Mua on enemmän tai vähemmän ahdistanut reilu 10 vuotta. Aina oon pistänyt kilpirauhasen vajaatoiminnan piikkiin kaiken.. Vasta nyt kun oon ollu alkoholista erossa ja pääkin selkiytynyt niin olen alkanu ymmärtämään ongelmien yhteyttä synkkään lapsuuteeni.. Vanhemmat ei koskaan kehuneet, kannustaneet tai pitänyt yhtään minään.. Aina vain sai ivaa ja väheksymistä kokea. Ei minkäänlaista ymmärrystä tullut kun koulutkin jäi kesken tai että oltais yhdessä yritetty ratkoa ja hakea apua ongelmiin.. Isälläni on hyvin tod.näköisesti sukurasitteenkin ja kovan lapsuuden myötä jonkun sortin mielenterveysongelma. Ymmärrän toki että tällä on vaikutuksensa ettei ole osannut jälkipolvelleen tarjota rakkautta ja huolenpitoa. Eniten jurppii se kun mitään ei myönnetä. Äitini aina vaan kun olimme pieniä, manasi että isä on hullu tms. eikä koskaan asialle tehnyt mitään. Anto omien lastensa vaan kattoa isän käytöstä.. Olen äidilleni puhunut asioista puhelimessa, mutta hän ei ota mitään kontolleen. Mä ylireagoin vaan hänestä ja olen mielenvikanen..Vähättelee isän tekemisiä/sanomisia vaan nykypäivänä. Teenkö oikein jos kylmästi katakaisen välit heihin?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.