Jaaana6, hyvä kysymys ja yksinkertainen vastaus: "En mihinkään." Mä herään vain toisinaan niin aikaisin, että tulee "suihkuolo" jo aikaisemminen. Saa hiukset sitten kokonaaan kuiviksi ennen kuin lähtee minnekään... (esim viemään roskista...😋)
Aamut on hyvää aikaa tehdä jotain omaa. Ja musta suihkuun meneminen on jotain omaa... Enkä usko naapureiden hermostuvan suihkusta... (Mielessähän sekin on käynyt, mutta ei ole tullut vihaista lappua ilmoitustaululle tai postiluukusta. Ei ilmeisesti kuulu sen pahemmin muualle, ja luulen, että muidenkin asuntojen pohjapiirustus on sellainen, että WC:t on samoilla kohdilla eikä esim makuuhuone ole suihkun vieressä... Hirveä selitys, mutta olen siis miettinyt asiaa...😀)
Tänään heräsin ekan kerran puoli kolmen aikoihin, mutta menin siitä aika pian nukkumaan takaisin. Ja heräsin ja nousin nyt kuuden aikoihin.
Näin unta, että olin sairaalassa, ja lääkäri kotiutti mut aiemmin kuin oli sovittu. Jäänyt näköjään mieleeen tuo tämän kertainen uloskirjoitus. Se oli todellisuudessa jo toinen uloskirjoituksen "ennakointi". Edellinen oli pääsiäisen aikoihin. Unessa "tiesin", että tämä oli toinen kerta. Jotenkin se liittyi siihen, että olin ollut jo niin paljon sairaalassa. Ehkä se kertoi todellisuuudesta. Olen ollut niin paljon sairaalassa, että mulle tarjottiin intervelleja, mutta niistä joutuu aina pois. Tosin niissä aikataulun pitäisi päteä toisin kuin unessa. Jotain tuollaista tuli mieleen.
Eilen tein tilauksen käsityötarvikkeista. Ajattelin, että voin sen tehdä, mutta viivytin tilausksen lähettämistä siihen asti, että mies heräsi. Ja sain jonkinlaisen "luvan" tehdä tilaus.
Sain eilen tehtyä vähän ompelutöitä, tuli parempi mieli.
On taas niin monta projektia kesken. En ole ihminen, joka pystyisi tekemään yhden työn kerrallaan. Ja sitten stressaa. Sama on siivoamisessa. Ja varmaan myös kirjojen lukemisessa. Taitaa olla mulle ominaista tuollainen päällekkäisyys. Onko se hyvä vai paha? Vai voiko sitä edes määrittää noilla ääripäillä?😐