Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.04.2017 klo 06:32

Eilinen iltakirkko oli kosketava. Itketti. Kotona kipu ei niin tule esille, olo on ihan ok, mutta tuollaisessa erityisesssä tilaisuudessa se kipu sitten tulee liki.

Mietin yhden käsityömateriaalin tilaamista. Se on aika kallis, mutta aivan ihana. Tai oikeammin tiedän tilaavani sen, mutta kysymys onkin vain siitä, milloin...

Olen ommellut useammat legginssit. Nyt niitä on ehkä tarpeeksi...? Laitoin kaavankin jo pois kansioon. Paljon on muutakin tehtävää. Materiaalejakin riittää hetkeksi... Mutta silti sen yhden tilaamista mietin...

----

Jos sen kuitenkin hankin, niin hankin sen nyt!

Eilen teki mieli ongelmakäyttäytyä. Siten se meni ohi, ja palasi lievänä nyt. En luultavimmin tee mitään; En ole tehnyt aikoihin mitään, mutta halu on. Menen viikon päästä intervallille sairaalaan viikonlopuksi. Taitaa tulla taas tarpeeseen. Se onkin sitten tällä erää viimeinen käynti.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.04.2017 klo 15:49

Ongelmakäyttäydyin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.04.2017 klo 16:26

Sinä teit mitä?

Kissani puri minua taas tänään monta kertaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.04.2017 klo 17:36

*hali*
mä täälläsyön ja oksennan. viime reissun jälkeen huomasin jo pään tekevän outoo oloo. toivon etten menetä tajuani.😭

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.04.2017 klo 09:04

jaana6 kirjoitti 14.4.2017 16:26

Sinä teit mitä?

Kissani puri minua taas tänään monta kertaa.

Satutin itseäni, viilsin kevyesti...

Onko kissallasi tapana purra? Miksi se tekee niin?

JP

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 15.04.2017 klo 15:25

Onko kissalla joku hätä,kun se noin käyttäytyy? Ei kai hyvin voiva kotikissa pure ilman syytä,jos sitä kohdellaan ja hoidetaan hyvin. Jos ei jaksa lemmikkiä
asiallisesti hoitaa siitä on luovuttava.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.04.2017 klo 15:36

Hei, Saloka!☺️❤️☺️ Piti mun vastata sullekin ja kirjoittaa: "Voi meitä!"

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2017 klo 16:48

Mollyan kirjoitti 15.4.2017 15:25

Onko kissalla joku hätä,kun se noin käyttäytyy? Ei kai hyvin voiva kotikissa pure ilman syytä,jos sitä kohdellaan ja hoidetaan hyvin. Jos ei jaksa lemmikkiä
asiallisesti hoitaa siitä on luovuttava.

Kissa puree, koska se pohjilmiltaan on petoeläin. Jos kotikissan on annettu edes vähänkään elää luontaisesti eikä sitä ole paijattu ja pilattu pehmoeläimeksi, niin se puree silloin tällöin omistajaansa, jos sille päälle sattuu olemaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.04.2017 klo 17:25

En ole tänään saanut juuri mitään aikaiseksi. Kaupassa kävin ja tytölle ruoan laitoin. Käsitöitä en siis ole tehnyt. Kaavoja piirsin ja jo leikkasin. Mutta pidemmälle en ole päässyt. Tuntuu turhauttavalta! Aamupäivästä pesin pyykkiä, kun eilen sotkin.

Huomaan taas, että olen tänään tehnyt kai aika paljonkin. Jos ottaa huomioon, että nukuin tunnin päikkäritkin.😉. Mutta kun en ole tehnyt käsitöitä, tuntuu päivä hukkaan heitetyltä. Jotain on vielä saatava aikaiseksi!😠 Särkee päätä...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.04.2017 klo 03:28

Jp. Mä haluaisin tehdä itelleni tuninkoja ja leggareita, mut ne kaavat. Ei näin isoon ja epämuodustuneeseen kroppaan löydy. Enkä mä tuä mikä koko mulla oikeastaan on.olis kiva saada kesäksi sellaisia hihattomia tuninkoja millä sais ton outokummun peitettyy.

No jaa, tä on mun ongelma va. Ajattelin jotain kirjoittaa ku unta ei tuu. Taas valvotaan yö, vaik ennen nukkumista söin puuron ja 3 riisipiirakkaa. Äskön join kaakaota. Kohta meen siivoo ton yhen kaapin. Mitä järkee täs on maata...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.04.2017 klo 06:51

Tänään nukuin kuuteen. Olen toisaalta ihan tyytyväinen, mutta toisaalta kaipaan aikaista heräämistä ja ihan omaa aikaa. (Vaikka ei kukaan normaalisti mun aikaani vie!)

Käsien iho on ihan kuiva, haavoilla. En ole touhunnut kankaidenkaan kanssa niin paljon, että se selittäisi asian, eikä sää ole enää niin kuiva kuin talvella. Mulle lievä mysteeri.

En tiedä, jatkanko ongelmakäytäytymistä tytön lähdön jälkeen. Nyt en ole sitä tehnyt.

Hassua, mutta mua väsyttää...😀 Olen kyllä nukkunut ihan riittävästi...😐

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 16.04.2017 klo 09:00

Tässä oli kyseessä,että oli "tänäänkin purrut monta kertaa". Ei kuullosta kovin hyvältä selitykseltä. Maallakin kissat elävät vapaina ja tuskin ne perheenjäseniä noin purevat,olisivathan jo lapsillekin vaaraksi. Selityksiä voi olla monia,mutta tuskin tämä niistä paras.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.04.2017 klo 19:21

Tyttö lähti, ja minä naarmutan ihoa...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.04.2017 klo 20:44

Nukun yön tytön sängyssä. Tekee niin hemmetin kipeää hänen lähtönsä tällä kertaa!😭

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.04.2017 klo 20:42

Nukuin päikkärit tytön sängyssä ja menen sinne taas yöksi...