Hei, Saloka!😍 Ikävä tuo sinun särkysi! Joko se on ohi?
Tämä aamu on arvottu heräämistä. Olen luullut nukkuneeni jo tarpeeksi useanpaan kertaan, mutta takaisin sänkyyn on pitänyt palata. Nyt olen ollut ylhäällä jo jonkin aikaa. Ja päivävaatteet on myös vaihdettu.
Suunnittelen siivoamisen aloittamista, kunhan hiljaisuus loppuu.
Annan taustalla soida Jouluradion.
Mietin työväenopiston kurssien ohjelmaa. Olen ilmoittautunut useammalle kurssille, ja jotain pitää jättää pois. Yksi vähän kauempana sijaitseva kurssi houkuttaa, mutta en tiedä, onko musta siihen... Matkata pitemmälle, olla vieraiden ihmisten seurassa. Olisi sentään tuttu opettaja. Hypätä kyytiin, kun juna on jo liikkessa. Kurssi jatkuu syksyltä. Lähempänä olisi pari lyhyempää kurssia, ja tutut opettajat niissäkin... Tuntuu vaikealta pättää... Onneksi vielä ei ole kiirettä.
Siivoaminen ei todellakaan ole lempipuuhaani. Haluaisin matot pois lattioilta, että saisin pestyä lattiat. Imuroin ehkä matot ja laitan ne sitten sivuun vaikka parvekkeelle. Jaksaisinko? Pakkohan sitä ei olisi tehdä tänään. Ja WC pitäisi myös siivota. Onneksi tiskit toimii nyt joka ilta. Eilen oli enemmän tiskiä, kun olin tehnyt ruokaa ja kääretortun.
Ajattelin alkaa siivoamisen vasta kahdeksan - yhdeksän aikoihin, niin saa naapurit nukkua viikonlopppuna pitempään, jos tahtovat... Pesukoneen laitan kuitenkin pyörimään jo seitsemältä.
Toivon teille kaikille hyvää lauantaita!🌻🙂🌻