Tää maailma on alkanut pelottaa

Tää maailma on alkanut pelottaa

Käyttäjä ahdistunella aloittanut aikaan 16.01.2016 klo 13:04 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ahdistunella kirjoittanut 16.01.2016 klo 13:04

Mulla ei oo ikinä ollut mitään ahdistuksia , nyt on tän syksyn aikana alkanut tulemaan. Mä oon jäänyt jumiin nettiin ja luen sieltä uutisia mitä näissä pakolais asioissa tapahtuu. En saa siivottua en nukuttua en ulkoilutettua koiraani en ole laittanut ruokaa ehkä kerran viikossa tai kahdessa käyn suihkussa. Töissä vielä käyn ja haisen pahalle ja häpeen sitä mut kun ei ehdi pitää tietää mitä tapahtuu , mä oon sekoamassa. Eikö kukaan tajua mitä tälle maailmalle on tapahtumassa, olen nainen ja pelkään oikeuksieni puolesta tuo islamin uskonto tulee ja tuhoaa kaiken vapauden mikä naisilla on ollut tässä yhteiskunnassa. Mä menetän ystävätkin yhden kerrallaan kun puhun pelostani , mun pitäis suvaita heidän tulonsa ja olen kuulemma rasisti kun pelkään tätä maahanmuuttoa, minusta islam on rasistinen uskonto naista kohtaan. Nyt jo nuo hyökkäykset naisia kohtaan ja ahdistelut uimahalleissa kaikki ne kouluttaa länsimaista naista pelkäämään ja pysymään kotona tai kulkemaan seurueissa, pukeutumaan peittävämmin , kohta ollaan samassa jamassa. Eikö kukaan muu nää tätä. Oon yrittänyt pitää itseäni uutispimennossa mutta en pysty. Miten selviän tästä kun ei ole ketään kelle puhua