Eilen selvisin kurssista, mutta otin paljon lääkkeitä. Ei ahdistanut, mutta sitten olin tosi väsynyt terapiassa. Pidän kuitenkin parempana sitä kuin pahaa ahdistusta kurssilla. Ehkä opin vähitellen olemaan ahdistumatta siellä... Toivon niin!
Tänään ei ole kurssia; saan vähän levätä, mutta käyn apteekissa ja kirjastossa. Ja ehkä kaupassa. Pesen myös pyykkiä ja teen toimeentulotuki-hakemuksen. Vaikka mulla on paljon hommaa, tuntuuu päivä levolta, kun tietää, ettei edessä ole sellaisia tielanteita, joissa voin olettaa ahdistuvani. Kirjasto ehkä, jos yritän kopioida siellä, mutta jos vain palauttaisin...? Ehkä otan mukan pari kopioitavaa kirjaa, ja jos tuntuu siltä, että voin kopioida siellä, kopioin, muuten jatkan palautusten jälkeen matkaa. Voisi toimia!
Nukuin miehen puolella sängyssä. Tai omalla puolellani, vaihdan puolta aina hänen tullessaan käytännön syistä. Nyt nukuin hänen petarillaan ja peitollaan. Oman tyynyn otin, kun se sopii mulle paremmin. Tuntui hyvältä niin. Olen joskus aiemmin nukkunut tytön sängyssä hänen lähdettyään. Sillä tavalla on vielä lähellä toista...
Lääkkeiden apteekkijakelu alkoi viime viikolla. Vien tänään dosetit täytettäväksi. Toiset dosetit on mulla käytössä. En tiedä, sainko viime viiikolla ensi maanantain läääkkeet. Ainakaan en siitä kotoa löydä. Mulla oli perjantaina jonkinlainen kohtaus, jossa ainakin mun selkä kramppasi. Mutta mun mielestä, myös mun tajuntani laski. Eli olen voinut kotonakin hukata tavaroita. En tosiaan tiedä, mikä on totta. Ehkä jotain selviää tänään apteekissa käydessä.