Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.09.2017 klo 15:14

Oksensin eilen, oksensin tänään. Soitin hoitajalle. Laittaa viestiä lääkärille, mitä tehdään vai tehdäänkö mitään... Oon tällä hetkellä aika sairaudentunnoton. Oksentaminen vain tuntuu hyvälle ratkaisulle. Ratkaisulle siihen, että on syönyt jotain liikaa, tai toisinaan siiihen, että on syönyt jotain...

😯🗯️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2017 klo 20:19

Mä en o oksentanu pariin päivään, tosin en ole ku näkkäriä syöñy. Ei tee mieli eikä jaksa. Saa nähä mihin tämäkin sit kehkeytyy.
Tyttö menee huomenna kauppaan mummin kanssa. Saa nähä mitä ne tuo. Rahaa ainakin on.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.09.2017 klo 11:26

Kurjaa JP että syömishäiriö taas oireilee ☹️ Olet kyllä kuulostanut ihan tosi väsyneeltä viime aikoina, ehkä se liittyy siihen? Hyvä kuitenkin että pidät terkkaria ajan tasalla tilanteestasi. 🙂

Halauksin,
soroppi
☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.09.2017 klo 16:33

soroppi kirjoitti 23.9.2017 11:26

Kurjaa JP että syömishäiriö taas oireilee ☹️ Olet kyllä kuulostanut ihan tosi väsyneeltä viime aikoina, ehkä se liittyy siihen? Hyvä kuitenkin että pidät terkkaria ajan tasalla tilanteestasi. 🙂

Halauksin,
soroppi
☺️❤️

Hyvä, Saloka! Toivottavasti sun vointi oksentamisen osalta helpottaisi!

Kiitos, Soroppi!😍 Ehkä väsymyskin on voinut vaikuttaa tähän. Silloin on muutenkin heikoilla. Varasin terkkarillle ajan, mutta sain sen vasta ensi kuun loppuun. Psyk.hoitajalle soitin perjantaina. Hän informoi polin lääkäriä. Luulen, ettei tästä seuraa yhtään mitään. Mutta ehkä mulla on vielä vähän toivoa sen suhteen, että joku ottaa asian todesta. Ja tekee jotain.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.09.2017 klo 18:22

Oksensinpa tällekin päivälle.☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.09.2017 klo 14:39

Olen tänään järjestänyt paikkoja. Lattia näkyy!☺️ (Pölyn ja roskan alta..) Samalla tavara on noussut enenevissä määrin lattiaa korkeammalle. Sänky ja keittiönpöytä ovat täyttyneet. Toivon saavani tänään imuroitua. Lattioita pitäisi sitten pestä. Saa nähdä, milloin se toteutuuu...😐 Ompelunurkkaustakin voisi järjestää. Paljon on vielä työtä. Mutta nyt se tuntuu mahdolliselta toteuttaa. Mulla ei vain ole riittävästi hylly- ja kaappitilaa...

On vaikea järjestää, kun ei tiedä, minne tavaraa laittaa....

Tyttö tulee syyslomalla mulle! Jee!😀

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.09.2017 klo 07:48

Sain imuroitua tutun avustuksella ja pestyä pahimmat tahrat latiasta. Nukkumaan pääsin, kun siirtelin IKEAn säkkejä sivummalle sängyllä. Nyt täällä on makkaria lukuun ottamatta melko siistiä. Saanko pidettyä tämän järjestyksen?😐

Eilen en oksentanut. En tiedä, pitäisikö mun pitää tiukkaa diettiä ja pitää samalla ruokapäiväkirjaa. Olenhan huomannnut jo joskus aiemmin, että se helpottaa oksentelun pois jäämiistä. Kun ei syö lliikaa, ei tarvitse oksentaa... Söin aamupalaksi jogurttia ja mysliä. Sekin kuvottaa nyt... Mutta en oksenna, (ainakaan vielä).

Paino on tullut alaspäin. Vyötäröllä sitä ei huomaa... Enkä tiedä, huomaako missään muussakaan. Mutta vaa'an suunta on nyt alas.

Aikanaan kun menin Painonvartijoihin, painoin kolme kiloa vähemmän kuin nyt. Ja tunsin itseni lihavaksi silloinkin. Mulle sanottiin eilen, etten ole lihava, enkä oikein pullukkakaan, mutta musta tuntuu juuri siltä. Ensi kesäksi normi mittoihin! Se on nyt tavoitteeni. (Kuten vuosi sittenkin. 🙄)

Saisinkohan tänäään ommeltua edes vähän. Ja ehkä järjestettyä makkaria. Tiskit laitoin likoamaan.

Mulla on maksusitoumus apteekkiin tälle kuulle. Kävin katsastamassa, puutuuko multa jotain lääkettä,mitä tarvitsisin, mutta nyt tuntuu, että lääkkeitä on tarpeeksi. En muutenkaan maksa kuin suurimmasta osasta sen 2,5 euroa, kun lääkeiden maksukatto on tullut vastaan kesällä.

Toivottavasti tästä päivästä tulisi kohtuullinen...

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.09.2017 klo 17:51

Kaikki vaatii multa kaiken. -Ei

Minä vaadin itseltäni kaiken.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.09.2017 klo 08:05

Tästä tule rankka päivä. Ohjelmaa riittää niin aamuksi kuin illaksikin. Ja välissäkin on jotain.

Kävin eilen ostoksilla lähimarketissa. Olin laskenut tarkkaan rahat, mitä voin käyttää. Kuusi euroa. Sain levitetä leivän päälle, jogurttia ja maitoa. Sillä pitäisi selvitä maanantaihin. Viikonloppuna on kurssikin.

Sain eilen ommeltua, ja sitten tajusin tehneeni ison virheen. Toivottavasti opella on korjausehdotus. On mullakin yksi ajatus, mutta katsotaan, onko se toimiva. Nolottaa!

Nousin aikaisin, ja nyt väsyttää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.09.2017 klo 08:20

Selvisin eilisestä päivästä. Ja vieläpä ilman paniikkia. Kaksi kurssia, aamulla ja illalla... Ja tänään ja viikonloppuna yksi kurssi. Sitä varten pakkasin äsken tavarat.

Nyt juoksentelen taas pyykkkituvalla. Kiukuttaa vähän, kun ihmiset menevät pesemään pyykkiä minun vuorollani. Sen pitäisi olla silloin mua varten, ilman että mun tarvitsee jatkuvasti olla paikalla...😠 Ja kun ihmiset ei huolehdi edes omien vuorojensa merkkaamisesta...😐

Toivon saavani ommeltua tänään, tai leikattua kankaita. Tuo jälkimmäinen voisi olla tänään hyvä.

Väsyttää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.09.2017 klo 07:50

Olen viikonlopun kurssilla. Ihan uusi aihe. Ymmärrän jotain. Vähän! Kohta pitää taas lähteä.

Haluaisin viiltää. Mutta en voi. Olen sen terapeutille luvannut. Mutta halu vain voimistuu. Haluaisin viiltää käteen. Että se näkyisi. Tunnen tarvitsevani nyt apua. En tiedä mihin. Ehkä itsetuhoisuuteeni.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.09.2017 klo 12:13

Hei,
Hauskaa JP että selvisit rankasta päivästä ilman paniikkia! 🙂 Kirjoituksesi ovat viime aikoina kuulostaneet siltä että sulla on tosi paljon ohjelmaa, koetahan huolehtia siitä että saat myös levättyä ja palauduttua tarpeeksi kurssien ja muiden välissä. Olet pienen lepohetken ansainnut 🙂

Ootteko miettineet terapeutin kanssa strategioita, mitä voisit tehdä silloin kun sun tekee mieli viiltää?

Tsemppiä sulle! Olet tärkeä ja arvokas tyyppi! ☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.09.2017 klo 18:01

Kiitos, Soroppi! Tuntuu hyvältä kuulla, että on tärkeä ja arvokas. Siihen, kun ei oikein itse usko...

Totta, lepääminen on tärkeää. Huomenna on vielä kurssia, mutta maanantaina saan levätä. Lähes koko päivän. Ja keskiviikkona. Ja viikonlopun olen "pakkolevossa" intervallilla sairalassa.
Hahmotan aikaa viikoissa. Tuo on ensi viikkoni...

Tänään olin iloinen siitä, miten etenin. Liki koko päivä meni harjoitellessa tekniikkaa, mutta sitten pääsin tosi toimiin, tekemään ihan oikeasti jotain. Oikeasti tosi helppoa, mutta minulle saavutus!! Tuntuu edelleen hyvältä!

Olo on onnellinen, mutta väsynyt!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.10.2017 klo 16:58

Haluan viiltää😞

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.10.2017 klo 23:27

Hali, en osaa muuta sanoa. On paha olla. Nukkuminen myöhässä. Olen oksentanu vissiin kaikki pois, lopulta sain kurkkuu pysymään. Haluaisi huutaa tai riehua. Itkeä, nauraa. Olen va eloton olio joka tuntee va tuskaa sisällä.

Miettisin, voinko soittaa lääkärille. Mitä mä sanon sille.

Mä en jaksa enää...

Anteeksi