Ihan normi-yö. Oon nukkunut uneni kolmessa pätkässä. Ensimmäinen sentään 5½ tuntia, tosin heräten ainakin kertaalleen senkin aikana.
Ongelmakäyttäydyin. Se helpotti oloa.
Pelkään yhdelle tietylle osastolle joutumista. Näin siitä unta, joka oli liki painajainen. Hirveän tiukkaa kohtelua hoitajien taholta. Jossain määrin jopa tottakin, mutta ei sentään kuitenkaan ihan oikeasti. Silti pelkään ko. osastolle joutumista. Ongelma on se, etten saa ahdistukseen lääkettä siellä. Pitäisi kestää ja oppia keinot ahdistuksen hallitsemiseen. Ja se tarkoittaa hillitöntä ahdistusta. Mun pitää voida tosi huonosti, että olisin valmis menemään sinne... Pelottaa.
Mä oon lähiaikoina yhden viikonlopun Työväenopiston ompelukurssilla. Soitin toisapäivänä tytölle, ettei suunnittele tulevansa silloin mun luo. Haluan olla kotoa, kun hän on täällä.
Menen tänään ruokajonoon. Jos saisi jotain syötävää sieltä. Loppukuuksi ei ole rahaa juuri lainkaan. Apteekissa joudun käymään, ja siihen menee loput rahat. En ole jonossa kesän jälkeen käynyt. En tiedä, paljonko jonottajia on ja paljonko yksi ihminen saa keskimäärin ruokaa mukaansa.
On vielä ihan pimeää. Mun sisällä on toivottomuus. En usko asioiden tästä paranevan. Vaikea masennus. Krooninen.
Olen taas nukahtaa istualtani.