Sain imuroitua tutun avustuksella ja pestyä pahimmat tahrat latiasta. Nukkumaan pääsin, kun siirtelin IKEAn säkkejä sivummalle sängyllä. Nyt täällä on makkaria lukuun ottamatta melko siistiä. Saanko pidettyä tämän järjestyksen?😐
Eilen en oksentanut. En tiedä, pitäisikö mun pitää tiukkaa diettiä ja pitää samalla ruokapäiväkirjaa. Olenhan huomannnut jo joskus aiemmin, että se helpottaa oksentelun pois jäämiistä. Kun ei syö lliikaa, ei tarvitse oksentaa... Söin aamupalaksi jogurttia ja mysliä. Sekin kuvottaa nyt... Mutta en oksenna, (ainakaan vielä).
Paino on tullut alaspäin. Vyötäröllä sitä ei huomaa... Enkä tiedä, huomaako missään muussakaan. Mutta vaa'an suunta on nyt alas.
Aikanaan kun menin Painonvartijoihin, painoin kolme kiloa vähemmän kuin nyt. Ja tunsin itseni lihavaksi silloinkin. Mulle sanottiin eilen, etten ole lihava, enkä oikein pullukkakaan, mutta musta tuntuu juuri siltä. Ensi kesäksi normi mittoihin! Se on nyt tavoitteeni. (Kuten vuosi sittenkin. 🙄)
Saisinkohan tänäään ommeltua edes vähän. Ja ehkä järjestettyä makkaria. Tiskit laitoin likoamaan.
Mulla on maksusitoumus apteekkiin tälle kuulle. Kävin katsastamassa, puutuuko multa jotain lääkettä,mitä tarvitsisin, mutta nyt tuntuu, että lääkkeitä on tarpeeksi. En muutenkaan maksa kuin suurimmasta osasta sen 2,5 euroa, kun lääkeiden maksukatto on tullut vastaan kesällä.
Toivottavasti tästä päivästä tulisi kohtuullinen...
JP