viveeka kirjoitti 17.9.2016 14:52
Kuulostipa tuo luento juuri sellaiselta ettei sitä jaksaisikaan kuunnella jos ei ole oma elämä siinä jamassa että asioille jaksaisi/kiinnostaisii mitään tehdä. Tiedän tuon tunteen☹️
Onhan tuo 1200 kaloria vähän, mutta jos ei ole mitään fyysistä rasitusta niin voihan tuolla pärjätäkin jonkin aikaa. Joskus oma painonpudotus meni siihen että söin noin 500 kaloria, nekin pakolla koska ruokahalu meni. Lopulta tuli niin huono olo että oli pakko opetella syömään enemmän. Joskus tulee överit syömättömyydestä, sitä ikäänkuin ylpeilee sillä että voi rääkätä kroppaa ravinnottomuudella. Ei hyvä. Koetan päästä irti tästä ajatuksesta, vaikkakin toinen ääripää on sitten mässäily.
On tosi ikävää kuulla jos toisella ei ole elämänhalua 😞 Kun ei voi itse auttaa mitenkään ☹️ Voisiko lääkkeen vaihdosta olla apua? Jaksoitko käydä siellä apteekissa?
Pakottauduin tänään miehen kanssa kauppaan. Ei paniikkia. Pitäisi jaksaa vielä pakottaa itsensä jonkinlaiselle lenkille.
Hei, Viveeka! Kiva kun olit kirjoittanut!😍 Ja kiitos ymmärtämyksestä luennon suhteen.
Kävin apteekissa ennen luentoa, jäi sen verran ylimääräistää aikaa mennessä. Pääsin sitten kotiin ajoissa. Jaoin dosetinkin jo tänään valmiiksi viikoksi.
Laskeskelin tuossa päiväunilla, että 1200 kaloria on aika vähän. Mutta kun en tällä hetkellä pysty oikein liikkumaankaan, kun jalka on kipeytynyt. Mutta silti. Pitäisi kai syödä jonkin verran enemmän... Tänään tuli kalorit ylitettyä, ja siitä seurasi oksentaminen. Ei hyvä sekään...
Mukava kuulla kauppareissunne onnistumisesta!🙂 Pääsitkö lenkillle sen jälkeen?
Mun masennukseni on sellainen, ettei se oikein reagoi lääkityksiin. Tosin huomaa sitten kyllä selvästi niiden tehon, kun niitä jätetään pois. Pari kertaa on lääkkeiden lopetus iskenyt tosi pahan masennuksen päälle. Luulen, että lääkäri ottaa nyt pois uudemman masennuslääkkeen uniongelmien vuoksi. No, sen näkee sitten parin viikon päästä. Enemmän luotan noihin alkaviin fyysisiin masennuksen hoitoihin. Vaikken haluaisi mitään parannusta olooni. Outoako, luultavasti?
Mukavaa loppuviikonloppua! 🌻🙂🌻