Hei. Unirytmini on normalisoitunut, ainakin kahden yön kokemuksella. Heräsin tänäänkin vasta viideltä. Olen vain menettänyt monta hyvää tuntia, jotka ovat olleet vain minulle! Eihän tässä ehdi mitään!
Haluaisin tänään tehdä käsitöitä koko päivän. Pitää täyden oma-itse -päivän! Kirkossa olisi vain mielenkiintoinen jumalanpalvelus ja jatko tilaisuus, jotka kiinnostavat, mutta ehkä olen liian arka menemään sinne yksin. Se oikeastaan voisi ratkaista tilanteen.... No, mietin vielä; se tekisi sellaisen 2 ½ tunnin tauon ompeluun,mikä ei kyllä olisi hirveän paha puute... Sen voi oikeastaa päättää vasta juuri ennen kirkonmenojen alkua. Vaikkakin haluaisin aina tietää asiat etukäteen. Ehkä tätä voi pitää harjoituksena epävarmuuden sietoon.😐
Huomenna tapaan papin ja käyn hoidossa. Ne siten viekin voimat. En varmaan huomenna saa itseäni käsitöiden pariin...
Kello vain laukkaa, ja minä en kestä perässä. Nukkuisinpa edes vain neljään!
Paino on pysynyt alle kaipaamani rajan. Hidasta tuo tiputus on. Mutta huomaan sitä tapahtuvan, tosin oksentamalla, Duphalacilla, kalotreita tarkkaan laskien... Ei ei kovin fiksusti, mutta tippuupa kuitenkin.😟
Viveeka ja Jaana6, taisitte keskustella tietokoneista...? (tarkastamaan en täältä pääse...) Mä olen aika epävarma koneen käyttäjä. Olen jonkin kurssin aikanaan käynyt, mutta en osaa tätä käyttää, kuin ihan rutiinihommissa. Jos saan koneen johonkin tilaan, josta en mitään ymmärrä, että miten pääsen takaisin, hätäännyn, ja kaikista muutoksista kun ei pääse käynnistämällä koneen uudelleen.
Mutta nyt lopetan. Juon tuon kahvikupillisen loppuun ja lähden omenoiden pariin...
Hyvää sunnuntaita kaikille!🌻🙂🌻