin olisi matkusteluun harvakseltaan varaa, mutta mulla ylimääräinen menee käsityökirjoihin ja käsityömateriaaleihin. Tulevassa kuussa aion syödä pakastinta tyhjemmäksi. Osa ylijäämästä menee miehen luona vierailuihin, matkat maksaa, eikä siellä ole pakastimessa mulle ruokaa...

Nyt alkaa väsyttää. Lähden nukumaan, Hyvät yöt tai huomenet!

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 08:36

Hei JP.
Moni on sanonut minulle että olen rohkea kuin matkustan yksinäni, mutta teen niin vain siksi
etten viitsi aina olla kotosallakaan yksikseni, vaan minun pitää päästä ulos tuulettumaan, ja
mitä tulee kielitaitooni, ei se ole hyvä, mutta pärjään sillä välttävästi ulkomailla, jonne en nyt
pääse lähtemään käytettyäni rahani matkustamiseen, paitsi ehkä huhtikuussa Tallinaaan,
joka tulee maksamaan vähän.
Kiva että sinulla on harrastuksia käsitöiden parissa. Ja toivottavasti miehesi ottaa sinut hyvin
vastaan kuin menet hänen luokseen. Voitko tehdä siellä käsitöitäsi? Ja tapaatko tyttösi siellä?
Millä kulkuneuvolla matkustat sinne? Ja pääsetkö siellä ollessasi nettiin?☺️❤️☺️😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.01.2018 klo 09:07

jaana6 kirjoitti 30.1.2018 8:36

Hei JP.
Moni on sanonut minulle että olen rohkea kuin matkustan yksinäni, mutta teen niin vain siksi
etten viitsi aina olla kotosallakaan yksikseni, vaan minun pitää päästä ulos tuulettumaan, ja
mitä tulee kielitaitooni, ei se ole hyvä, mutta pärjään sillä välttävästi ulkomailla, jonne en nyt
pääse lähtemään käytettyäni rahani matkustamiseen, paitsi ehkä huhtikuussa Tallinaaan,
joka tulee maksamaan vähän.
Kiva että sinulla on harrastuksia käsitöiden parissa. Ja toivottavasti miehesi ottaa sinut hyvin
vastaan kuin menet hänen luokseen. Voitko tehdä siellä käsitöitäsi? Ja tapaatko tyttösi siellä?
Millä kulkuneuvolla matkustat sinne? Ja pääsetkö siellä ollessasi nettiin?☺️❤️☺️😍

Matkaan miehen (miesystävä, poikakaveriksi en enää näillä i'illä osaa toista kutsua... 😉 ) luo yhteisestä halustamme nähdä toisemme. Käsityö otan mukaan, en vielä tiedä mitä tai mitkä, ja jonkin kirjan... Tyttö asuu isänsä luona tällä paikakunnalla, missä asun, eli häntä näen seuraavan kerran kun hän tulee luokseni tai tapaamme kaupungilla....

Matkustan junalla, se on helppo tapa. Ja nettiin pääsen puhelimella.

Lähden ehkä Tallinnaan keväällä joillekin käsityömarkkiniolle. Karnaluksissa (käsityökauppa) olisi kiva päästä käymään.

Voimia sinulle!😍

JP