Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.11.2016 klo 05:34

jaana6 kirjoitti 4.11.2016 18:48

Jardin Prive kirjoitti 4.11.2016 15:59

Hei, Jaana6!😍

Kotona ollaan. Nyt - siis juuri nyt - ei pelota olla kotona. Mutta jotenkin pettynyt sairaalan toimintaan olen edelleen...

Mulle esitettiin intervallihoitoa osastolla joidenkin viikkkojen välein. Pari yötä sairaalassa aina silloin intervallina. Haluaisin heittää koko systeemin vessan pyttyyn. Nyt kun vielä olen kiukkuinen sairaalalle. Mutta varmaan siinä olisi järkeä, ja voisi auttaa mua... Pitää sulatella asiaa...

Minulle tuli outo olo tuosta sinun vihastasi sairaalaa kohtaan, ihanko meinaat terveeksi
itsesi suuttua vai menetkö sinne intervallihoitoon kun alat leppyä, vai kieltäydyitkö kokonaan hoidosta. Oletko sinä poikamies vaiko poikamiestyttö? vai ehkä muu?
☺️❤️

Kiitos, Jaana6! Sait mut nauramaan!😀

Suuttua terveeksi, joo... En ole enää sairaalalle tai lääkärille vihainen, mutta vähän pettynyt kuitenkin vielä, kun sopimus rikottiin...

Nukuin yöni hyvin. Heräsin vasta neljän jälkeen. Yöllä herätessä otin kuitenkin unilääkkeen. Se kantoi useamman tunnin. Saan tukea kotiin viikonloppuna. Se helpottaa oloa!

Olen etäsuhteessa oleva nainen ilman mitään virallista titteliä. Mutta mieheni olen nimennyt sairaalassa lähiomaisekseni.

Hyvää lauantaita sinulle!☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.11.2016 klo 08:26

Viveeka, mitä sinulle kuuluu?☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.11.2016 klo 16:19

Tyttö tuli yllättäen mulle tänään. Olisi kiva keksiä jotain mukavaa yhteistä... Mutta eiköhän se siitä...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.11.2016 klo 17:06

loikin siellä täällä,
kattelen ympärille.
Heipat heilutan ja onnea toivotan.
Olenpa runollinen tällä hetkellä
😉

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.11.2016 klo 06:36

Hei, Saloka! Et voi olla täysin loppu, kun jaksat vielä runoilla.😉

Tyttö nukkuu vielä, mutta äiti kukkuu... Runoa siinäkin...😀

Mutta oikeasti... Mun tekisi mieli ongelmakäyttäytyä. Mietin, miksen sitä tekisi. Kai sekin hetki vielä tulee... tekisi niin kovasti mieli... Katsotaan, miten ämmän käy... (Puhunpa rumasti itsestäni.)

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.11.2016 klo 13:27

Kävin pesemässä pyykkiä, vielä on koneessa. Laitoin matotkin koneeseen ja tahranpostoainetta, jos ne nyt lähtee puhtaiksi kissan oksennuksesta.
Mukavaa että taloyhtiössä on pesula, jossa voi pestä pyykkinsä.

Pitäisi vielä siivota kuin ensi viikolla tulee sukulaisia kylään, mutta kerkiihän tuo tekemään
vielä ensi viikollakin, jos ei tänään jaksa.

Söin nuudeleita ja kanaa. nyt tekee mieli kahvia. Hei.

Käyttäjä viveeka kirjoittanut 06.11.2016 klo 17:28

Hei JP ja muut!

En ole ollut nyt kauhean aktiivisella tuulella täällä (tai muuallakaan). Miehen kanssa on riitaa, aina vaan samoista asioista. Niin paljon rassaa päänuppia ja tuntuu että se ylitsevuotava osuus tästä omasta olotilasta on purettava jollekin, ja mies saa osansa. Valitan liikaa, myönnän mutta kun kaikki tuntuu turhalta niin sitä vaan pyörii samoissa fiiliksissä.

"Päällisin puolin" minulle kuuluu sitä samaa, kiitos vain JP kysymästä 🙂 Tuli mieleen tuosta sinun mietteestä, ymmärsinkö oikein, että et tiedä haluatko/pystytkö parantumaan. Että mitä se hyödyttää? Minulla on juuri tuollainen fiilis. Mitä järkeä on yrittää elää tätä elämää kun mistään ei tule mitään. Samaa rämpimistä päivästä toiseen. Ei ole motivaatiota mihinkään. Tällä hetkellä lempiajatusleikkini on, että entäpä jos maantiellä ajaessani rysäyttäisin hirven kanssa kolarin. Että se olisi vahinko, ilman että minun tarvitsisi tehdä itse asialle mitään.

JP, ilahduttiko tyttäresi tulo sinua? Toivottavasti. 🙂

Jaksamisia kaikille tulevaan viikkoon.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.11.2016 klo 17:34

Hei JP, minkä ikäinen tyttö sinulla on?

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 06.11.2016 klo 20:30

Moi JP, miten päivä on mennyt?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.11.2016 klo 09:46

joskus se runosuoni pursuu yli ja tulee jotain sanottuu. En mä osaa runoilla kun silloin tällöin.

Miten voit? Saitko pidätettyy itteäsi?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.11.2016 klo 14:50

Hei, Saloka, Soroppi, Jaana6 ja Viveeka!😍 Tuntuu aina hyvältä kuulla teistä!☺️❤️☺️

Tyttöni on teini-ikäinen... Teinin kanssa elämä on nyt mielenkiintoista....😉

Aion nyt yrittää luopua yhdestä ongelmakäyttäytymiseni tavasta. En kyllä tiedä vielä, miksi niin tekisin. Olen saanut siihen kannustusta. Mutta se kaikki tulee vielä - melkein - mun ulkopuolelta. En tiedä onnistunko. Enkä vielä tiedä, haluanko onnistua. Mutta katsellaan...

Sain lääkärini kiinni puheliaikana. Seuraava vapaa aika kolmen 🙄 viikon kuluttua. Hoitojen pitäisi jatkua sitä ennen. Voi hemmetti. No, ehkä asia järjestyy.

Nyt väsyttää...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.11.2016 klo 16:07

Hei JP
Kivaa että pidät tytärtäsi mielenkiintoisena. Ehkä löydät siitä elämääsi tarkoituksen.
Liittyikö se ongelmakäyttäytymisestä luopuminen tyttäreesi.

Minä olin tänään päivätoiminnassa mukana koko päivän, sisältää aamiaisen, lounaan,
ja kahvia. Meillä oli musiikki ryhmä. Tulin kotiin juuri äsken.😳

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.11.2016 klo 19:11

Ei liity tyttöön tuo ongelmakäyttäytyminen mitenkään.🙂

Ihan omaa on...☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.11.2016 klo 19:47

Kävin lukemassa Kanta.fi sivustolta tietojani. Tuli paha mieli. Tuollaisenako mut nähdään. Itse arvotan diagnoosini negatiivisiksi. Ehkä voi ajatella toisinkin, mutta mä en tykkää niistä...🤔

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.11.2016 klo 20:54

Jardin Prive kirjoitti 7.11.2016 14:50

Aion nyt yrittää luopua yhdestä ongelmakäyttäytymiseni tavasta. En kyllä tiedä vielä, miksi niin tekisin. Olen saanut siihen kannustusta. Mutta se kaikki tulee vielä - melkein - mun ulkopuolelta. En tiedä onnistunko. Enkä vielä tiedä, haluanko onnistua. Mutta katsellaan...

En tiedä ihan tarkkaan, mistä ongelmakäyttäytymisessäsi on kyse, mutta lähetän täältä vielä pikkuisen lisää ulkopuolista kannustusta sen lopettamiseen 😉