Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä viveeka kirjoittanut 08.11.2016 klo 11:38

Samoilla linjoilla Soropin kanssa, lähetän sinulle JP tsempit ongelmakäyttäytymisen lopettamiseksi/vähentämiseksi! 🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.11.2016 klo 06:02

Kiitos, Soropi ja Viveeka!🙂

Tämä on vielä ollut helppoa olla ongelmakäyttäytymättä.

Neulon itselleni pipoa. Vaikea malli, vaikka sinänsä tosi yksinkertainen. Tuhat ja puoli käsityötä kesken...🙄

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 07:51

Pipoon menee harvinaisen paljon lankaa, joten lankaa kannattaa varata reilusti.
Minkä värinen siitä piposta tulee?🤨

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.11.2016 klo 08:00

Huomenta, Jaana6!😍

Piposta tulee musta, jossa on vähän harmaan säikeitä. Tosi hidas neuloa. Puolipatenttia, ja monta erillistä lankaa yhdessä neulottavana. Puikot on paksut ja lanka kiertyy... Mutta kiva pipo siitä tulee, kunhan jaksaa tikuttaa...

En tiedä, olenko tänään juonut jo liikaa kahvia ja teetä, ahdistaa...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 10:35

Kannattaa keittää puuroa aamiaiseksi, se on terveellistä.☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.11.2016 klo 16:51

mä yhteen aikaa neuloin pipoja lahjaksikin, mut ei niitä ketään pitänyt. Luovuin ajatuksesta. Nyt teen vaan sukkia ja lapasia, ne kelpaavat ainakin tällä hetkellä. Niihin saa upottaa kaiken maailman langanpätkät, jos tahtoo.

Miten voit?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.11.2016 klo 12:57

Hei, Saloka ja Jaana6!😍

En ole ongelmakäyttäytynyt reiluun viikkoon. Eilen oli tosi lähellä, ettenkö olisi...

Oksensin kyllä sormet kurkussa...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.11.2016 klo 14:14

Hei JP
Harrastatko sinäkin oksentelemista?
Minusta tuntuu että paremmankin harrastuksen voisi ihminen hommata, itse en moiseen
ryhdy. Mitä iloa siitä voi saada että oksentaa?🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.11.2016 klo 16:11

Ei siihen oksentamiseen ole mitäään oikea selitystä. Selitellä voisin: helpottaa fyysistä ja psyykkistä oloa, saa tuntemaan paremmaksi ihmiseksi... Huonoja selityksiä tiedän. Mutta toisinkaan en voi välillä olla toimimatta. Näin olen toiminut kausittain vuosia. Kai siinä on keskeistä ahdistuksen hallinta.

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 10.11.2016 klo 16:24

Tänään on ollut todella paha olla, ei varmaan ikinä ollut näin huonoa oloa ☹️

Olen ihan tosissani nyt itsemurhan kannalla, ei olisi tätät venäjän pelkoa ja ahdistusta koko ajan ☹️

Kaikki johtuu siitä, että pelkään mitä nyt tapahtuu Suomelle, tuleeko venäjä tänne ja miten käy? En pidä sitä ollenkaan mahdottomuutena kun tilanne on tämä mikä on ( USA;n puheet jne.).

Pelko ahdistaa niin paljon että koko ajan sydän hakkaa ja oksettaa, myös usein huimaa. Olen jo alkanut suunnitella Itsemurhaa, eipähän tarvitsisi pelätä koko ajan 😭😭

Mitä voin tehdä?😭

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.11.2016 klo 16:58

Voi, Aavameri!😍 En voi pelkoasi tukahduttaa, mutta jotenkin luotan Suomen asemaan. Mutta älä nyt ainakaan luovuta itsemurhalla. Myönnän kyllä, onhan tämä vähän pelottavaa.

Ei voi sanoa kuin, että amerikkalaiset äänestivät väärin!😋

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.11.2016 klo 19:00

Hei JP
Miten olet voinut? Menetkö sinä sinne sairaalaan pari viikon välein, vai kaatuiko se
hoitosuhde omaan mahdottomuuteensa?
Minä sain polveni kipeeksi, ja kävin terveyskeskuksessa, sain ajan kuukauden kuluttua.
Saapa nähdä onko polvi vielä kipeä silloin kuin pitää mennä lääkäriin.🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.11.2016 klo 08:15

Hei, Jaana6!😍

Kyllä ne intervallipätkät toteutuvat. Eka on parin viikon päästä.

Voi sun jalkaa!

Mä nukuin yöni hyvin. Olen nyt säännöllisesti ottanut nukkumaan käydessä unilääkkeen. Tänään heräsin puoli neljän aikoihin. Valvoin jonkin aikaa, ja menin takaisin nukkumaan. Nyt on hyvä olla.

Ongelmakäyttäytymisen suhteen on vaikeaa. Kai nämä on jotain henkisiä vieroitusoireita...😐 Tekisi lähes koko ajan mieli toimia niin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.11.2016 klo 10:28

kumpa itekkin joskus pääsis intervallijaksoille, mut ei niin ei. Onneks sulla on se mahdollisuus. Käytä hyödyksi se ja kaikki mitä tarjotaan.

Mä tiedän ton itsetuhoisuus jutun. itelläkin suunnitteilla tehä pahaa itelleni illalla ku jään yksin. ei töstä varmaan ikinä pääse eroon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.11.2016 klo 04:22

Hei, Saloka!😍

Noista intervalleista... Niillä yritettään päästä eroon muista sairaala-käynneistä. Eli mun pitäisi pärjätä siten enemmän avohoidossa. En tiedä, mitä ajattelen asiasta...

Mua väsyttää... Ja suihkuunkin pitäisi mennä...🤔