jaana6 kirjoitti 5.1.2018 21:18
Hei JP.
Toivon todella että sinä löydät elämänhalusi, ja näet, koet, ja kuulet, elämäsi merkityksen,
ja kestät sen vielä. Sinulla on läheisiä joille merkitset jotain.
Minä olen ollut hyvin yksinäinen, äitini kuoleman jälkeen, minulla ei ole kuin veljeni ja hänen
perheensä, joilla on omakin elämänsä elettävänä, ja joita näen aika harvoin, en edes joka
kuukausi, välillä menee monta kuuta.
Mä näen omaa miestäni yleensä päivittäin Skypessä, mutta livenä paljon harvemmin. Nyt nähtiin jouluna ja tavataan ensi viikon lopulla. Poikkkeuksellisen paljon.
Säikäytin hänet jouluna, tahtomattani, kun sain eräänlaisen kohtauksen. Hän oli varmaan tosi peloissaan. Ymmärän sen vasta nyt. Olen ajatellut asiaa pääasiassa vain itseni kautta. Minä en silloin kohtauksen aikana tai heti jälkeen osannut olla peloissani; Pelko iski muhun myöhemmin. Odotan nyt sitä koskien lääkäriaikaa.
Tänään pykkään. Tuntuu tylsältä, mutta pitää tehdä. Lakanat vaihdan, kun mies tulee.
Tänään en viitsi tehdä isompia hommia pyykin lisäksi. Selaan kirjaston kirjoja; Voidakseni palauttaa niitä samalla, kun lainaan uusia. Tiskit hoidan...
Mulla aloitetaan lääkkeiden apteekkijakelu todennäköisesti ensi viikolla. Suhtaudun siihen edelleen ristiriitaisesti. Toivon saavani vaikuttaa jakeluun. Mulla on tietyt kellonajat, jolloin olen tottunut ottamaan lääkkeeni. Ja haluan pitää siitä kiinni. Vain mä tiedän, mitä haluan.
Vaikeaa...🤔