saloka kirjoitti 27.5.2017 15:27
Olen itekkin miettiny tota päivystystä, mutta mulla on niin paljon tekemistä ja menemistä. Ja mun äiti ei salli mun mennä sinne. En ole tarpeeksi sairas.
Olen onneksi saanu puhua puhelimessa ja netissä. En ole jääny yksin, vaikka yksinäiseltä tuntuukin.
Tuntuu et ahdistaa. Päätä sattuu ja hengitys on vaikeaa. Ei mua pitäis ahistaa. Kaikki on hyvin, paitsi äiti.
Kotitöitä olis. Roskis haisee ja tiskit. Tiskikone pitäis tyhjentää ja täyttää. Pyykkiä pitäis pestä.
En va jaksa. Tänään on voimat vähissä ja haluan todella kuolla. Pelkästään tämän olon takii.
Tuntuu et tulevat sukat menee pilalle. Olen huono.
Anteeksi purkaus.
Miten kurssi meni? Mitä sait tehtyy?
Hei, Saloka!😍 Kiitos kun kirjoititt olostasi.
Mä syön nälkääni, kun muuten menee Nutrilettia. Söin äsken vähän, ja menin oksentamaan sitä ulos. En tiedä, olenko oksentanut jo sen verran pitkään, ettei oksennusrefleksi enää toimi kunnolla. En saa läheskään kaikkea syömääni ylös. Tuossa aiemmin kurssilta kotiin tultua söin viisi(!) pientä sulhaspiirakkaa. Niitä en edes yrittänyt oksentaa. Jotanki sain vakuutettua itselleni, että ne sai syödä. Mutta nälkääni syön, ja sitten oksennan pois, kun en olisi saanut syödä...😞
Sun pitää tarvitaessa hakeutua sairaalaan ja päivystykseeen, olipa äitisi mitä mieltä tahansa. On kyse sinun elämästäsi! Sinun hyvästä ja huonosta voinnistasi.
Mua alkaa itkettää. Mä oon niin väsynyt. Olen jo viiltänytkin kotiin tultua.
Yksi tuttu tuli käymään. Vietiin roskikset ulos ja pahvit. Tiskit jäi ehkä huomiseksi. Tänään en millään jaksa.
Kurssi on ompelukurssi, tehdään pussukoita. SAin muutaman valmiiksi. Niihin en ole täysin tyytyväinen... Päivä meni ylättävän hyvin. Otin kahteen otteeseen tarvittavia, mutta ilman suurempaa ahdistusta.
Nyt ehkä lähtisin päivystykseen, jos voisin. Mutta huomenna on toinen kurssipäivä. Tavarat on siellä. Enkä saa niitä muuten kuin menemällä itse huomenna paikalle.
Haluaisin nukkumaan, mutta yritän valvoa vielä tunnin. Sitten menen sänkyyn ellei tule jotain muuta.
Haluan satuttaa itseäni! Miten tällä kertaa...?😑❓