saloka kirjoitti 25.12.2016 12:19
mä olen mahasuojalääkkeen ottanut aamusta, vaikka illallakin syön lääkkeitä. Se estää närästyksen ym sit samalla. Onko sulla dosetti, se on helppo mutta raskas täyttää joka viikko. Mulla on, muuten menisin ihan sekaisin lääkkeiden kanssa. Yksi pilleri tota ja kolme tota ja ai niin puolikas tota ja jne 😋
Mä sain kans ihan kivasti lahjoja. Yksi kaipaamani kirjaa en saanut, mut saan lainata sen äitiltä. Voin kertoo siitä sitten kun saan sen. Siinä on kumminkin masentuneille ruokasuunnitelma ja syömishäiriöisille ja kaikille muillekkin melkein ja sitten siinä on muutamia ruokaohjeita.
Olen väsynyt ja ahdistunut. Äänet mitä täällä kotona kuuluu ja naapureista saa pääni sekomispisteelle. Eilen kesti monen moista tuntia selvitä siitä isä episodista. Illalla sanoin äitille että isä on alkanut jumittaa. En kertonut hänelle että ahdistaa olla isän kanssa, mut tytölle kerroin. Tyttö kysy miksi, mut en osannut kertoo. En mä voi sille kertoo että pelkään jokaista sen liikettä että nyt se kuolee.
Hei, Saloka!😍 Mulla on kaiken kaikkiaan kolme vähän erilaista dosettia käytössä. Yhdessä on kilpirauhaslääke, toisessa listalääkkeet ja kolmannessa tarvittavat lääkkeet. Vähän hassua, että tarvittaville on oma dosettti, mutta tarvitsen niitä melko säännöllisesti joka päivä, niin menisin sekaisin, mitä olen otanut, jos ottaisin ne vain purkista.
Kerro sitten siitä kirjasta. Mikä sen nimi on? Löytyisikö kirjastosta?
Ymmärrän melko hyvin olosi isäsi suhteen.
Neulon sukkaa kärjistä alkaen. Ajattelin tehdä varteen joko yksinkertaisen palmikon tai jonkun reikäjutun...
Mukavaa päivää teille kaikille ja erityisesti sinulle, Saloka!🌻🙂🌻