cherrie kirjoitti 8.12.2017 15:49
Joei kaikkea hyvää toivon myös sinulle☺️❤️☺️ Oliko sinulla jotain harrastuksia missä tapaisit muita? Oletko vielä siellä samassa työpaikassa missä olit työllistettynä? ( toivottavasti en aivan väärin nyt muistele)
Yksinäisyys raastaa myös minua ja mielenterveyttä.
joku ehkä voi miettiä miten voin tuntea oloni yksinäiseksi kun minulla on mies... mutta.. ei se korvaa sitä että olisi ystäviä joiden kanssa jakaa asioita, niin hyviä ja huonoja.. ja lähteä vaikka syömään, juhlimaan, elokuviin, shoppailemaan. 😀 😞 voi kun se olis mahtavaa.
Harvoja kavereita on, mutta ei sydänystäviä.. toivon saavani joskus heihin välit läheisemmäksi. nyt en ainakaan siihen vielä pysty...
Käsitän kyllä että voi olla yksinäinen, vaikka olis mies. Eihän parisuhde ystävyyssuhteita korvaa. Tuota mäkin just kaipaisin, että olis ihmisiä joiden kanssa vois tehdä asioita, vaikka mennä kiipeilemään tai lumilautailemaan. On kurja mennä useimmiten yksin, tai sitten yleensä jää menemättä kokonaan. Elämä tuntuu tyhjältä.
Juu oon viel samas työssä ja palkkatuelle haettu jatkoa seuraavaks puoleks vuodeks. Työstä olen kiitollinen, vaikka välillä jännitän hirveästi ja ahdistun. Onneksi on osa-aikainen työ ja voin kotoa tehdä. Marraskuussa olin niin stressaantunu et piti nukkua koko ajan unilääkkeillä. Joulua kohden mentäessä on kuitenki rauhoittunut.
Mulla on yks sellanen harrastus missä tapaan ihmisiä ja se on sählyn pelaaminen. Olen ylpeä, että uskalsin aloittaa uuden lajin näin aikuisiällä. Siellä yritän mukana räpiköidä vaikka taidot ei oo häävit 😀 ja välillä pitää valvoa seuraavaa yötä, kun jännitän jälkikäteen sitä, kuinka uskalsin sillä tavalla olla seurassa.