Kiitos kysymästä, Viveeka. Olen aika väsynyt, mutta selvisin päivästä. Hoidot alkavat huomenna. Joka arkipäivä neljä viikkoa. Toivottavasti saan sumplittua ajat niin, että pääsen muihin menoihini.
En kyllä nyt jaksaisi noita hoitojakaan. Huomenna illalla alkaa vielä kurssikin, joka kestää viikonlopun. Olen tosi väsynyt jo valmiiksi. Hieronta kaiken lopuksi teki kyllä hyvää, mutta väsyin siitäkin lisää. Yritin olla sosiaalinen. Eniten olisin halunnut vaipua viltin suojaan piiloon.
On varmaan tosi ahdistava kokemus yhdistää pieni koppi kolme ihmistä ja paniikki!🙄 Otin itse rauhoitavia ennen hoidon arviointia, ja selvisin ilman paniikkia.
Aiotko mennä hoitamaan nuo kaksi työvuoroa, vaikka turhauttaa? Saitko selville palkan ja työsopimuksen? Jos olet selvinnyt jo vuoden ilman tupakkaa, selviät kyllä jatkostakin!
Söin iltaruoaksi kotiin saavuttua Nutrilettin, siemennäkkäriä ja kananmunavoileivän. Nyt juon vielä pari kupillista kahvia. Ja tuntuu, että olen syönyt liikaa. Liikaa kaloreita. Liian täysi olo. En toisalta haluaisi oksentaa, mutta en taida voida mitään muuta.
---
En kyennyt olemaan oksentamatta. Kolme päivää putkeen. En osaa pysyä sellaisessa kohtuudessa, minkä voisin hyväksyä. Nämä oksentamiset on olleet illasta eli ehkä väsymyksellä on jotain tekemistä asian kanssa.
Otan iltalääkkeet, katson huomisen bussin ja menen nukkumaan.😴