Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.04.2017 klo 19:16

Voisin kirjoittaa saman kuin eilenkin. Eli ei uutta tällä rintamalla...☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.04.2017 klo 06:09

Ostin taas eilen käsityömateriaaleja. Ei pitäisi, mutta kun on niin houkuttavia! Nyt pitää pitää taukoa! Ihan pakko!

Nukuin yön tytön sängyssä. Nukuin hyvin. Tuntuu turvalliselta nukkua siinä. Ja herätessä tiedän kuitenkin aina, missä olen.

Kävin kaupoilla eilen pyörällä. Pitää tutkia, onko etupyörä tyhjentynyt. Se piti sellaista ääntä, että voi hyvinkin olla reikä renkaassa ja ilmat pihalla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.04.2017 klo 15:20

mun tyttö ei anna mun ees olla hänen sängyssä, saati nukkua siinä. Olenkin sit päättänyt kunnioittaa hänen toivetta.

Mä en ees tiä enää mitä kankaita mulla on. En o niitä vuoteen kattonut, enkä tiä missä ne ees on. langat on mun juttu ennemmin...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.04.2017 klo 18:28

Mä menen intervallille sairaalaaan viikonlopuksi. Viiimeinen tällä erää. Mietin, keitä hoitaia mahtaa olla vuorossa. No, sen sitten näkee...

Nukun ensi yön vielä tytön sängyssä. Saloka, mun tyttö ei tiedä mun nukkuvan hänen sängyssään. Ja saa siinä vieraat nukkua. Miksen siis minäkin?!

Tiskailen astioita. Keko taas altaassa. Nyt oon jo yhden altaalisen pessyt, ja toinen on likoamassa. Meen varmaan melko pian nukkumaan, vaikka kello ei ole vielä puolta seitsemääkään.

Parempaa jatkoa sinulle, Saloka!😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.04.2017 klo 13:25

Kiitos JP. Rauhallista intervallia sulle. Toivottavasti olisi joku ihana ihminen siellä josta tykkäisit ja pystyisit puhumaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.04.2017 klo 15:34

Viikonloppuna on yksi mukava hoitaja töissä. Mutta mua ahdistaa tällä hetkellä. Hän lähti jo vuorosta. Masentaakin. Tekee mieli satuttaa itseäni. Haluaisin suljetulle.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.04.2017 klo 07:57

Tuttu hoitaja on vuorossa, muttei minun hoitajana.☹️ Eipä tässä muuta...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.04.2017 klo 20:01

Hei, oletko jo kotona?
Olen juuri tullut kotiin, join kahvia ja muffitsin.
Minulle kuuluu hyvää. Entä sinulle?😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.04.2017 klo 09:03

jaana6 kirjoitti 22.4.2017 20:1

Hei, oletko jo kotona?
Olen juuri tullut kotiin, join kahvia ja muffitsin.
Minulle kuuluu hyvää. Entä sinulle?😍

Hei, Jaana6.😍 Palaan kotiin tänään. Tuntuu, etten ole kovin vahvoilla. Nukun luultavasti edelleen tytön sängyssä...Pitäisi hakea Tokmannilta yksi lähetys, käsityökamaa... Sataa vain ihan hemmetisti räntää; en lähde tänään langan hakuun. Viikolla sitten... Meille tulee roskalaava talon eteen huomenna. Pitäisi päästä eroon risasta pesukoneesta. Huomenna ja tiistaina pitkät päivät kurssia. Jakasanko???!

Eli kysymykseesi: "kuuluuko minulle hyvää?" on vastaukseni, etten tiedä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.04.2017 klo 06:43

Eilen oli kaksi ahdistus/paniikkikohtausta. Ne menivät ohi, mutta olo oli tosi tukala.

Nousin tänään neljältä. Nyt väsyttää. Iltapäivä ja ilta on kurssia. Toivottavasti pysyn hereillä! Aamusta on pyykkitupaa. Siksi en enää ehdi nukkumaan...

Toivotavasti tänään kurssilla ei tulisi pahempaa ahdistusta!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.04.2017 klo 12:08

Eilen oli kaksi paniikkikohtausta. Tai ehkä ne oli vain kovempia ahdistuskohtauksia. Tai siltä väliltä...En tiedä. Selvisin niistä kuitenkin. Oon menossa kurssille illaksi. Pelkään paniikin tuloa. Pelottaa, eikä se ainakaan helpota tilannetta. Mietin ottaisnko propralia ja ketipinoria... Taidan tehdä sen... Otin nuo...

En ole viiltänyt vajaaseen viikkoon. Vielä en ole päässyt itseni kanssa selvyyteen, jatkanko vai lopetanko. Tiedän, mitä suositelisin toisille, mutta itsestäni en tiedä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 24.04.2017 klo 21:11

Hei JP, miten kurssipäivä meni? Jaksatko siellä?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.04.2017 klo 09:55

Hei, miten kurssisi sujui? Oletko kunnossa?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.04.2017 klo 16:11

anteeksi etten o täällä pyörinyt. On hiukan terveysongelmia.

Miten kurssilla meni?
Miten olo sairaalan jälkeen on sujunut?
Ootko nukkunu tytön sängyssä?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.04.2017 klo 18:07

Hei, Soroppi ja Jaana6!😍 Eilinen kurssipäivä meni hyvin, mutta tänään tuli ahdistus päivän loppupuolella. Yritin olla näytämättä sitä. En tiedä, miten onnnistuin...😑❓ Yllätttävän vähän sain aikaiseksi kahdessa päivässä. Sen suhteen olen vähän pettynyt, mutta jotain kuitenkin. Parin jutun suhteen tiedän, mitä tehdä, että saan valmiiksi ne.