Hei, Soroppi!☺️❤️ Mun on ikävä tyttöä, mutta luulen, ettei hän juurikaan ikävöi minua.
Intervalli meni virkatessa. Ei siitä paljon muuta voi sanoa. Oksensin kerran. Olo oli useampaan kertaan, että olisin halunnut oksentaa. Keskusteluja ei ollut. Vastuuhoitaja ei ollut vuorossa. Eli voi kai sanoa, että ei ollut kovin antoisa viikonloppu. Ihan mukava, mutta ei oikein muuta. Ja siten kun oli erinäisistä syistä päällä uhka, että voisin joutua lähtemään pois kesken...
Kysyit ahdistuksen hallintakeinoista... Kyllä mulla niitä on... Tietokoneella tai puhelimella pelaaminen, käsityöt, jos niihin vain pystyyyy keskitymäään. Eilen huomasin, että korujen tekeminen on niin kivaa, että se vie huomion pois ahdistuksesta. Lämpimästä pidän ahdistuksn hallinnassa. Jääpalat ja kylmä suihku ei ole mua varten... Ym... Mä osan hallita ahdistusta ihan kohtuudella, jopa paniikkia, mutta niistä irtipäästäinen niin, että ne loppuvat, on mulle tosi vaikeaa.
Hyvää viikon alkua sinulle, Soroppi, ja kaikille muillekin!
JP
Oireiletko sinä ahdistuksella?
Sairaalassa nukuin hyvin, kotona siirryin heti omaan rytmiini. Eli herään aikaisin ja heräilen useaan otteeseen. Nyt nousin neljältä, kun eilen sairaalasa nukuin herätykseen eli liki kahdeksan.