Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.12.2016 klo 12:19

mä olen mahasuojalääkkeen ottanut aamusta, vaikka illallakin syön lääkkeitä. Se estää närästyksen ym sit samalla. Onko sulla dosetti, se on helppo mutta raskas täyttää joka viikko. Mulla on, muuten menisin ihan sekaisin lääkkeiden kanssa. Yksi pilleri tota ja kolme tota ja ai niin puolikas tota ja jne 😋

Mä sain kans ihan kivasti lahjoja. Yksi kaipaamani kirjaa en saanut, mut saan lainata sen äitiltä. Voin kertoo siitä sitten kun saan sen. Siinä on kumminkin masentuneille ruokasuunnitelma ja syömishäiriöisille ja kaikille muillekkin melkein ja sitten siinä on muutamia ruokaohjeita.

Olen väsynyt ja ahdistunut. Äänet mitä täällä kotona kuuluu ja naapureista saa pääni sekomispisteelle. Eilen kesti monen moista tuntia selvitä siitä isä episodista. Illalla sanoin äitille että isä on alkanut jumittaa. En kertonut hänelle että ahdistaa olla isän kanssa, mut tytölle kerroin. Tyttö kysy miksi, mut en osannut kertoo. En mä voi sille kertoo että pelkään jokaista sen liikettä että nyt se kuolee.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.12.2016 klo 06:47

saloka kirjoitti 25.12.2016 12:19

mä olen mahasuojalääkkeen ottanut aamusta, vaikka illallakin syön lääkkeitä. Se estää närästyksen ym sit samalla. Onko sulla dosetti, se on helppo mutta raskas täyttää joka viikko. Mulla on, muuten menisin ihan sekaisin lääkkeiden kanssa. Yksi pilleri tota ja kolme tota ja ai niin puolikas tota ja jne 😋

Mä sain kans ihan kivasti lahjoja. Yksi kaipaamani kirjaa en saanut, mut saan lainata sen äitiltä. Voin kertoo siitä sitten kun saan sen. Siinä on kumminkin masentuneille ruokasuunnitelma ja syömishäiriöisille ja kaikille muillekkin melkein ja sitten siinä on muutamia ruokaohjeita.

Olen väsynyt ja ahdistunut. Äänet mitä täällä kotona kuuluu ja naapureista saa pääni sekomispisteelle. Eilen kesti monen moista tuntia selvitä siitä isä episodista. Illalla sanoin äitille että isä on alkanut jumittaa. En kertonut hänelle että ahdistaa olla isän kanssa, mut tytölle kerroin. Tyttö kysy miksi, mut en osannut kertoo. En mä voi sille kertoo että pelkään jokaista sen liikettä että nyt se kuolee.

Hei, Saloka!😍 Mulla on kaiken kaikkiaan kolme vähän erilaista dosettia käytössä. Yhdessä on kilpirauhaslääke, toisessa listalääkkeet ja kolmannessa tarvittavat lääkkeet. Vähän hassua, että tarvittaville on oma dosettti, mutta tarvitsen niitä melko säännöllisesti joka päivä, niin menisin sekaisin, mitä olen otanut, jos ottaisin ne vain purkista.

Kerro sitten siitä kirjasta. Mikä sen nimi on? Löytyisikö kirjastosta?

Ymmärrän melko hyvin olosi isäsi suhteen.

Neulon sukkaa kärjistä alkaen. Ajattelin tehdä varteen joko yksinkertaisen palmikon tai jonkun reikäjutun...

Mukavaa päivää teille kaikille ja erityisesti sinulle, Saloka!🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.12.2016 klo 09:49

Hei JP.
Kuinka joulu on mennyt?
Minulla on mennyt kivasti, olin vähän turhan hermostunut veljeni luona käydessä, ja
veljeni minun luona käydessä. Vaikeaa pysyä paikoillansa, mutta muuten meni ihan hyvin.
Olen vain totuttanut itseni siihen että voin lähteä tupakalle kuin hermostun.😍
Eipä tässä muuta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.12.2016 klo 11:31

Hei, Jaana6😍 Joulu on mennyt ihan mukavasti. Aaton olin sukulaisissa. Eilen kotosalla. Parin vieraan lähdettyä tuli vain tosi yksinäinen olo. Onneksi mies tuli sitten Skypeen.

Nyt on vähän hankala olla. On kai otettava rauhoittavaa. Tekee mieli ongeelmakäyttäytyä. Tekee kovasti mieli ongelmakäyttäytä...

Etsiskelin helppoa palmikkoneuletta sukan varteen, ja löysin sellaisen yhden neulekirjani (niitä on yllättävän paljon) sivulta. Pitää alkaa kokeilla...

Ahdistaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.12.2016 klo 08:25

Eilen oli hankala päivä. Rauhoittavia meni, ja sitten nukuin koko illan. Ja nyt aamustakin riitti unta. Kurkku on vähän kipeä. En ole oksentanut, joten tämä on ehkä alkavaa flunssaa. Harmi, kun mies on juuri tulossa mun luo.

Väsyttää edelleen.

Käyttäjä Werner kirjoittanut 29.12.2016 klo 17:41

Masentaa niin että päähän koskee. ☹️ Mä oon niin perhanan yksinäinen.. Elämä tuntuu todella turhalta, ei mitään iloa..

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.01.2017 klo 11:35

Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille! Myös sinulle Werner!🌻🙂🌻

Yksinäisyys on rankkaa. Mulla on nyt onneksi mies ja tyttö mun luona. Ensi viikolla olen taas yksin.

Käyttäjä Werner kirjoittanut 01.01.2017 klo 19:05

Kiitos JP! 🙂 Joo eipä tämä yksinäisyys mukavaa ole..😞

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.01.2017 klo 08:46

Mies lähti kotiinsa.😭 Viikko tässä yhdessä oltiinkin. Nyt tuntuu hankalalta. Haluan ongelmakäyttäytyä. Tuntuu, että se helpottaisi oloa. Vähän sitä olenkin tehnyt.☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.01.2017 klo 19:55

Olen alkanut nukkua ilta(päivä)unia. Piristävät kummasti. Niillä jaksan pari tuntia eteenpäin.

Nyt meinasin leipoa pipareita, vaikka joulu on ohi. Söin taikinaa ensin. Ja yritin sitten oksentaa sen pois. Ei oikein onnistunut. Nyt saa taikina sulaa. Toivottavasti en väsähdä kesken... Kuvottaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.01.2017 klo 11:08

mä en syöny yhtään piparia, en uskaltanut. Torttuja söin niin että maha tuli kipeeksi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.01.2017 klo 13:06

Hei, Saloka!😍 On tullut syötyä torttuja ja nyt pipareita. Yksi taikina on sulana jääkaapissa. Pitää se paistaa tänään. Vaa'alle en uskalla mennä.

Oon tänään sählännyt sairaalamaksujen kanssa. Nyt ne ovat ajantasalla. Ja Kelaan ja sossuun olen myös hoitanut asioita. Ahdistaa jonkin verran. Kävin kävellen asioilla ja kaupassa. Tosi hyytävä sää. Ahdistaa... Koko ajan enemmän...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.01.2017 klo 16:41

Olen taas intervallilla. Vähän ollut ulkona tänään. Pakkasta kovasti. Tytöstä kuullut jotain. Ahdistusta ollut jonkin verran. Ei ainakaan vielä paniikkia.

Täällä tuo kuolemanhalu tulee pintaan. Eli tekeekö tämä mulle oikeasti hyvää? Alkaa masentaa. Oikeita tunteita. Joudun hidastamaan. ☹️ nyt alkaa ahdistaa enemmän

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.01.2017 klo 08:50

Heräsin aikaisin. Väsyttää jonkin verran. Mutta unelle ei ole enää aikaa. Haukottelen.

Intervalli meni. Haluaisin suljetulle. Masentaa hieman. Haluaisin satuttaaa itseäni. Aika paljonkin.

Tytöllä alkoi koulu jo viime viikolla. En tiedä, milloin nähdään.

Haluaisin kuolla. Tai jotain...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.01.2017 klo 07:19

Hei JP.
Sinulla on taas ollut synkkä kausi, niin taisi olla viimeksikin hoidon yhteydessä ja jälkeen.