soroppi kirjoitti 18.11.2017 16:31
Kivaa kuulla sun kuulumisia, vaikka sulla ei hyvin taida mennäkään. Ootko puhunut hoitohenkilökunnan kanssa tosta lääkkeidenvaihtoon liittyvästä pelosta tai siitä, voisitko olla suljetulla sen aikaa?
Kutina on kyllä inhaa. Mulla on atooppinen iho, mut syön sit ympärivuotisia allergialääkkeitä jotka helpottaa kutinaa. Pahimpina aikoina (yleensä ne tulee silloin kun mulla on muutenkin kovasti stressiä) sit perusvoiteen lisäksi mietoja tai keskivahvoja kortisonivoiteita.
Millaisiin ompeluksiin tällä kertaa kaavoja piirtelet?
Hei, Soroppi!😍 Tuo lääkevaihto on niin uusi asia, että en ole vielä ehtinyt juurikaan puhua asiasta. Kuulin asiasta keskiviikkona ja perjantaina lääkäri soitti. Jotenkin nolottaa pyytää pääästä suljetulle tuoksi ajaksi.
Mulla on myös atooppinen iho, joka oireilee onneksi aika harvoin. Nyt lämmityskauden alettua on ollut taas kutinaa. Laitan seuraavan suihkussa käynnin yhteydesä ihoon kortisonia. Muuten rasvaan perusvoiteella useamman kerran päivässä.
Vaatteiden kavoja piirtelen, puseroita, tunikoita... Jalat oli eilen tosi kipeät, kun olin seissyt liki koko päivän pöydän ääressä piirtämässä ja ruokaa liedellä laittaessa. Päätäkin särkee... On vielä muutama kaava, mitkä pitää piirtää. Sen jälkeen vuorossa on ohjeiden kopioiminen, mikä on kirjastossa ilmaista. Sitten voisin tutustua krjoihin, jotka on lainassa. Saisin niitäkin palauteltua...
Mun vointi vaihtelee. Mutta hyviä tai edes parempia vointeja sinulle!
JP