Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä viveeka kirjoittanut 01.11.2016 klo 18:33

JP, mitkä ovat fiiliksesi tulevasta yöstä? Oletko levollisin mielin kuitenkin? Voimia!☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.11.2016 klo 06:36

Yö on nukuttu kotona. Mitään pahaa ei tapahtunut. Tosin nyt aamusta ongelmakäytäydyin, eikä mikään tunnu riittävän. On kuin olisin antanut itsetuhoisuudelle pikkusormen, ja nyt se vie koko käden... Tein itse valinnan ongelmakäyttäytä. Siltä se nyt tuntuu, mutta ehkä en olisi voinut tavalleni mitään. Pidin ennakkoon lähes varmana tuota käyttäytymistä. Ja se helpotti jollain tavalla oloa.

En ole tottunut viime viikkoina nousemaan näin aikaisin. On paha olla fyysissti. Ja henkisestikin. Ahdistaa vähän. Kotona mun on alettava pystyä olemaan. Koti tuntuu turvalliselta, minä en. On oikeastaan ihan kiva olla kotona. Täällä on hirveä siivo ikkunarempan jäljiltä. Siivoamaan ja järjestelemään pitäisi päästä.

Kävin eilen ostamassa käsityömateriaaleja. Sain samalla reissulla lievähkön paniikkikohtauksen. Se kesti lääkkeistä huolimatta kai noin kolme tuntia.

Ahdistus kasvaa. En haluaisi vielä ottaa lääkkeitä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.11.2016 klo 11:21

Hei JP
Olitko lomilla? Kuinka sujui?
☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.11.2016 klo 12:27

Hei, Soroppi, Viveeka ja Jaana6.😍

Kiitos kuulumisten kyselemisestä. Olen kohtuu tyytyväinen lomaani. Mielenkiintoista sinänsä, että puhutaan "lomasta" kun käydään kotona...

Käyttäjä viveeka kirjoittanut 02.11.2016 klo 13:29

Hei JP! Kerroitko jolle kulle ongelmakäyttäytymisestäsi kotona? Ikävä kuulla että päädyit siihen ratkaisuun ☹️
Palaatko tänään takaisin osastolle?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.11.2016 klo 15:34

Hei, Viveeka!😍

Palasin osastolle puoleksipäiväksi. Kerroin ongelmakäytäytymisestä. En saanut aikaan kovinkaan suurta reaktiota...

Pyryttääpä ulkona!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.11.2016 klo 17:00

toi et antoi pikku sormen ja se vei koko käden. siitä oravanpyörästä on vaikeaa päästä pois, mut uskon et työllä ja tuskalla siitä pääsee.

sain huonoja uutisii ja kun söin, tekee mieli oksentaa. en kestä tätä yksin. mut pitäis laittaa pakkohoitoon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.11.2016 klo 11:03

Hei, Saloka! En edes tiedä, haluanko itsetuhoisuuden oravanpyörästä pois. Olen kai niin sairas...😑❓

Eilen koin pelkoja. Useampaan asiaan. Nyt on vähän parempi olo. Tapaan lääkärin tänään.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.11.2016 klo 21:04

Hei JP
Tuletko vielä lomille, ennenkuin sinut uloskirjoitetaan sieltä sairaalasta?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.11.2016 klo 07:00

... ja se lääkärin tapaaminen johti uloskirjoitukseen tälle päivälle, vaikka oli sopimus ensi viikosta... Eilenkin olisin saanut lähteä... Mitenkä eteenpäin?😑❓

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.11.2016 klo 11:48

Hei JP
Oletko sinä taas kotona?

Minä olen aamuaskareeni tehnyt, ja nyt odottelen iltaa että pääsen saunaan.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.11.2016 klo 14:38

voih ☹️, mut vaikka tämä tuntuu kylmältä, ni sun on kotona joskus pärjättävä. En halua olla ilkee. Ne varmaan kattoi, ettei pysty sua auttamaan enää.

Yritetään yhdessä pärjätä. Jookos? Kirjoitellaan ja ollaan yhteydessä. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.11.2016 klo 15:59

Hei, Jaana6!😍

Kotona ollaan. Nyt - siis juuri nyt - ei pelota olla kotona. Mutta jotenkin pettynyt sairaalan toimintaan olen edelleen...

Mulle esitettiin intervallihoitoa osastolla joidenkin viikkkojen välein. Pari yötä sairaalassa aina silloin intervallina. Haluaisin heittää koko systeemin vessan pyttyyn. Nyt kun vielä olen kiukkuinen sairaalalle. Mutta varmaan siinä olisi järkeä, ja voisi auttaa mua... Pitää sulatella asiaa...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.11.2016 klo 16:54

saloka kirjoitti 4.11.2016 14:38

voih ☹️, mut vaikka tämä tuntuu kylmältä, ni sun on kotona joskus pärjättävä. En halua olla ilkee. Ne varmaan kattoi, ettei pysty sua auttamaan enää.

Yritetään yhdessä pärjätä. Jookos? Kirjoitellaan ja ollaan yhteydessä. 😍

Tässä oli kyse sopimuksesta, jonka sairaala oli antanut, ja joka rikottiin. Kyse vain parista päivästä, joista erilailla esitetynä olisin voinut itsekin hyväksyyä. Toivon voivani käsitellä asian joskus lääkärin kanssa.

Kiva kuulla sinustakin!☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.11.2016 klo 18:48

Jardin Prive kirjoitti 4.11.2016 15:59

Hei, Jaana6!😍

Kotona ollaan. Nyt - siis juuri nyt - ei pelota olla kotona. Mutta jotenkin pettynyt sairaalan toimintaan olen edelleen...

Mulle esitettiin intervallihoitoa osastolla joidenkin viikkkojen välein. Pari yötä sairaalassa aina silloin intervallina. Haluaisin heittää koko systeemin vessan pyttyyn. Nyt kun vielä olen kiukkuinen sairaalalle. Mutta varmaan siinä olisi järkeä, ja voisi auttaa mua... Pitää sulatella asiaa...

Minulle tuli outo olo tuosta sinun vihastasi sairaalaa kohtaan, ihanko meinaat terveeksi
itsesi suuttua vai menetkö sinne intervallihoitoon kun alat leppyä, vai kieltäydyitkö kokonaan hoidosta. Oletko sinä poikamies vaiko poikamiestyttö? vai ehkä muu?
☺️❤️