Hei, Soroppi!. Kiitos kun kysyit!😍
Eilen olin korttikurssilla. Tänään heräsin melko aikaisin ja olen ollut netissä ja tehnyt käsitöitä. Ja pyykännyt...
Mieliala vaihtelee. Ja ahdistus. Olen viime päivät joutunut ottaamaan kaikki lääkärin kirjoittamat tarvittavat. Ahdistun tiettyjen ihmisten seurassa ja tietyissä tilanteissa enemmin. Tai sitten, jos juon kahvia liikaa.... (Kuten tänään...) Eilen kursilla ahdisti pitkään. Otin lääkkeet, mutta ne eivät oikein tehonneet. Mulla menee ääni hiljaiseksi ja heikoksi, kun olen ahdistunut, ja se äänen heikkous pysyy vielä senkin jälkeen, kun ahdistus on jo mennyt ohi. Mietin kuitenkin eilen kurssilla, että ahdistus mene ohi viimeistään kotona, joten voin ihan hyvin olla kursilla, vaikka vähän teki mieli lähteä kesken pois. Sen verran olen jo oppinut, etteivät muut juurikaan huomaan ahdistustani. Muuta kuin hiljaisen äänen. Mutta se nyt vain on hiljainen ääni. Pelotti silti. Selviydyin kuitenkin...
Mulla tehdään lääkevaihto. Sen jälkeen aletaan vähentää rauhoittavaa.
Olen miettinyt, miten lääkkeen lopettamisen jälkeen selviän ahdistuksesta ja paniikista. Se pelottaa... Onhan sellaisia aikoja ollut, ettei rauhoittavia ole mennyt. Tulisiko nyt sellainen jakso? En enää muista, miten silloin mentiin. Mikä oli olo? Ahdistiko?
Mitä sinulle itsllesi kuuluu, Soroppi?
Mukavia hetkiä!☺️❤️☺️