Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.09.2014 klo 17:37

Hei, Autiotalon Kuunvalo ja Arka.

Väsyttää. Päivä on ollut aika pitkä. Masentaa ja vähän itkettääkin. Tekee mieli ottaa pieni yliannostus. Varmaan sen otankin.

Tuntuu, etten nyt osaa kirjoittaa olostani. Haluaisin vain, että minut unohdettaisiin. Etten olisi enää mitään tai kukaan. Haluan pois elämästä.

En jaksa huutaa, en itkeä. En jaksa pyytää apua. Tuntuu, että olen yksin.

Anteksi, mä en nyt jaksa.😞

Käyttäjä lillis kirjoittanut 03.09.2014 klo 06:35

surullista et sun on noin paha olla. onko sulla hyviä päiviä ollenkaan? ite oon niin onnellisessa asemassa et on lääke joka auttaa mitä ilman mun olo olis samaa tasoa kun sulla. oon kyllä monia lääkkeitä kokeillu mitä ei ole auttanu. ootko ajatellu et jos lääkistystä vahtais?? tai annostusta?? tai lääkäriä? voimia sulle, luen sun tekstejä mut ei oikeen osaa sanoa mitään.

Käyttäjä arka kirjoittanut 03.09.2014 klo 07:27

Hei Jardin prive!
Et ole yksin, minä ja AK käymme aina katsomassa kuulumisesi. Minullakin ovat päivät pitkiä tuon ahdistuksen kanssa kamppaillessa. Herään vielä niin aikaisin. Odotan lääkäriaikaa ja lisää lääkkeitä. Kuolemanhalu on minullakin kova. En osaa enempää kirjoittaa mutta tahdon että tiedät että olet ajatuksissani.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.09.2014 klo 19:30

Hei, kaikki.

Nyt väsyttää. Haluan vahingoittaa itseäni. Haluan tuhota itseni... Aika surkeaa, vai?

Käyttäjä arka kirjoittanut 04.09.2014 klo 07:47

Hei Jardin Prive.
Älä kiltti tuhoa itseäsi vaan yritä jaksaa päivä kerrallaan. Kirjoita tänne viestejä, minä odotan niitä. Onko sinulla ahdistus päällä kun voit niin huonosti. Minullakin on paljon ahdistusta, päivät on pitkiä kun koittaa pitää itsensä kasassa. Toivoisin että saisin nukuttua enemmän. Ketipinor ei oikein auta ahdistukseen, pitäisi olla Oxamin. Kirjoita pian tänne ja kerro mitä olet puuhastellut, oletko tehnyt käsitöitä tai lukenut. Minulla on ruotsalainen dekkari kesken. On paksu kirja, saa nähdä pystynkö kokonaan lukemaan. IM-ajatuksia on paljon. Nyt on vasta aamu ja koko päivä pitäisi jaksaa- Kiitin Jeesusta yöunesta, oli pätkittäistä mutta kumminkin sain nukuttua.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.09.2014 klo 09:28

Hei, Arka.

Olen hereillä, mutta vielä kovin väsynyt. Sukulainen on tulossa kylään. Se on kiva. Ei tarvitse olla yksin. Viilsin äsken. Halua kuolla. Kiitos, että jaksat kirjoittaa!

En tunne nyt itseäni kovin ahdistuneeksi, vaan masentuneeksi. Kaipaan sairaalaan.

Käyttäjä arka kirjoittanut 04.09.2014 klo 11:57

Hei Jardin Prive!
Kyllä minä jaksan kirjoittaa sinulle, haluan olla tukenasi ja sinä olet omalla tavallasi tukena minulle. Se vähän helpottaa kun voi kertoa pahasta olostaan luotetulle ystävälle. Kiva että sinun sukulaisesi tulee kylään. Oletko taas viiltänyt?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.09.2014 klo 13:28

Hei, Arka.

Kiitos kun kirjoitit!🙂

Mulla on nyt vieras luonani. Se helpottaa oloa. Viillän kuitenkin päivittäin.

Tuntuu, etten osaa nyt kirjoittaa. Ajatukset jotenkin tukossa. Kiitos, että käyt lukemassa viestini!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.09.2014 klo 17:05

Hei.

Koko päivän on ollut tosi vaikea olla. En tiedä, mitä tekisin, että olo helpottaisi. Otin pari rauhoittavaa, josko niistä olisi mitään parannusta oloon. Lähtisin sairaalaan, ellei vierasta olisi.

Käyttäjä arka kirjoittanut 06.09.2014 klo 09:05

Hei Jardin Prive!
Meilllä on molemmilla vaikeaa. Ahdistusta riittää. Koetetaan tukea toisiamme, haluan niin kovasti olla sinulle avuksi. Yritetään elää päivä kerrallaan. Rukoilen Jeesukselta voimaa, rukoilen myös sinullekin. On vaikea keksiä tekemistä jolla lievittäisi ahdistusta. TV:tä ollaan katsottu. Enkä sen jälkeen tiskataan. Tytär on kaverinsa luona yökylässä. Rukoilen sinulle voimia Jardin Prive kulta!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.09.2014 klo 19:38

Hei, Arka.

Nyt olen saanut jotain tehtyä. Keittiön pöytä on tyhjä. Päällä vain liina ja tabletit. Silti olo on on hankala. En oikein pysty keskittymään yhteen asiaan kerrallaan. Teen sitä ja aloitan tätä. Ja tulen istumaan nettiin, ja aloitan taas jotain.

Itsemurha-ajatuksia on. Ei hirveän kauheasti, juuri tällä hetkellä, mutta kuitenkin...

Voimia sinulle!

Käyttäjä arka kirjoittanut 07.09.2014 klo 05:22

Hei Jardin Prive!
Me tässä joudutaan kamppailemaan samanlaisten asioitten kanssa, IM.ajatusten ja levottomuuden. Minäkin olen kovin rauhaton, yritä
n lukea ja katsella televisiota. Onko sinulla pakkoajatuksia. Minulla on aika paljon, raskaita ovat. Yritetäänkö jaksaa tämä päivä eteenpäin, lastenkin takia. Ja en haluaisi jättää miestäni yksin näin kurjaan tiloanteeseen. Kuolemanhalu on kyllä kova. Rukoilen puolestasi, rukoile sinäkin minun.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.09.2014 klo 19:26

Hei, Arka.

Olet herännyt aamusta aikaisin. Väsähdätkö päivän mittaan kovin?

En viiltänyt eilen, enkä vielä tänäänkään. Olo on kuitenkin melko masentunut. Itsemurhaa en juuri nyt haikaile. Edelleenkään en jaksa kirjoittaa pitemmälti. Voi hyvin tai edes vähän paremmin!

Käyttäjä arka kirjoittanut 07.09.2014 klo 21:02

Hei Jardin Prive!
En väsähdä päivällä vaikka toivoisin voivani nukkua päiväunet. Hyvä ettet ole viillellyt. Rukoilen voimia meille molemmille!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.09.2014 klo 13:10

Hei, Arka.

Viilsin tänään jo kahdesti. Kova halu viillellä koko ajan. Vaikka sukulainen on kylässä, menen välillä omaan huoneeseeni ja viillän.

Miksi elämä on niin vaikeaa!!? Haluan kuolla!😞