Olen syönyt leipäää ja mysliä Nutrilettin kanssa, ja senhän tietää jo etukäteen, että paino "nousee", kun syö kiinteää. Mutta kyllä tämä nykyinen paino vaikuttaa olevan pari kiloa vähemmän kuin ennen Nutrilett-kuuria... Sain viikolla ruokajonosta mysliä ja leipää. Niitä nyt sitten olen syönyt. Vaikka tarkoitus oli nutrata pitempään pelkällä Nutrilettilla. Mutta menee nyt sitten oikeammin, kun en vain viikosta toiseen ole pelkällä Nutriletilla.
Heräsin tänään ennnen viittä. Ja nousin ylös silloin. Illalla otin unilääkettä. Halusin sammahtaa reilusti ennen kahdeksaa. Oli kurssipäivä, kuten tänäänkin, enkä kotona jaksanut mtään. En edes roikkua netissä!
Olen samalla kurssillla kuin vuosi sitten. En tiedä, johtuuko opettajasta vai siitä, että olen jotain oppinut vuoden aikana, mutta tuntuu, että osaan nyt enemmän ja uskallan kokeilla asioita. Se on hyvä tunne.
Pitäisi käydä kampaajalla. Haluan taas reilusti pois pituuta hiuksista. Niin, että saan hiukset kiinni, mutta ei juuri pitemmmät. Pitää katsoa, missä kuussa on varaa... Saan toimeentulotukea tälle kuulle vähän. Voisin käydä hierojalla... Mutta vasta viikon päästä. Alkava viikko on niin täynnä ohjelmaa, etten siihen enää lisää mitään.
---
Kävin varaamassa hieronnan seuraavalle viikolle. Lompakossa oli juuri sen verran rahaa, että laitoin sen syrjään hierontaa varten. Huomenna tulee toimeentulotuki. Ei paljon, mutta sen verran, että selvinnen kuun loppuun. Kuun alussa pitää maksaa iso sairaalalasku. Eli on ensi kuukin kireä taloudellisesti. Ja tulee kurssimaksujakin maksettavaksi. Nyt ei saa törsätä. Vaikka hieronnnan otinkin...