Hei, Saloka ja Jaana6!😍😍 Ihanaa, että olette käyneet kirjoittamassa, vaikka musta ei ole kuulunut pariin päiväään mitään. Kovin mukavalta tuntuu, ettei ole jo unohdettu!🙂
Oon ollut kiireinen kaikkien kurssieni suhteen. Tänäänkin menen yhdelle.
Toimintakyky on ihan hyvä. Ja ehkä mielialakin vähän parempi. Eli voi olla, että lääkkeen nosto tehoaa. Voi myös olla edllisestä johtuen, ettei mun masennus olekaan niin riiippumaton lääkkeistä kuin olen luullut. Eli siiis lääkkeet voivat tehota mun masennukseen.
Oon ollut kurseilla koko loppuviikon. Enkä ole sanut paniikkikohtausta. Olen tosin lääkinnyt itseani tehokkaasti rauhoittavilla. Mutta kuten olen sanonut, pidän tärkeämpänä oallistumista kuin sitä, että lääkkeet menisi ihan oikein...
Tää kulunut viikko on ollut tiivis. Ja tiivis on myös ensi viikko, ei tosin ihan yhtä vaativa kuin kulunut. Eli viikolla on normaalit kaksi kurssia. Yhtenä iltana ruokakurssi ja viikonloppu kurssilla. Jaksan kunhan nukun kohtuuudella. Eilen menin nikkkumaan ennen kahdeksaaa. Eihän sitä uuten nousisi ennen kolmea...😋 Kaipaan omaa aikaa ja otan sen täältä aamusta... Tosin eihän mun aikaa vie muut kuin minä itse...😀