Koin tuossa muutama päivä sitten erittäin ikävän asian omalla kohdallani: minun tuntema mies pakotti minut yhdyntään kanssaan vaikka sanoin monta kertaa ei ja että en ollut vielä valmis. Olisin halunnut tutustua rauhassa mutta ei, hän ei voinut ymmärtää sitä ja alkoi vaan vetämään vaatteita pois päältäni ja teki temppunsa. Seuraavana päivänä oli todella mieli maassa ja on se kyllä edelleenkin, koko ajan vaan miettii et miks mie, mitä pahaa mä hänelle tein et hän teki mulle noin?? Poliisitutkimukset ja kaikki lääkäritutkimukset siitä tuli ja se oli aivan hirveä päivä kun joka paikkaan joutui kertomaan uudelleen saman asian alusta loppuun että mitä tapahtui, mitä hän teki jne..Tuntuu että olen menettänyt täysin naiseuteni ja en varmaan koskaan enää pysty luottamaan miehiin tämän jälkeen. Tämä asia pyörii mielessäni suunnilleen 24 tuntia vurokaudessa ja varmaan pahinta on juuri se itsensä syyllistäminen, että miksi annoin sen tapahtua, miksi edes tutustuin koko mieheen..?? Toisaalta tää tuska on välillä niin rajua että tuntuu ku olisin invalidi näiden tunteideni kanssa. Ammattiauttajalle en ole mennyt sillä tämä satuttaa jo muutenkin ihan liian paljon että voisin tästä enää kenellekkään puhua..ja vaikka sitä sanotaan että aika parantaa haavat ni luulen että tätä haavaa ei paranna kukaan koskaan eikä siihen mitkään ammattiauttajatkaan pysty auttamaan. ☹️ Olenhan mie noita kuullu et naisia on hirveän paljon raiskattu mut en ois koskaan edes voinu kuvitella että se sattuisi omalle kohdalle. Vaikka kukapa sitä uskoisikaan, nää kun ei tunnetusti oo uskonasioita. Sairaslomaahan mulle tarjottiin joka paikasta mutta joka paikkaan sanoin että en ota, sillä se et olisin 24 tuntia vuorokaudesta kotona olisi pahempi kun että olen töissä säännöllisesti. Ainut et nukkumaan en ole pystynyt tuon tapahtuneen jälkeen ilman unilääkettä enkä tiedä milloin pystyn niin paljon tuon asian viemään taka-alalle että saisin siltä mielenrauhan..no, tämmöistä raakaa peliä tämä elämä.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.