Susi ja mustahiuksinen nainen

Susi ja mustahiuksinen nainen

Käyttäjä WolfInYourSoul aloittanut aikaan 14.03.2013 klo 00:10 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä WolfInYourSoul kirjoittanut 14.03.2013 klo 00:10

Tässä hieman historiaa:

Vuonna 2008 jouduin ensimmäisen kerran mielisairaalaan hallusinaatioiden vuoksi.
Vuonna 2012 Joulukuussa olin 14. kerran Suljetulla osastolla.

Loppuuko tämä koskaan?

Kaikki tuntevat minut mutta minä en ketään.
Mielessäni pyörivät kaikenkaikkeuden materiaalisen ja antimaterian välisten energioiden tanssi ja liike.
Kuulen kutsuvia ääniä henkimaailmasta ja näen hallusinaatioita isosta kahdella jalalla seisovasta sudesta jolla on revitty nahka ja sen haavat vuotavat verta ja mätää. Se ei puhu vaan murisee mutta ymmärrän sitä ja se haluaa että tulen henkimaailmaan takaisin.^
Näen unia mustahiuksisesta naisesta joka tarvitsee minua mutta en löydä häntä mistään vaikka olen etsinyt kaikkialta.

Tartutan sairauteni ihmisiin ja he sekoavat ympärilläni, sairastuvat ja kuolevat.

Kuinka saan itseni lopettamaan muiden kiroamisen?

Pitäisikö minun riistää henki itseltäni muiden vuoksi, vai elää sen kanssa että kylvän tuskaa ympärilleni?

Ja ennenkaikkea:

Onko tää harhaa vai todellisuutta ja mitä keinoja on noiden hallusinaatioiden pysäyttämiseen?

Nykyinen lääkitys per pv:

Abilify 30mg aamulla
Serenase 10mg aamulla 10mg illalla
Zyprexa 20mg illalla
Xanor Depot 2mg 1x aamulla 1x päivällä 1x illalla ja 1x nukkumaan mennessä.
Seroquel 300mg aamulla 500mg illalla

Mnulla on aktiivinen suhde psykiatriseen hoitoon.

Jeesikää miestä mäessäja kertokaa mitä minun pitäisi tehdä?

Irtisanoin asuntoni ja myin kaiken omaisuuteni läppäriä lukuunottaatta viime viikolla, olen siis koditon 30.4 alkaen.

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 29.03.2013 klo 22:01

Hei, luin kirjoituksesi useampaan kertaan läpi. Mietin että mistä kaikki sai alkunsa, oliko sille jokin sysäävä syy tai trauma, joka aloitti kaiken. Lisäksi mietin pidätkö sinä itse kosmisesta maailmastasi, onko se sinulle oma ja todellisempi kuin tämä ulottuvuus. Susi kuulosti kyllä pahasti häiritsevältä mutta kerrot heidän kutsuvan sinua, mutta haluatko oikeasti mennä, olisiko se hauskempaa.
Tuhoatko todella ihmisiä, vai oletko vaaraton eli et heille mitään ole tehnyt. On heidänkin valintansa joa kärsivät sairaudestasi. Pidätkö sitä edes sairautena vai onko se sinun maailma jota muut ei tajuu. Lääkemääräsi on aika hurja. Jos tuo ei auta, kannattaisi varmasti tarkistaa mikö toimisi paremmin ja oletko valmis luopumaan ulottuvuudestasi vai etkö vain voi vaikka haluaisit.

Käyttäjä ElämänValo kirjoittanut 30.03.2013 klo 15:41

Vielä on viimeinen kyseenalainen toivo. Olen paljon kuullut/katsonut radiosta/televisiosta (radio dei ja tv7) kuinka ihmisiä on tullut uskoon ja lääkärin ennusteista huolimatta ovat parantuneet. Usein henkilökohtaisesti itse kerrotuista tarinoissa on taustalla ollut täysi umpikuja ja epätoivo kun viimeisenä oljenkortena ovat tarttuneet rukoukseen. Sinun tilanteesi kuulostaa juuri sellaiselta...

"En voi kertoa mikä Matrix on... sinun on koettava se itse."
- Matrix the movie