soroppi kirjoitti 13.8.2017 18:23
Toivotaanpa sit hyvää säätä 🙂 Tykkäätkö JP pyöräilystä muuten?
Mä tulin juuri mökiltä ja olen aika väsyksissä. Vaan onneksi ei tartte hirveästi enää tänään jaksaakaan, jotain syötävää kun itselleen järjestää niin sit saa huilailla loppuillan.
Hei, Soroppi! Kaupalla tuli käytyä. Ja sää pysyi hyvänä. Oikeastan kaipaan tosi kurjaa säätä. Sellaista kuin Kiira-rajuilma oli. Haluaisin nähdä salamat! Nyt olin sairaalassa sisällä ja itkin...
Minkälaista mökillä oli? Tykkäsitkö?
Mä löysin eilen vegaanisen ohra-papu -salaatin kaupasta alennettuun hintaan. Yllättävän hyvää ja täyttävää. Olen sen useamman kerran ottanut jo jääkaapista esille ja syönyt joitain haarukallisia, mutta tuntuu riittävän... En ole vegaani. Ainakaan vielä, mutta kasvissyöjä kuitenkin.
Otin illalla unilääkkeen. Nukuin neljään. Valvoin tunnin ja nukuin vielä tunnin eli heräsin kuudelta. Ja nyt on olo, että jaksaa.
Odottelen kangasnäytepaloja. Tekee mieli tilata syksyn kankaat. Tosin olisi fiksumpaa tilata ne vasta ensi kuun puolella. Nyt on rahat jo taas tiukilla. Menen kuitenkin hierojalle tällä viikolla. Mulla on useampi ohje vaatteisiin, mitä haluaisin tehdä.
Tytölle soitin eilen. Koulu on alkanut mukavasti.
Olen jatkanut edelleen viiltelemistä. En saa niitä peitettyä enkä nyt haluakaan. Näkyvä merkki huonosta olostani.