soroppi kirjoitti 22.1.2018 6:29
Hei JP,
Onpa kivaa että sulla on ollut kurssikertoja ilman ahdistusta! Saitko nukuttua lisää viime yönä?
Mäkin heräsin vähän kesken unien viime yönä 🙂 Valvoin tunnin, ennen kuin totesin että herätyskello soisi kolmen vartin päästä ja luovutin. Jos päädyn menemään aikaisin töihin, voinpahan sitten myös lopettaa aikaisemmin. Tällä kertaa ei painajaisia, mikä oli aika mukavaa. Oikeastaan näin jotain unta jonka ehkä haluan kirjoittaa ylös, pitää katsoa olisiko sopiva olotila siihen kunhan olen syönyt puuron. (Cashew-pähkinöillä, ja hunajalla, njam! Vähän mietin että raaskisinko laittaa myös mustikoita, vaikka se vähän tuhlaukselta tuntuukin. Niitä on ehkä enää desi tai puolitoista jäljellä.)
Hei, Soroppi! ☺️❤️☺️
Viikonlopun kurssi oli näköjään aika rankka; En jaksa lähteä tänään kurssille. Terapiaan toki menen.
Ostin eilen kankaat olkalaukkuun. Toivon, että saan sen ommeltua melko pian; Se on selkeästi talvilaukku-kangas. Kävin ostamassa miehelle yhden jutun, kun kävin kaupungissa. Hain eilen myös yliopistolta ilmaisia kierrätys-kansioita. Otin siellä tarvittavia, ja tunsin itseni sen jälkeen sekavaksi. Kotimatkalla pelkäsin kaikkien näkevän oloni. Pelkäsin sitä kauheasti! Ja pelkäsin sitä, että saanko jäätyä oikealla pysäkillä pois.
Mä näin viimayönä unta, että olin sairaalassa tai jossain vastaavassa paikassa. Halusin sieltä pois tai puhua jonkun kanssa. Melko voimakas uni, vaikken siitä juuri mitään muista.