Pahoitin mieleni erään ihmisen puheista, mutta nyt asia on jo sovittu. Toimin kai aikuisesti, kun otin asian puheeksi ja kerroin, miltä minusta tuntui. Se on nyt kunnossa, mutta ongelma on, etten siinä ahdistuneessa tilassa tapahtuman jälkeen osaa toimia kuin kahdella tavalla: viiltäen ja yliannostuksen ottaen. Tein sitten molemmat. (Yliannostuksen lievänä, mutta kuitenkin...)
Unta ei tullut viime yönä kuin vajaat kahdeksan tuntia. Nyt väsyttää, mutten voi oikein mennä nukkumaan enää, kun on kurssi aamupäivästä.
Sain eilen kankaita nettifirmasta. Mutta pystyin olemaan ostamatta niitä kaupasta. Katselin vähän ja kysyin asiaa, joka mietityyttää, mutta tyydyin kaavapaperin ostamiseen.
Sain ennen kauppaan menoa ahdistus/paniikikohtauksen, mutta menin kuitenkin. Nyt tuntuu, että meninpä mihin tahansa alan liikkeeseen mua alkaa ahdistaa kovasti. Se meni ohi. Kotona. Lähdin sitten hakemaan kankaita postista, uusi ahdistuskohtaus, kun ei meinannut lähetystä löytyä ja oli ongelmia sen kanssa. Se meni ohi, mutta mun piti soittaa yksi puhelu, ja taas ahdistuin.
Eli mitä tästä opimme???!😐 Kankaiden ostaminen ahdistaa. Ehkä siksi, kun tiedän, ettei niihin olisi varaa. Voisihan sitä ajatella, että en enää osta kankaita, kun aina kaupassa ahdistaa...? Mutta periksi en anna, kuten tein viime kesänä viljelypalstan suhteen. Tiedän, etten kuole tai todennäköisimmin sekoakaan, vaikka ahdistaa. Ja tiedän, että olo menee jossain vaiheessa oletettavasti ohitsekin. Mutta vaikealta se tuntuu!
Haluaisin tehdä yhden mekon, mutta en tiedä olenko liian lihava siihen malliin. Ainakaan minun kokoista vaatetta ei ole kaavoitettu; pitäisi itse kaavoittaa... Hemmettti kun olen näin läski!