Jardin Prive kirjoitti 13.5.2017 8:25
Illalla käyttäydyin tyhmästi. Siitä sitten rankaisin itseäni viiltämällä.
😭 Ja taas olin tytön lähtiessä täysin tyhmä. Jäin inttämään hänelle, kun halusin tarjota apuani. Toinen ei sitä kaivannut. Oli jo sanonut useampaan kertaa sen selvästi. Ja minä vain intän niin, että toista alkaa ärsyttää. Ylitän rajat, jotka tyttöni on asettanut.
Viiltelen, soitan tutulle, otan rauhoittavaa. Mikään ei riitä. Vihaan itseäni. Mä oon täysi paska! Paska äiti! Paska!!!😭
Tuntuu, etten jaksa hengittää. Sisällä on sellainen paino. Tuntuu, etten jaksa.... mitään.
Tunnen itseni huonoksi ja kelvottomaksi. Niin ihmisenä kuin äitinäkin. En usko tytön isän sortuvan tällaiseen käytökseen. Vertaan itseäni sellaiseen ihmiseeen, jota pidän itseäni viisaampana - ja parempana.
Olen ehkä pettynyt, kun tyttö on poissa luotani tänään niin paljon. Avun tarjoamisella yritin ehkä saada hänet ottamaan jotain minusta mukaansa. Etten jää yksin kotiin odottamaan.
Olo alkaa helpottaa. Olen ehkä saanut vähän kiinnni tunteistani ja ajatuksistani. Ehkä lääkkeet alkavat vaikuttaa. Koen itseni kuitenkin edelleen huonoksi. Niin äärettömän huonoksi, että haluaisin tappaa itseni. En sitä kuitenkaan tee. Tällä hetkellä en ole niin masentunut, että ajattelisin - kaikesta hölmöydestäni huolimatta - että lapselleni olisi hyvä, jos mua ei enää olisi. Mutta kunhan vain muuten katoaisin hänen elämästään. Ei hän tällaisen äidin luokse halua tulla😭 Itsesääliä niin hemmetisti...