Enpä sitten ehtinyt juuri lainkaan käsitöihin. Koko päivä ohjelmaa tai muuta tekemistä.
Mulla on parvekkeella narsisseja. Ensi yöksi on luvattu melko kovaa pakkasta, 7 asteesta taisi olla puhe. Vaikka mulla on parvekelasit, jätän parvekkeeen oven raolleen yöksi, etteivät kukat palellu.
Istutin siemeniä taimiruukkuihin. 48 ruukkua. Mahtui juuri keittiön ikkunalaudalle. Vaikka aioin ja varman aionkin ostaa suurimman osan kukista valmiina myöhemmin, en osaa olla ilman omia taimia. Sittenhän sen näkee, tuleeko mistään mitään.
Pesin tänän pyykkiä ja olin sormet mullassa. Kädet on ihan haavoilla kuivuudesta ja ärsytyksestä. Pitää kohta rasvata kunnolla ja yöksi kanssa.
Tänään oli hyvä keskustelu hoitajan kanssa. Ahdistuksessa pelkään eniten sitä, että hajoan, menen psykoosiin. En tiedä olleeni koskaan psykoosissa, mutta jotenkin mulla on olo, että tiedän, mitä se on. Ehkä se kuitenkin on ollut mulle joskus totta... Ja hajoaminen merkitsee mulle samaa kuin kuolema. - "Minua" ei enää ole.
Ahdistuksen suhteen tämä on ollut helpompi päivä. Eilen oli ihana olla kurssilla, oli niin hyvä olo. Ja tämäkin päivä on ollut hyvä (vaikka en ole ehtinyt tehdä käsitöitä). Vaikka on ilta, en ole kovinkaan masentunut ja itsetuhoinen. Hyvää kai sekin...?
Huomenna on kalenterissa paljon tyhjää. Saan tehdä paljon käsitöitä! Kiva!🙂