Syvyydestä minä huudan – turhaan (turha hätähuuto)

Syvyydestä minä huudan - turhaan (turha hätähuuto)

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 09.07.2011 klo 05:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Desper kirjoittanut 09.07.2011 klo 05:01

Olen valvonut koko yön ja itkenyt. Minulla ei ole mitään syytä elää. Ei kukaan jaksa loputtomiin ilman rakkautta ja hellyyttä, yksin, yksin, yksin. Korvikkeeksi saan maksullista ymmärrystä kalliilla hinnalla: ei ole varaa mennä ruokakauppaan, kun minun täytyy varmistaa kunnolliset ravintolalounaat terapeutilleni, eikä sekään apu riitä minulle. Vajaat 45 minuuttia ymmärrystä viikossa – eihän siitä tule kuin niinsanotusti vihaiseksi. Tällä hetkellä ei ole ymmärtäjää rahallakaan. Mitä sekään hyödyttää, yksin täytyy kuitenkin elää. Onneksi hellyyden puute tappaa pikkuhiljaa…

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 09.07.2011 klo 21:02

Voi Desper 🙂🌻 Jos virtuaalihali kelpaa niin sen suon sinulle. Olen toivottoman huono kirjoittamaan ja tullut araksi kun en vaan osaa, joten toivon että lämmin ajatukseni helpottaa edes vähän, sen lähetän luoksesi 🙂🌻

Käyttäjä snana kirjoittanut 10.07.2011 klo 13:16

Hei Desper! lähetän sinulle täältä voimia. onko sinulla ketään läheistä, jonka puoleen voisit nyt hädässäsi kääntyä? tai sitten ammattiauttajien? esim. päivystykseen? olisiko sinne meneminen hyvä vaihtoehto?

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 10.07.2011 klo 19:31

Sinulla on syytä elää Desper. mutta sinä et vaan ole sitä syytä vielä hahmottanut.
Yksikään 'syvyydestä huuto' ei ole turha!
Kannan sinua (rukouksin puolestasi, tilanteesi puolesta)aina kun muistan.
En ole mikään hyvä rukoilija mutta koetan jakaa mistä osan olen itsekin saanut.
Usko on minulle kuin 'kallis hunajanpisara'.
Syvältä on minutkin elämä nostanut.
T o i v o a...

Käyttäjä Desper kirjoittanut 10.07.2011 klo 20:56

Kiitos, Nymphalis Antiopa! Se helpotti! Oikeesti! Halaus!

Käyttäjä Iltasatu kirjoittanut 10.07.2011 klo 21:11

Ei sitä rahalla ymmärtämystä saa, apua kylläkin, valitettavasti VAIN rahalla. Minulla on aivan käsittämättömän hyvä terapeutti, enkä ajattele maksavani hänen ruokakauppalaskujaan...Hänellä on vaativa ammatti ja hän on todellakin pätevä. Niin kauan kuin yhteiskunta ei tue niin paljon masennuksesta kärsiviä, että maksaisi terapeuttini palkan, maksan sen itse, vaikka siihen menisi viimeiset pennoset.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 11.07.2011 klo 00:14

Iltasadulle kiitos kommentista. Minä saan kyllä sekä ymmärtämystä että apua empaattiselta ja erittäin ammattiaitoiselta terapeutiltani. Joskus vain herää katkeruus ja epätoivo, kun ne viimeiset pennoset eivät riitä alkuunkaan ja elämäntilanne on se mikä se on. Pahoittellen kärjistänyttä epätoivonilmaustani.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 11.07.2011 klo 12:03

Kärjistyneisyydelle oli peruste, komppaan täältä kaukaa, tilanne tulee sulla helpottumaan.

Käyttäjä Iltasatu kirjoittanut 11.07.2011 klo 16:29

Desper ei todellakaan tarvitse pahoitella. Minulla on ihan vastaavia epätoivon hetkiä. Kummatkin luottokortit on tapissa, kun tämä sairastaminenkaan ei ole mitenkään ihan ilmaista. Voimia ja jaksamista sinulle.