Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.12.2017 klo 05:19

Nukuin kolme tuntia. Väsyttää vähän. Yritän mennä vielä nukkumaan. Junalle lähtö kuitenkin aamusta. Tytölle soitin pari iltaa sitten. Joulun jälkeen tapaamme.

Olen taas alkanut pelätä ahdistusta. Tuntuu, ettei se mene ohi. Ei pelko eikä ahdistus.

Yritän taas nukkumista.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.12.2017 klo 20:07

en tiä johtuuko tästä joulusta tai elämästä, mutta mua on ahdistanut enemmän kun koskaan. Olen koko ajan ns. ahdistunut. KOko ajan tuntuu että rinnan päällä on tiiliskivi. Samalla hiukan yliaktiivisuutta. Mut kaipa tämä sit väliviikolla helppaa, kun olen yksin. Saan levätä.

Oikein mukavaa reissua sulle ja hyvää joulua.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 12:39

Hei JP.
Pitkästä aikaan, muistatko minua?
Miten joulureissu meni? Minulla on ollut "taas" ongelmia olemukseni hallinnassa. Onnistuin,
pelästyttämään naapurini. En aina " tiedosta ongelmia oikeanlaisesti, ennenkuin ne ilmenee".
Sivupersoonani ovat " ilmeisen peloittavia" tunkiessaan esiin " minusta". 🙂 Jaana6

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.12.2017 klo 20:19

En tiedä mitä sinulle on tapahtunut vuoteen, voisitko valaista minua vähän.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.12.2017 klo 20:05

Hei, Saloka ja Jaana6!😍😍 Kiitos kun kyselitte kuulumisiani!

Joulu on mennyt. Tyttö on mulla. Vietin loman miehen luona. Ei juurikaan ahdistanut. En tiedä, miten kotona menee.

Mitäpä kuluneeseen vuoteen kuuluu? Tyttö, mies, terapiaa, osastoa, kuntoutusta... Ahdistusta... paniikkeja...

Tulevaan vuoteen kuuluu noita samoja. Lisättynä lääkkeiden apteekkijakelulla. Pyritään eroon hallitsemattomista lääkkeiden otoista.

Olen ollut kiltti. Sain lahjoja. Tosi kivoja ja ajatuksella hankittuja... Minä hankin lahjoja lähimmille...

Pelkään tulevaa vuotta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.12.2017 klo 12:29

Hei JP.
Kiva kuulla että joulusi meni hyvin. Nyt on vain paluu arkeen joka voi mennä myös hyvin.
Ja kohta on uusi vuosi, mutta siihen on vielä monta päivää.
Minä olen kotosalla vain uutena vuotena, ja nyt sitä ennen ja sen jälkeen mutta sitten
16.01.2018 lähden viikoksi teneriffalle.😀

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.12.2017 klo 06:10

Hei, Jaana6!☺️❤️☺️

Heräsin valvomaan ennen viittä. Yritän mennä vielä nukkumaan.

Lähdetkö matkalle yksin? Minä en pystyisi siihen. En uskaltaisi. Joskus nuorempana reisssasin vähän, mutta enää ei tulisi mitään.

Väsyttää.

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.12.2017 klo 07:52

Hei JP.
Matkustan Deturin seuramatkojen mukana, täydellä palvelulla, ei lentoruokailua, ihan yksin.
Ulkomaille menen yleensä yksin, koska seuraa on vaikeata saada, kuin kaikilla on työt tai
ei ole rahaa tai ei ole halua lähteä tai menevät mielummin omassa seurassansa.
Onhan siinä omat riskinsä, mutta enköhän minä pärjää. Saatan vaikka eksyä kaupungilla
kävellessäni ja en osaa kysyä tietä takaisin hotellille.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 29.12.2017 klo 10:03

Hei JP,
Ihanaa kuulla että sun joulu meni hyvin ja turvallisesti miehen luona! Millaisia lahjoja sait? 🙂

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.12.2017 klo 09:16

jaana6 kirjoitti 29.12.2017 7:52

Hei JP.
Matkustan Deturin seuramatkojen mukana, täydellä palvelulla, ei lentoruokailua, ihan yksin.
Ulkomaille menen yleensä yksin, koska seuraa on vaikeata saada, kuin kaikilla on työt tai
ei ole rahaa tai ei ole halua lähteä tai menevät mielummin omassa seurassansa.
Onhan siinä omat riskinsä, mutta enköhän minä pärjää. Saatan vaikka eksyä kaupungilla
kävellessäni ja en osaa kysyä tietä takaisin hotellille.

Hei, Jaana6!

Mä haluaisin lähteä käymään Tallinnassa. Pääsisin käymään isossa käsityöliikkeessä.

Toimiiko puhelimen kartta matkakohteessasi? Jos, meinaan, eksyt...?

Kivaa matkan odotusta!

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.12.2017 klo 09:24

soroppi kirjoitti 29.12.2017 10:3

Hei JP,
Ihanaa kuulla että sun joulu meni hyvin ja turvallisesti miehen luona! Millaisia lahjoja sait? 🙂

Hei, Soroppi!

Sain eräänlaisen kohtauksen miehen luona. Kävin päivystyksesssä. Nyt on aloitettu uusi lääke. Lihaksia nykii. En tiedä, onko se lääkkeen sivuvaikutus. Soitin osastolle ja kysyin asiaa. Eivät osanneet sanoa. Ei vältämättä...

Lahjaksi sain mm. suklaata ja kahvia. Pari lahjakorttia ja kirjaa. Kivoja lahjoja. Miehelle ostin pienoismalleja varten muutaman maali-purkin.

Kaupassa pitää tänäään käydä. Tarvitsen maitoa kahviin. Pitää seurata nykimistä. Tarvitseeeko lähteä päivystykseenkin.

Mukavaa päivää sinulle!

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2017 klo 10:18

Hei JP.
Minulla ei ole puhelinta joka toimisi ulkomailla, joten en pääse kokeilemaan kartanluku taitoani puhelimesta, mutta onhan kaikenlaisia karttoja paperisia. Olen aika hyvä suunnistamaan perille, mutta vieras kaupunki on vieras kaupunki, täytyy vain tulla samaa reittiä kuin meni.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2017 klo 12:06

Mulla on lääkkeestä johtuvaa nykimistä ollu. Nyt joatain johtuu käsien tärinä. Hankala kirjoittaa puhelimella ku ain saa poistaa ylimääräisii kirjaimii.

Kiva että sulla meni suht hyvin. Ja olet ollu kiltti kun sait lahjojakin.

Ei mulla mitään erikoista ollu. Hyvää ja rauhallista uutta vuotta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.12.2017 klo 16:55

Hei, Jaana6 ja Saloka!😍

Nykinä on loppunut. En ole lähtenyt päivystykseen. Tyttö lähti. Kävin kaupassa. Väsyttää. Tekee mieli satuttaa itseäni. Saa nyt nähdä senkin suhteen, mitä teen... Tuntuu vieraalta viettää uuttavuotta ilman miestä. Viime vuodet on oltu silloin yhdessä. Nyt olin joulun hänen luonaan.

Olen saanut vähän järjesteltyä paikkoja ja tiskattua. Jotain edes.

Jatkan lukemista. Tai neulon. Tai jotain...☹️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.12.2017 klo 04:49

Hei JP.
Minulta on mennyt unirytmi sekaisin, heräsin 3 jälkeen enkä saanut uudestaan unen päästä
kiinni.
Miksi sinä jouduit taas eroon miehestäsi uudeksi vuodeksi, kuin olitte jouluna yhdessä?
Miten tyttäresi, onko hän luonasi vai oletko yksinään?