Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.12.2017 klo 10:27

jaana6 kirjoitti 31.12.2017 4:49

Hei JP.
Minulta on mennyt unirytmi sekaisin, heräsin 3 jälkeen enkä saanut uudestaan unen päästä
kiinni.
Miksi sinä jouduit taas eroon miehestäsi uudeksi vuodeksi, kuin olitte jouluna yhdessä?
Miten tyttäresi, onko hän luonasi vai oletko yksinään?

Musta tuntuu, että munkin unirytmi on sekaisin. Nousisin mielellään viimeistään kuudelta, mutta nukun nyt kellon soittoon eli vähintään kahdeksaan...

Mulla alkaa ohjelmat täällä kotona ja aikainen paluu johtui siitä, että halusin nähdä tytön joulun jälkeen. Hän lähti jo eilen. Vietän siis uudenvuoden yksin. (Onneksi vain tämän alun, en kokonaan😀 ) Mies tulee tammikuun puolenvälin tienoilla. Vajaaksi viikoksi, kun minä olen hänen lomansa alun sairaalassa intervallilla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2017 klo 23:29

täällä yksikans joka viettää uuden vuoen yksin, tosin olen juonut, niin kun joka uusi vuosi. Mut loppu kuusta siihenkin voi tulla muuton. Uuden vuosen tosin olen viettänyt yksin, en tosin vessassa. En tosin ole sylnykään niin palooo. Pelottaa mennä nukkumaaan. Anteeksi jos kirjoitus on sekan´va ja jotain. Kyl mä ihan järjissäni oon, mut noi sormet näppäilee kirjaimia enemmän kun haluun, ja kun en näe mitä kirjoitan. Toivottavasti sun ensi vuosi on paremppi mitä esellinen.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.01.2018 klo 00:09

Hyvää Uutta vuotta kaikille!🌻🙂🌻

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.01.2018 klo 06:29

Hyvää vuotta 2018.
Kuinka usein olet intervalli hoidossa?😳

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.01.2018 klo 15:46

Olen intervalleilla suunnilleen kerran kuukaudessa pari päivää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.01.2018 klo 20:50

Mietin synkkiä, itsetuhoisia...

En halua elää.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.01.2018 klo 20:55

Hei JP.
Kuinka elämä järjesteleekään kaikenlaista, haluaa tai ei, elämätilanteet vaihtuvat ja elämän
kiertokulku jatkuu. Sellaisesta haluaa joskus pois, mutta ei pääse mihinkään parempaan
elämään, vaan ... kaikki jatkuu ... ja jatkuu vain ...

Sitä kestää kaikenlaista kuin on pakko kestää, mutta sittenkuin ei ole pakko kestää, 😳
ja kestää vain ... tuo kaikki tuo mieleen, sen ajan jolloin oli pakko kestää, vaikka sillä ei
olisi mitään tekemistä sen kanssa ... ja kaikki jatkuu ... ja jatkuu vain ... 😳

Milloin sinulla on seuraava intervalli jakso?

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 03.01.2018 klo 10:32

☺️❤️ JP. Lähetän täältä sulle halauksen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.01.2018 klo 15:57

Hei JP.
Miten sinä voit? Hävisit taas johonkin. Oletko siellä intervallihoidossasi?😳

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.01.2018 klo 20:40

Hei, Jaana6 ja Soroppi! Kiitos kun kyselette perääni!☺️❤️☺️

Intervalli on vasta ensi viikolla.

Tämä päivä on ollut niin kiireinen. En kadonnut sen pitemmällä kuin ahdistuksenhallinnan opetteluun, apteekkiin ja pankkiin. Uudet silmälasitkin valitsin.

Nyt on hitunen kuumetta. Tunnen sen kipuna jaloissa. En ole vielä ottanut lääkettä. Haluan nähdä nouseeko lämpö.

Itsetuhoisuus on vähäisempi kuin pari päivää sitten. Mutta on sitä edelleen. Otan lämpimän halauksen mielelläni vastaan.

Mun pitäisi huomenna saada sosiaalityöntekijä kiinni aamusta. Jos hän voisi kiirehtiä päätöstä ennaltaehkäisevästä toimentulotuesta. Tarvitsisin päätöstä apteekkia varten. Koska olen sen verran itsetuhoinen ja on tullut otettua yliannostuksia, mulle haluttaisiin lääkkeisiin apteekkijakelu, ettei mulla olisi niin paljon lääkkeitä itselläni kotona. En suhtaudu asiaan tyytyväisenä. En haluaisi, että mun itsetuhoisuutta rajoitetaan. Toisaalta sitten kaipaan apua juuri siihen... Olen ristiriitainen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.01.2018 klo 09:01

Hei JP.
Ei se mun tupakointini loppunutkaan, kävin aamulla ostamassa yhden ison askin tupakoita,
ja olen polttanut jo. Ehkä lopetan kuin tämä aski on poltettu loppuun. Emmä pidä kiirettä.
Ehtiihän ton lopettamaan myöhemminkin. Se vain tuntu niin äärettömän tärkeältä ettei...
siihen haaskaa enää rahaa tai aikaansa, mutta aika näytti mahtinsa, eikä siitä tullut vielä
mitään. Ehkä silloin kuin se ei merkitse niin paljoa enää, yritän ymmärtää ajatuksen. 😳

Käyttäjä mustavaris kirjoittanut 04.01.2018 klo 11:26

... mitä tarkoitat tällä: ´En halua, että itsetuhoisuuttani rajoitetaan´?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.01.2018 klo 18:38

Hei JP.
Oletko ollut taas itsetuhoinen vai oletko saanut energiasi muuten purettua?

Minä olen niin omien menojeni sokaisema etten paljoa huomaa jos ei joku minua vähän
ravistele huomaamaan muiden ongelmia.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.01.2018 klo 19:31

Hei, Mustavaris! Koen rajoittamiseksi apteekin lääkejakelun, johon olen siirtymässä. Saan viikon lääkkeet kerralla, ettei mulla olisi niin isoja määriä lääkkeitä kotona ottaa yliannostuksena. Tuntuu, ettei mulla ole vaihtoehtoja.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.01.2018 klo 13:33

jaana6 kirjoitti 4.1.2018 18:38

Hei JP.
Oletko ollut taas itsetuhoinen vai oletko saanut energiasi muuten purettua?

Minä olen niin omien menojeni sokaisema etten paljoa huomaa jos ei joku minua vähän
ravistele huomaamaan muiden ongelmia.

Hei, Jaana6! Eilen tein illalla muutaman naarmun ihoon. Sen enempää itsetuhoinen en konkreettisesti ole ollut. Jotain enemmän haluaisin olla. Ja tehdä...🤕 Selaan nyt käsityökirjoja, kirjastosta lainattuja. Tukihenkilö tuleee jossain vaiheessa käymään.