Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.01.2018 klo 02:38

Menin nukkumaan vähän kahdeksan jälkeen ja heräsin puolilta öin. Nyt ei väsytä. Saas nähdä, pitkäänkö tässä valvotaan. Vai meneekö valvomiseksi koko loppuyö.

Järjestin tuon lipaston päällisen alustavasti. On siinä edelleen liikaa tavaraaa, mutta niille ei ole nyt paikkaa, mihin laittaa.

Lupaavaa yön kannalta, että haukottelin jo kertaalleen.

Ja jo toisenkin!

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 22.01.2018 klo 06:29

Hei JP,
Onpa kivaa että sulla on ollut kurssikertoja ilman ahdistusta! Saitko nukuttua lisää viime yönä?

Mäkin heräsin vähän kesken unien viime yönä 🙂 Valvoin tunnin, ennen kuin totesin että herätyskello soisi kolmen vartin päästä ja luovutin. Jos päädyn menemään aikaisin töihin, voinpahan sitten myös lopettaa aikaisemmin. Tällä kertaa ei painajaisia, mikä oli aika mukavaa. Oikeastaan näin jotain unta jonka ehkä haluan kirjoittaa ylös, pitää katsoa olisiko sopiva olotila siihen kunhan olen syönyt puuron. (Cashew-pähkinöillä, ja hunajalla, njam! Vähän mietin että raaskisinko laittaa myös mustikoita, vaikka se vähän tuhlaukselta tuntuukin. Niitä on ehkä enää desi tai puolitoista jäljellä.)

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.01.2018 klo 05:35

soroppi kirjoitti 22.1.2018 6:29

Hei JP,
Onpa kivaa että sulla on ollut kurssikertoja ilman ahdistusta! Saitko nukuttua lisää viime yönä?

Mäkin heräsin vähän kesken unien viime yönä 🙂 Valvoin tunnin, ennen kuin totesin että herätyskello soisi kolmen vartin päästä ja luovutin. Jos päädyn menemään aikaisin töihin, voinpahan sitten myös lopettaa aikaisemmin. Tällä kertaa ei painajaisia, mikä oli aika mukavaa. Oikeastaan näin jotain unta jonka ehkä haluan kirjoittaa ylös, pitää katsoa olisiko sopiva olotila siihen kunhan olen syönyt puuron. (Cashew-pähkinöillä, ja hunajalla, njam! Vähän mietin että raaskisinko laittaa myös mustikoita, vaikka se vähän tuhlaukselta tuntuukin. Niitä on ehkä enää desi tai puolitoista jäljellä.)

Hei, Soroppi! ☺️❤️☺️

Viikonlopun kurssi oli näköjään aika rankka; En jaksa lähteä tänään kurssille. Terapiaan toki menen.

Ostin eilen kankaat olkalaukkuun. Toivon, että saan sen ommeltua melko pian; Se on selkeästi talvilaukku-kangas. Kävin ostamassa miehelle yhden jutun, kun kävin kaupungissa. Hain eilen myös yliopistolta ilmaisia kierrätys-kansioita. Otin siellä tarvittavia, ja tunsin itseni sen jälkeen sekavaksi. Kotimatkalla pelkäsin kaikkien näkevän oloni. Pelkäsin sitä kauheasti! Ja pelkäsin sitä, että saanko jäätyä oikealla pysäkillä pois.

Mä näin viimayönä unta, että olin sairaalassa tai jossain vastaavassa paikassa. Halusin sieltä pois tai puhua jonkun kanssa. Melko voimakas uni, vaikken siitä juuri mitään muista.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.01.2018 klo 19:13

Aloin taas miettiä itsemurhaa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.01.2018 klo 15:59

Hei JP.
Olen palannut lomilta. Oli ihan mukavaa.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.01.2018 klo 16:42

miten menee? saitko ajatukset muualle? Olet tärkeä, älä tee itsellesi mitään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.01.2018 klo 19:58

jaana6 kirjoitti 24.1.2018 15:59

Hei JP.
Olen palannut lomilta. Oli ihan mukavaa.😍

Hei, Jaana6. Kivaa kun oli mukava loma! Minkälainen sää siellä oli? Minä pidän taukoa. kursseista. Olen liian väsynyt.

Ehkä tuollainen loma piristäisi. Ei musta tosin olisi lähtemään itsekseni reissulle

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.01.2018 klo 20:16

saloka kirjoitti 24.1.2018 16:42

miten menee? saitko ajatukset muualle? Olet tärkeä, älä tee itsellesi mitään.

Hei, Saloka! Kohtuullisesti menee. En ole nyt juuriakan miettinyt itsemurhaa. En haluaisi satuttaa tytärtäni. Tuntuu taas vain siltä - taas kerran -, ettei elämänhalua juuri ole. Miestäkin rakastan. Mietin sitä, miten satutan muita vähiten. En haluaisi heidän huomaavan, että minä hylkäsin heidät. Mulla on huomenna aika somaattisen puolen hoitajalle. Saa nähdä, minkälaiseen lopputulokseen sillon päädytään. Vai päädytäänkö mihnkään.

Alkaa väsyttää. Menen nukkumaan.

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.01.2018 klo 11:51

Tapasin hoitajan. Näytin pirteältä. En siis kai voi olla masentunut tai itsetuhoinen. Sen myönnytyksen hän teki, että mun pitää mennä sairaalan päivystykseen, jos vointi huononee. Ennen kuin teen mitään...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.01.2018 klo 12:18

Hei JP.
Siellä oli 24 astetta lämmintä ja aurinko paistoi kokoajan, välillä meinas mennä pilveen,
mutta ne menivät yleensä nopeasti ohitse. Otin paljon aurinkoa, olen aika ruskettunut.
Päivät maleksin kaupungilla tai otin aurinkoa patiolla, uima-altaan vierustalla, siellä oli
allasbaari josta sain juotavaa. Söin hyvin 3 kertaa päivässä. Ihan kivaa oli, kaipasin vain
puhekaveria, kaikki puhuivat ulkomailla kielillä, joskus kuuli tutun suomalaisen äänen,
en tutustunut ihmisiin, jokin " ilmapiirissä " esti sen.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.01.2018 klo 16:55

pirteältä kuulemma mäkin näytän ja pystyn hymyilee, vaikka sisällä on tosi paska olla. Mut en pysty julkisesti itkemään. Menee sitten vaan hiljaiseksi ja yritän mennä päänsisällä siihen omaan tilaan.

TÄnään pitkästä aikaa ahdisti ryhmässä. Meinasin tai miettisin jo pakokeinoo, mut sit onneks väki väheni ja mulle tuli parempi olo. Pelkään sitä, kun perhetyö vie mut 5. pvä sylin toimistoon tai mikä lie on. Kuin lukkoon saan itteni siellä. Mihinkään ryhmään en ole vielä valmis. siel olis semmoisiakin menossa.

Kauhia herkkuhimo...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.01.2018 klo 21:01

Hei, Jaana6. Kuulostaa ihanalta lomalta Suomen synkkyyden keskeltä. Ja niin lämmintä...

Mun pitäisi maksaa yksi ulkomaan lehtitilaus. En vain tiedä, miten se tehdään.

Väsyttää jo, heräsin aikaisin. Tukihenkkilö kävi. Mietittiin jatkoa. Haluan nukkumaan. Mutta ensin olen miehen kanssa netissä. Päätin lähteä käymään hänen luonaan parin viikon päästä.

Ikävä on kova tyttöäkin...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 26.01.2018 klo 07:27

Vitsi JP, onpa ikävää kuulla että olet ollut taas huonomassa kunnossa. Täällä yksi lisää jolle olet tärkeä, älä tee itsellesi mitään! ☺️❤️ (Puhumattakaan siitä että juuri sellaisena kuin olet oikein hyvä ja riittävä.)

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.01.2018 klo 09:33

Kiitos teillle, Jaana6, Saloka ja Soroppi, että jaksoitte kirjoittaa! Se merkitsee mulle nyt paljon. Kun en voi oikein muualle puhua.

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.01.2018 klo 13:10

Tänään tulivat matkakuvat ifolorilta. Eipä niitä paljoa ollut, mutta laitoin ne albumiin missä
säilytän matkakuviani, ja vielä jäi tilaa matkakuville albumiin.
Laitoin tänään ruokaa, jauhelihakeittoa, olen ollut syömättä pari päivää, tänään söin.😍

Onko sinulla JP todella ikävä miestä ja tyttöä?☺️❤️☺️