soroppi kirjoitti 9.12.2016 20:40
Hei JP, pääsitköhän jo kotiin osastolta tänään? Mulle tulee kans semmoisia enemmän tai vähemmän pysyviä jännittyneitä olotiloja, mut onneksi ei usein. Sun himmeliprojekti kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, mielenkiinnolla seuraamme miten se edistyy (ja tietysti muutenkin sitä, mitä sulle kuuluu 🙂 )
Mä sain tänään siivottua vähän. Ainakin sen verran et tiskipöydälle mahtuu taas lisää likaisia astioita. Olen elänyt kuin pieni sika pellossa sen jälkeen kun poikakaveri lähti tiistaina. Nyt nukuttaa vähän, mut taidan hätistää itseni vielä ulos, edes hetkeksi.
Hei, Soroppi!😍 Kiva kun kirjoitit!☺️❤️☺️
Pääsin sairaalasta pois perjantaina.
Mä olen ottanut tavaksi tiskata astiat päivittäin, illalla... Saan siitä tarran paperiin. 😋 Ihan oikeasti laitan tarran, niin se jotenkin moitivoi, Ja olen miettinyt, että aina tietystä määrästä tähtiä saa hankkia jotakin. Eilen ostin kankaita...
Eilen taas ahdisti. Sairaalassa pari kertaa tosi kovasti. Puhuttiin niin kipeistä asioista.
Himmeli-projekti etenee. Tänään leikkasin kaikki loput palat. Pienimpiä osia olen nyt tekemässä. Yhden isomman teen vielä, vaikka sitä ei ole ohjeessa, mutta mun mielestä se vaatii sen. Voisinpa lähettää teille kuvan...
Nyt ompelen joululiinaa... Lahjat on vaiheessa... Menköön sitten viimeinen päivä. Tosin olen ennen joulua vielä kertaalleeen intervallilla. Joten lahjojen teko on aloittettava viimeistään viikon päästä...