Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä arka kirjoittanut 08.09.2014 klo 15:06

Hei Jardin Prive!
Minäkin haluan kuolla joten ymmärrän sinua hyvin. Voi kun saisin sinut lopettamaan tuon viiltämisen. Rukoilen ainakin puolestasi. Onkohan sinulla tarpeeksi lääkitystä, tarkoitan vain että jos lääkityksen nosto vähentäisi tuota viiltelyä. Jos kävisit vaikka lääkärissä. Kirjoittele pian tänne!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.09.2014 klo 17:02

Hei, Arka.

Mulla on lääkkeitä juuri vaihdettu ja annostusta nostettu. Eli en usko avun löytyvän siltä rintamalta. Mua pelottaa. Haluan vahingoittaa itseäni niin. Haluan ottaa ylionnistuksen. Viiltäminen on tuon kompensointia. Se helpottaa hetkeksi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.09.2014 klo 12:16

Viiltäminen ja paha olo jatkuu.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 09.09.2014 klo 13:42

Jardin Prive,

Olen vähän huolissani sinusta. Kuulostaa aika vakavalle tuo tilanne ja sille, että masennus ja itsetuhoisuus ei ole hallinnassa. Sinuna ottaisin yhteyttä ihan päivystykseen ja menisin vaikka sairaalaan. Mielestäni tarvisit nyt ihan oikeaa hoitoa. Anteeksi jos ajatukseni loukkaa sinua, mutta ajattelen vain sinun parasta, että miten tuon saisi poikki. Tiedän, että ihan yksin sitä on tosi vaikea katkaista.

Pyytäisin sinua harkitsemaan asiaa vakavasti.

🙂👍

Käyttäjä arka kirjoittanut 09.09.2014 klo 15:01

Hei Jardin Prive!
Rukoilen puolestasi. Minullakin on paha olla. Sain lääkäriajan 25. päivä. Pyystyytkö ollenkaan lukemaan, katsomaan TV:tä tai tekemään käsitöitä. Millaisia ajatuksia sinulla on mielessä? Onko sinulla pakkoajatuksia? Kirjoita pian!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.09.2014 klo 14:12

Hei, Arka.

Kiitos kun kirjoitit. Kun oli sukulainen kylässä, jäi kirjoittaminen tänne vähemmälle...

Teen jonkin verran käsitöitä. Se tuntuu hyvältä. Lukemaan - ainakaan kirjoja - en pysty. TV:tä seuraan vähän.

Mulla ei ole juuri pakkoajatuksia, mutta olen neuroottinen sen suhteen, onko kotiovi lukossa, kun lähden liikenteeseen. Tai ovatko sähkölaitteet pois päältä. Ehkä tuo viiltely on osittain pakkotoimintaa.

Heräsin tänään normaalia aikaisemmin. Nyt väsyttää.

Käyttäjä arka kirjoittanut 10.09.2014 klo 16:32

Hei Jardin Prive!
Hyvähän se vaan on tarkistaa että kaikki on kunnossa kotoa lähtiessä. Toivottavasti päiväsi on sujunut hyvin eikä sinun ole tarvinnut viiltää. Minä otin yöllä kaksiOxaminia auttoivat paljon mutta enää ei ole kuin neljä jäljellä. Kirjoittele taas!

Käyttäjä arka kirjoittanut 11.09.2014 klo 07:57

Hei Jardin Prive!
Mulla on paljon pakkoajatuksia heti herättyäni. Tuntuu raskaalta ajatella että koko pitkä päivä edessä. Tavoitteeni on pysyä hengissä. Kirjoittele pian!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.09.2014 klo 11:22

Hei, Arka.

Mua ahdistaa. Pitänee ottaa lääkettä. Viilsin jo tänään. Vähän tuskainen olo.

Miten sait nukuttua viime yönä? Mä nukuin ihan hyvin, mutta olen silti väsynyt. Peruin päivän ohjelman.

...

Otin lääkettä. Toivottavasti tehoaa nopeasti.

Toivon, että ahdistuneisuutesi vähenee!

Käyttäjä arka kirjoittanut 11.09.2014 klo 19:07

Hei Jardin Prive!
Heräsin viime yönä monta kertaa. Tämä päivä on ollut vaikea, otin yhden Opamoxin. Loppuvat pian, vasta 25. päivä lääkärinaika. Varmaan oli hyvä että peruit päivän ohjelman jos olit väsynyt. Mitä teit, nukuitko päikkärit? Kirjoita pian.

Käyttäjä arka kirjoittanut 12.09.2014 klo 02:51

Hei Jardin Prive!
Kirjoitan nyt yöllä tätä kun heräsin ja uni ei tule. Huominen päivä pelottaa, kuinka paljon ahdistusta on tulossa. Minulla on siis lääkäriaika 25. päivä, toivon kovasti että hän antaa oxaminia. Ainakin kahdesti viikossa haluaisin ottaa että saisin levätä. Miten sinulla on mennyyt? Saitko hyyvin nukuttua? Mitä aiot tehdä tänään?

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 12.09.2014 klo 17:57

Hei arka
Luin tuota toista ketjua mihin kirjoittelet. Onko sinullakin univaikeuksia? Nukutko.
päivällä. Minä yrittänyt välttää päiväunia.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.09.2014 klo 19:49

Hei, Arka ja Sarrukka.

Mua väsyttää. Heräsin aamusta kahdeksan aikoihin. Koko päivän melkein ollut menossa. Päivisin en saa nukuttua, joten iltaa kohti väsähdän. Yleensä menen nukkumaan kymmenen aikoihin illalla. Lääkkeet väsyttävät siinä määrin, että nukahdan sänkyyn päästyä melkein heti. Onneksi. Ja nykyään en myöskään heräile kuin vessaan kerran tai pari. Aikaisemmin heräilin läpi yön tunnin, parin välein. Se saatiin kuriin Levozinilla, ja nyt pystyn nukkuman ilman sitä. Voi myös olla, etten ole nyt masennuksen kanssa pahimmassa vaiheessa. Jos vointi huononee, huononee myös luultavasti uni.

Olen vielä kiukkuinen. Mulla on uusi lääkäri ja se uusi yhden mun reseptin ihan perseelleen. Joudun setvimään sitä alkuviikosta. Arggh! 😠

Toivotan teille mukavaa viikonloppua. Ehkä minäkin rauhoitun tuon lääkärin suhteen...

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.09.2014 klo 08:03

Hei Jardin Prive ja Sarrukka!
Nukun päivällä jos saan unen päästä kiinni. Heräilen yöllä monta kertaa. Eilen iltapäivällä oli vähemmän pakkoajatuksia, lueskelin. Siitä kiitin Jeesusta.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 13.09.2014 klo 12:58

Hei Jardin Prive
Mukava kuulla että olet saanut nukuttua. Onko sinulla aina sama lääkäri jonka
luona käyt? Unettomuus tai pätkäuni ei mukavaa. Mulla sitä jatkunut pitkään.
Alkaa kirjaimellisesti päässä heittään. Minä odotan ja toivon että saan kunnon unilääkkeet.
Harmi vain että taas uusi outo lääkäri. Toivon että ymmärtäisi asiani. Nyt myös
muut vaivat pahentuneet. . Ahdistus, hermoilu, pelkotilat ym.

Voimia sinulle ja hyvää päivänjatkoa🙂🌻