Tein eillen aika paljon käsitöitä. Päätä särkee, niskat kai jumissa. Olen tyytyväinen sihen, mitä sain aikaiseksi. Paljon on vielä tehtävää, mutta jokin edistyy...
Sain vielä eilen yhden läääkereseptin. Kunhan haen lääkkeen tänään, saan sen vielä apteekista tämän kuun maksusitoumukslla.
Mulla on tänään aamusta käsityökurssi. Se on jo tuttua eli todennäksesti ei tule kovaa ahdistusta. Tosin eilen tuli, vaikka olin kotona koko päivän. Kun vieras (joka siis on tuttu) tuli, alkoi ahdistus, joka muuttui liki paniikiksi. Lääkkeillä ja vieraan lähdöllä se meni lopulta ohi...
Täällä kotona pitäisi järjestää ja siivota. Olen vain tehnyt käsitöitä ja tavarat on jääneet sunnilleen käyttöpaikalleen. Pari ristipistotyötä voisi kehystää. Pitää ensin avata samaa sarjaa oleva kehys, jotta näen, miten olen sen tehnyt. On niiiiin pitkä aika siitä, kun olen viimeksi kehystänyt (eli saanut jotain ristipistoa tehtyä). Saisin jotain sielläkin valmiiksi.
Eilen pysyin syömisissä kurissa. Taidan vain syödä liian vähän. Laskin kalorit noin summittain ja sain tuloksesksi 800-900 kaloria. Kahvimaitoa siihen ei kuitenkaan ole huomioitu, ja siitä tulee varmaan reilut 100 kaloria. Tällä syömisellä ei ole ainakaan vielä ole ollut vaaraa oksentamisesta. Muokkaan välillä ruokalistaa, mutta en syö "ylimääräisiä". Tuntuu jotenkin hullulta ja liian jäykältä, mutta kun toisaalta yritän samalla laihduttaa. Kaloreita kuitenkin pitäisi lisätä hieman. Voisin ottaa vaikka yhden Nutriletin lisää. Syön siin Nutrilettin kanssa tavallista ruokaa.
Menen mielelläni tänään kurssille. Ilmoitauduin eilen yhdelle viikonlopun mittaiselle kurssille, joka on muutaman viikon päästä. Haluan saada yhden tunikan valmiiksi nopeammin kuin se ehtisi tällä tiistain kurssilla "ompelujonossa". Ja siellä on vieras opettaja, joten viikonloppu menee "harjoituksena" uudesta /uusista ihmisistä.
Toivon teille kaikille mukavaa viikon alkua!🌻🙂🌻