Heips!
Mulla taitaa olla ongelma syömisen kanssa. Tai on varmaan ollu jo pidempään, mut nyt se alkaa pahentua.. Ongelma oli alussa vain se, että oon tosi nirso ruoan suhteen. Sitten eteen on tullut se, et ruoka vaan ”tökkii” eli en pysty syömään enempää, koska tuntuu et muuten oksennan. Harvoin syön lautasta tyhjäksi, vaikka annos olisi normaali.
Muutaman kuukauden oon syönyt mieheltä salaa karkkia ym. ja jemmannut karkkipaperit jonnekin et se ei saa tietää mun syöneen. Ja oikein odotan et kun se menee työmatkalle, niin saan rauhassa mässäillä sen tietämättä. Mässäilyn jälkeen tulee aina hirveä morkkis ja oon ajatellut oksentamista. Tänään oksensin ensimmäisen kerran syötyäni jätskiä ja lakuja. (siis sormet kurkkuun ja…)
Mulla on paineita mun painosta, vaikka olen painoindeksiltäni normaali, niin haluan laihtua. (must tuntuu että osa tästä johtuu miehestäni ja nykymaailman ulkonäköpaineista)
Oikeestaan must tuntuu, et mitä enemmän yritän laihtua, niin sitä enemmän lihon ja mässäilen. Olen siis 164cm pitkä ja tällä hetkellä painan 63-65kg. Pidän kuitenkin itseäni ällöttävänä läskinä, kun näen itseni esim. sovituskopin peilistä.
Iältäni olen 25v., joten en ole teini enää. Olen naimisissa ja minulla on vakituinen, mukava työ. Mut tämä ei ole mielestäni normaalia vaan jokin on nyt pielessä.???
mitäköhän mun kannattaisi tehdä? Kohtalotovereita?